ריטאלין

הולכים לרופא משפחה ואומרים לו

שיש לך בעיות ריכוז כשאת לומדת מתחמם לך המוח ולא מסוגלת לשבת ללמוד יותר מ 15 דקות ומציינים ששמעת על תרופה שקוראים לה ריטלין ואם היא קשורה לזה את לא יודעת. אולי כדאי לפני זה אם הרופא משפחה שלך צנון מידי לעשות את מה שכתבתי למעלה עם הפסיכולוגית של בה"ס או יואצת או איך שקוראים לזה.
 

jamesT

New member
לא כזה פשוט

צריך לאבחן אותך אם ישך בעיות ריכוז זה לא בעיה, עושים לך מבחן כזה עם מחשב שאומר לך ללחוץ כל פעם שאתה רואה את האות A או שומע A ואם אתה שומע או רואה B אז לא ללחוץ (תפקשש את זה בכוונה) ואז נותנים לך כדור רטאלין ואומרים לך לעשות את זה עוד פעם (והפעם תעשה את זה טוב) ואחרי כמה זמן את מקבל מרשם
 

נועה161

New member
ריטאלין

אתה מכיר כאלה שמשיגים ריטאלין בדרך הזאת, גם בלי שהם ממש צריכים?
 

נועה161

New member
ריטאלין

השגת ככה או שמעת על מישו שהשיג בדרך הזאת. בכלל, שמעת על כאלה שמשתמשים בו כסם ממריץ או מרגיע?
 

j i m m y

New member
ריטאלין הוא לא ממריץ ולא מרגיע.

אין לו שום השפעה מרגיעה או ממריצה, הוא פשוט גורם לך לחשוב פעמיים לפני שאת עושה משהו, ועוזר לך להתפקס על דבר אחד לאורך זמן, גם אם הדבר נחשב 'משעמם'.
 

נועה161

New member
ריטאלין

אתה שמעת על אנשים שלוקחים ריטאלין או ילדים שמוכרים לאחרים?
 

j i m m y

New member
אני לוקח ריטאלין

ואני לא מוכר לאף אחד... מי שרוצה, שילך לרופא המשפחה שלו ויבקש..
 

נועה161

New member
ריטאלין

אתה מכיר מישו שהשיג בדרך הזאת? זה מקובל להשיג ככה?
 

baaf

New member
אני חדש בפורום הזה

אבל יש לי קצת מושג על הכדור הזה והוא לא כזה גן עדן כמו שאתם מתארים אותו וקל מאוד לחטוף מנת יתר קטנה ממנו ולהקיא את הנשמה ממש בקלות ואגב זה ממש ממש ממש פוגע בסדרי האכילה.. ועוד אגב! התופעות לוואי שלו ממש דפוקות והדאון שלו ממש מגעיל! את כל האנרגיה שלא הוצאת במהלך ההשפעה שלו זה מוציא במכה אחת וזה לא ממש נעים! וזהו.. לא לגעת בו אם אתם לא חייבים!
 

baaf

New member
הדאון הוא..

כשההשפעה עוברת והוא לא בא בטור דאון אלא להפך.. אני לקחתי את הכדור הזה שנה עד שעברתי לוואליום... גם כדור מגעיל! איך לא חשבו על גאנג'ה גאד דמט?!?
 

neglektedBong

New member
חבר טוב שלי על ריטאלין...

הוא לא אוכל בכלל... הוא לוקח פעם\פעמיים ביום- וכבר הרזה מאד (פעם היה שמנמן) ובכלל לא מקבל מאנצ'יס כשהוא מעשן... הוא כמה פעמים התעלף ליידי במבחן לאחר שלקח כדור כשהיה לחוץ...! (פשוט נפל מהכיסא- איבד את ההכרה) הכישלון שלו במבחנים נובע מחוסר ביטחון מובהק ולא מהפרעת קשב- כי הוא חרשן גאון- והוא היה כזה מאז שכולם מכירים אותו. עכשיו סמים לטיפול בחוסר ביטחון זה נושא שכבר נמאס לי לדבר עליו.. אני אישית לא אוהב ריטאלין- עושה לי חלחלה לשמוע את השם. תופעה אצלינו ברחוב זה שהאמא רוצה לתת לילד סם והאבא לא... גם אצלנו זה היה ככה... פשוט לא אוהב... אני לא ממליץ לא לקחת פשוט לא אוהב...
 

נועה161

New member
רטאלין

אתה יודע איפה אפשר להשיג? אתה מכיר אנשים שצורכים לא בגלל הפרעות קשב?
 

j i m m y

New member
נועה, תגיידי, את שרוטה או משהו כזה?

את לא תקבלי מאף אחד כאן שום ריטאלין, תשכחי מזה. זה לא פורום לסחר בסמים.
 

baaf

New member
מה לא הבנת?

הכדור הזה מסריח ודפוק ואין לך למה לנסות אותו! עזבי שתי אקנומיקה! אותה ההרגשה! הכדור הזה גורם לשינוי במצבי רוח ובאופי! אם חשבת שגאנג'ה עושה אותך אפתית חקי תראי מה יהיה לך כשתתחילי לקחת ריטאלין! לא לגעת בכדור הזה הוא ממש מסריח!
 

baaf

New member
אגב..

נכון שבהודעה הקודמת שלי יצא ממש לא מתאים תוכן ההודעה ללוגו שלי? (בבקשה אל תענו על זה...)
 
למעלה