ריאיון עם מנכ"ל מע"צ

מצב
הנושא נעול.

OMER G17

New member
ריאיון עם מנכ"ל מע"צ

ריאיון עם מנכ"ל מע"צ
היום הופיע ריאיון בהארץ עם מנהל החדש של מע"צ הוא בכל מקרה נשמע שאפתן...אני הייתי אמביוולנטי בקשר לתוכניות שלו...אני אשמח לשמוע תגובות
 

Azazel

New member
מפחיד מאוד ../images/Emo128.gif../images/Emo128.gif../images/Emo128.gif

ריאיון עם מנכ"ל מע"צ
היום הופיע ריאיון בהארץ עם מנהל החדש של מע"צ הוא בכל מקרה נשמע שאפתן...אני הייתי אמביוולנטי בקשר לתוכניות שלו...אני אשמח לשמוע תגובות
מפחיד מאוד
 

orensaab

New member
שמעתי אותו במספר ימי עיון מקצועיים

ריאיון עם מנכ"ל מע"צ
היום הופיע ריאיון בהארץ עם מנהל החדש של מע"צ הוא בכל מקרה נשמע שאפתן...אני הייתי אמביוולנטי בקשר לתוכניות שלו...אני אשמח לשמוע תגובות
שמעתי אותו במספר ימי עיון מקצועיים
בשנה האחרונה. לא אביע דעתי, ומכך תסיקו לבד. השתיקה רועמת !!!!!!!!!!!!
 

mucool2

New member
למה לא תביע את דעתך? זה דווקא חשוב

שמעתי אותו במספר ימי עיון מקצועיים
בשנה האחרונה. לא אביע דעתי, ומכך תסיקו לבד. השתיקה רועמת !!!!!!!!!!!!
למה לא תביע את דעתך? זה דווקא חשוב
נשמח לשמוע את דעתך המלומדת. אני מתכוון לביקורת עניינית כמובן.
 

mem99

New member
דביל מושלם

ריאיון עם מנכ"ל מע"צ
היום הופיע ריאיון בהארץ עם מנהל החדש של מע"צ הוא בכל מקרה נשמע שאפתן...אני הייתי אמביוולנטי בקשר לתוכניות שלו...אני אשמח לשמוע תגובות
דביל מושלם
מגדל של 50 קומות מעל צומת מורשה? כמו כל התאצ'ריסטים הישראלים....
 

קובי לו

New member
מה הקשר בין מגדל מעל צומת

דביל מושלם
מגדל של 50 קומות מעל צומת מורשה? כמו כל התאצ'ריסטים הישראלים....
מה הקשר בין מגדל מעל צומת
ובעיקר מגדל בן 50 קומות לבין דביליות. ומה הקשר בין דביליות לבין תאצ'ריזם ובעיקר תאצ'ריזם ישראלי, אה ?
 

Azazel

New member
שני הדברים שאמרת לא קשורים, אך

דביל מושלם
מגדל של 50 קומות מעל צומת מורשה? כמו כל התאצ'ריסטים הישראלים....
שני הדברים שאמרת לא קשורים, אך
נכונים, כל אחד בנפרד.
 

Golf Bravo

New member
Rest Area

ריאיון עם מנכ"ל מע"צ
היום הופיע ריאיון בהארץ עם מנהל החדש של מע"צ הוא בכל מקרה נשמע שאפתן...אני הייתי אמביוולנטי בקשר לתוכניות שלו...אני אשמח לשמוע תגובות
Rest Area
הנושא של הקמת אזורי מנוחה מסודרים לאורך עורקי התחבורה בישראל, דווקא מוצא חן בעיני. זהו אחד הדברים שחסרו לי כאשר חזרתי לארץ משהות ארוכה בצפון אמריקה. מקום מסודר לעצירה, למנוחה, להתרגעות, להתפנות, הוא דבר בסיסי וחיוני לדעתי, גם במדינה קטנה כמו שלנו. אין צורך שאזור המנוחה יהיה מפואר, די בשירותים, מכונת משקאות וחטיפים וחשוב מכל, חניה נוחה. כך שנהגי רכב ארוך יוכלו להכנס ולצאת בקלות ללא צורך בשילוב להילוך אחורי. הקמת אזורים כאלה חשובה לנהגים מקצועיים השוהים ימי עבודה ארוכים על הכביש וגם לנהגים פרטיים היוצאים לנהיגה של שעות לאורך הארץ. תחנות דלק ודאי שאינן תחליף לאזורי מנוחה והטירדה שבסטייה מן הדרך, כדי לעצור לנוח, גורמת לנהגים להמשיך ולנהוג בזמן שמוטב היה שיעצרו וינוחו. כתוכנית מינימום הייתי שמח אם היה מוקם אזור מנוחה על צירי התנועה הראשיים כל 40-50 ק"מ לכל כיוון שבו ננהג, עם שלטי הוריה מתאימים, המבשרים לנהג היכן יוכל למצוא את אזור המנוחה הקרוב. חלק מאזורי המנוחה הפירטיים הקיימים היום מסכנים נהגים החולפים בכביש.
 

mucool2

New member
כמה הערות

Rest Area
הנושא של הקמת אזורי מנוחה מסודרים לאורך עורקי התחבורה בישראל, דווקא מוצא חן בעיני. זהו אחד הדברים שחסרו לי כאשר חזרתי לארץ משהות ארוכה בצפון אמריקה. מקום מסודר לעצירה, למנוחה, להתרגעות, להתפנות, הוא דבר בסיסי וחיוני לדעתי, גם במדינה קטנה כמו שלנו. אין צורך שאזור המנוחה יהיה מפואר, די בשירותים, מכונת משקאות וחטיפים וחשוב מכל, חניה נוחה. כך שנהגי רכב ארוך יוכלו להכנס ולצאת בקלות ללא צורך בשילוב להילוך אחורי. הקמת אזורים כאלה חשובה לנהגים מקצועיים השוהים ימי עבודה ארוכים על הכביש וגם לנהגים פרטיים היוצאים לנהיגה של שעות לאורך הארץ. תחנות דלק ודאי שאינן תחליף לאזורי מנוחה והטירדה שבסטייה מן הדרך, כדי לעצור לנוח, גורמת לנהגים להמשיך ולנהוג בזמן שמוטב היה שיעצרו וינוחו. כתוכנית מינימום הייתי שמח אם היה מוקם אזור מנוחה על צירי התנועה הראשיים כל 40-50 ק"מ לכל כיוון שבו ננהג, עם שלטי הוריה מתאימים, המבשרים לנהג היכן יוכל למצוא את אזור המנוחה הקרוב. חלק מאזורי המנוחה הפירטיים הקיימים היום מסכנים נהגים החולפים בכביש.
כמה הערות
אזורי מנוחה זה דבר טוב וחשוב, אבל יש רק כבישים בודדים בארץ שזקוקים לזה (כביש הערבה, כביש 6, כביש מצפה רמון ואולי כביש החוף וכביש ירושלים-תל אביב). בשאר הצירים אין מרווחים מספיק גדולים בין מקומות יישוב. הבעיה היא שמה שאתה מציע (ומוכר גם לי) זה בכלל לא מה שמנכ"ל מעצ רוצה. הוא מתכוון בעצם לקניונים - אזורי מנוחה כמקור הכנסה - כשהבטיחות והנוחות רק משניים.
 

nitsansh

New member
זה לא סותר...

כמה הערות
אזורי מנוחה זה דבר טוב וחשוב, אבל יש רק כבישים בודדים בארץ שזקוקים לזה (כביש הערבה, כביש 6, כביש מצפה רמון ואולי כביש החוף וכביש ירושלים-תל אביב). בשאר הצירים אין מרווחים מספיק גדולים בין מקומות יישוב. הבעיה היא שמה שאתה מציע (ומוכר גם לי) זה בכלל לא מה שמנכ"ל מעצ רוצה. הוא מתכוון בעצם לקניונים - אזורי מנוחה כמקור הכנסה - כשהבטיחות והנוחות רק משניים.
זה לא סותר...
שבאזור מנוחה יהיו גם חנויות... יש כבר כמה כאלה, וזה לא דבר רע... אבל לא מספיק... אין מקום כזה בכביש 1 או בכביש 6, ובעיקר לא בכבישי הדרום ששם ממש צריכים אותם...
 

mucool2

New member
זה כן סותר

זה לא סותר...
שבאזור מנוחה יהיו גם חנויות... יש כבר כמה כאלה, וזה לא דבר רע... אבל לא מספיק... אין מקום כזה בכביש 1 או בכביש 6, ובעיקר לא בכבישי הדרום ששם ממש צריכים אותם...
זה כן סותר
אם המטרה היא לעשות כסף הבטיחות והנוחות הופכים למשניים. אני לא מדבר על קיוסק או על תחנת דלק אלא על שימוש בכביש למטרות מסחריות.
 

amirv

New member
זו ראיה מאד צרה

זה כן סותר
אם המטרה היא לעשות כסף הבטיחות והנוחות הופכים למשניים. אני לא מדבר על קיוסק או על תחנת דלק אלא על שימוש בכביש למטרות מסחריות.
זו ראיה מאד צרה
הקמת קניונים ומגדלים מחוץ לערים במרחבים הבינעירוניים, אולי טובה לכיס של מע"צ, אבל מנוגדת למדיניות של שמירה על שטחים פתוחים, פיתוח בר קיימא, שמירה על חיוניות מרכזי הערים וכו'. שילוב השוק תביא לאמריקנזיציה של כבישי ישראל, מגרשי חניה מאופק עד אופק לחנויות ומסעדות צמודות קרקע, ובנייני משרדים מפוזרים במרחב באופן ספורדי שלא יאפשרו תח"צ יעיל וממילא ימלאו את כל מרכז הארץ בבטון ואספלט, זה מנוגד לתמ"א 35 ולכל תוכנית אחרת עם ראיה רחבה. מה עצר את מע"צ לעשות עד היום מקומות קטנים להתרעננות עם קיוסק ושירותים?
 

mucool2

New member
../images/Emo45.gif הלוואי עלינו "אמריקניזציה"

זו ראיה מאד צרה
הקמת קניונים ומגדלים מחוץ לערים במרחבים הבינעירוניים, אולי טובה לכיס של מע"צ, אבל מנוגדת למדיניות של שמירה על שטחים פתוחים, פיתוח בר קיימא, שמירה על חיוניות מרכזי הערים וכו'. שילוב השוק תביא לאמריקנזיציה של כבישי ישראל, מגרשי חניה מאופק עד אופק לחנויות ומסעדות צמודות קרקע, ובנייני משרדים מפוזרים במרחב באופן ספורדי שלא יאפשרו תח"צ יעיל וממילא ימלאו את כל מרכז הארץ בבטון ואספלט, זה מנוגד לתמ"א 35 ולכל תוכנית אחרת עם ראיה רחבה. מה עצר את מע"צ לעשות עד היום מקומות קטנים להתרעננות עם קיוסק ושירותים?
הלוואי עלינו "אמריקניזציה"
אצלם יש מרחבים בלי סוף שלא רואים בהם נפש מאופק לאופק, אז פחות מפריע למלא את האזורים הצפופים בקניונים. את זה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו!
 

OMER G17

New member
בכביש 6 דווקא יש...אולי צריך עוד אח

זה לא סותר...
שבאזור מנוחה יהיו גם חנויות... יש כבר כמה כאלה, וזה לא דבר רע... אבל לא מספיק... אין מקום כזה בכביש 1 או בכביש 6, ובעיקר לא בכבישי הדרום ששם ממש צריכים אותם...
בכביש 6 דווקא יש...אולי צריך עוד אח
ד...אבל נכון שצריך עוד קצת...
 

Golf Bravo

New member
המימדים שונים, בכך אתה צודק

כמה הערות
אזורי מנוחה זה דבר טוב וחשוב, אבל יש רק כבישים בודדים בארץ שזקוקים לזה (כביש הערבה, כביש 6, כביש מצפה רמון ואולי כביש החוף וכביש ירושלים-תל אביב). בשאר הצירים אין מרווחים מספיק גדולים בין מקומות יישוב. הבעיה היא שמה שאתה מציע (ומוכר גם לי) זה בכלל לא מה שמנכ"ל מעצ רוצה. הוא מתכוון בעצם לקניונים - אזורי מנוחה כמקור הכנסה - כשהבטיחות והנוחות רק משניים.
המימדים שונים, בכך אתה צודק
משך מספר שנים התגוררתי סמוך לאחד מצירי התנועה הראשיים בארה"ב, I-40, הנמתח לאורך יותר מ- 4,000 ק"מ מצפון קרולינה בחוף האטלנטי ועד קליפורניה על חוף האוקינוס השקט. אחר כך, ביליתי כמה שנים ליד ציר תנועה אחר, קצר בהרבה, I-75, משיקגו לניו-אורלינס, רק 1,500 ק"מ+-. אני מסכים שבצירים כאלה הצרכים אחרים. נהיגה של 17, 20 וגם 25 שעות, אינן דבר נדיר לנהגים מקצועיים בארה"ב ואף לא לנופשים בחופשה. אצלנו המדינה "נגמרת" לכל היותר לאחר שמונה שעות. יחד עם זאת, גם בצירי תנועה צנועים יותר, בארה"ב ובאירופה, ראיתי אזורי מנוחה, קטנים ונוחים שנהניתי לעצור בהם. לאכול משהו, למתוח רגליים, להירגע.
 

Golf Bravo

New member
דוגמא קטנה לכבישים יעילים

המימדים שונים, בכך אתה צודק
משך מספר שנים התגוררתי סמוך לאחד מצירי התנועה הראשיים בארה"ב, I-40, הנמתח לאורך יותר מ- 4,000 ק"מ מצפון קרולינה בחוף האטלנטי ועד קליפורניה על חוף האוקינוס השקט. אחר כך, ביליתי כמה שנים ליד ציר תנועה אחר, קצר בהרבה, I-75, משיקגו לניו-אורלינס, רק 1,500 ק"מ+-. אני מסכים שבצירים כאלה הצרכים אחרים. נהיגה של 17, 20 וגם 25 שעות, אינן דבר נדיר לנהגים מקצועיים בארה"ב ואף לא לנופשים בחופשה. אצלנו המדינה "נגמרת" לכל היותר לאחר שמונה שעות. יחד עם זאת, גם בצירי תנועה צנועים יותר, בארה"ב ובאירופה, ראיתי אזורי מנוחה, קטנים ונוחים שנהניתי לעצור בהם. לאכול משהו, למתוח רגליים, להירגע.
דוגמא קטנה לכבישים יעילים
רק במקום שבו יש אזורי חניה עם כניסות ויציאות יעילות הייתי מעיז להעביר את מטלטלי ממדינה אחת לאחרת, בכוחות עצמי. לנהוג במשאית עם נגרר (ועליו הטנדר שלי) למרחק של מעל 1,500 ק"מ. נהיגה עם נגרר דורשת כידוע מיומנות. אולם, לאורך כל הדרך הזו לא שילבתי בהילוך אחורי אפילו פעם אחת! התמונה נלקחה באחד מאזורי החניה לאורך הדרך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה