ריח לא טוב עולה באפי.

sara03

New member
ריח לא טוב עולה באפי.

אולי ההתרעות של דוביד מתחילות להתממש. (למרות, שאני באופן אישי, אהיה יותר מרוצה אם נעלה עוד קצת..)
 

GeorgeSoros

New member
למה לא טוב../images/Emo166.gif

זה לכבוד יום העצמאות, צריך לשים משהו על האש כדי להתאמן.
 

sara03

New member
אבי, אתה היסקת זאת על סמך

הגרפים??? או שהלכת לעץ המישאלות.
 

Avi 120

New member
לפי כדור הבדולח....חחחחח

את משאלות ליבי אני שומר לעצמי, אחרת הן אף פעם לא מתגשמות
 

bogii

New member
שרה זה הרייח של

ההצעות רכש הכפויות שופופי גנבי הגרניט מחזירים להנפקה חוזרת את טמבור עכשיו יתחילו בצבעים וטכני-קולור ואח"כ שוב הכתישה והתרגילים של הנוכלים מחונטאת איל מלעונים פראיירים לא מתים רק מתחלפים
 

bogii

New member
את לא מבינה כנראה את

גודל ההפסד והנזק שהחולרות הללו גרמו והכי מעניין מה שאני לקחתי לבד לא נמחק רק מה שהבנקים קנו לתיק הלך פיפן ללא צאנס שיחזור משהו, אז למה שאני ירפה מהגנבים האלה למה לתת לתקנה הזו של הצעת רכש כפויה לשרוד בכלל, ולמה לא להזהיר מהחולרות הפיננסיות שיש לנו תקני אותי אם אני טועה יום טוב לך
 

bogii

New member
אני מצטער שאני מקלקל

לכמה גנבים את האתנן המצופה ולכמה תימהוניים שמצפים לתשואה אבל מי שלא מכיר את העבר של העייסק הזה לא ידע מה יהה סופו וכנראה שיצטרך לשרוף קצת את אצבעותיו על מנת לחוש את הצריבה הזו,
 
למעלה