רחצת חתולים

שפי שופ

New member
רחצת חתולים

שלום יש לי חתולה שאנחנו מגדלים אותה מחוץ לבית, יש לה פרווה עשירה ויש לה רבה מאוד פרווה, עכשיו יש לה קצת ריח לא נעים ורציתי לשאול אם אפשר לקלח אותה ואיך? תודה
 

dimitrygo

Active member
מנהל
בעקרון חתולים יודעים להתנקות בעצמם ועושים

את זה טוב מאוד. חשוב להבין מה המקור של הריח הרע. זה יכול גם להצביע על בעיה כלשהיא. בעקרון לא מומלץ לרחוץ חתולים אלא אם כן באמת אין אפשר אחרת. מה גם שחתולים לרוב לא אוהבים להתרחץ (בלשון המעטה) ולכן היא עלולה להתנגד לריון ולפצוע אותכם. אם אתם מזהים איזורים לא נקיים בפרווה שלה אפשר לעבר עליהם עם מטלית לחה (אבל לא עם חומרי אלכוהול).
 

shookyg

New member
ריחות של חתולים, ואיך רוחצים

כשלפרווה של חתול יש ריח רע בדרך-כלל יש סיבה. ספציפית, אם גם מתלווה לזה ריח פה רע, כדאי לנסות להחליף את האוכל. בינתיים, אפשר לשפשף אותה במגבת לחה וזה יעזור קצת. וכמובן - הברשה טובה על בסיס יומי או כמעט יומי, תעזור לסלק עודפי פרווה ותקל על החתולה לנקות את עצמה. אין בעיה אמיתית ברחצה של חתול חוץ מזה ש: א. הם ממש ממש לא אוהבים את זה. ב. חייבים לייבש טוב (וגם את השלב הזה הם לא אוהבים) כי הם מצטננים ותופסים מחלות של דרכי הנשימה די בקלות. אגב, רוב החתולים המסריחים שהכרתי הסריחו מזבל ונבלות שבהם התחככו, אבל יש חתולים שהם פשוט עצלנים ולא מתנקים טוב. זה היה פעם המצב עם אחד החתולים שלי, והבשורות הטובות הן שהוא חזר למוטב והיום הוא מריח נהדר.
 

Mind Games

New member
ריח פה רע לא קשור רק לסוג המזון. ריח פה רע

יכול לנבוע גם מבעיות בשיניים / כיבים בפה / בעיות בקיבה.
 

dimitrygo

Active member
מנהל
יש "בעיה אמיתית" ברחצה - היא פוגעת בעור

ובפרוות החתול. צריך להבין ממה נובע הריח ולטפל בבעיה (אם יש). אצל כלבים למשל רחיצות מרובות דווקא מחמירות בעית ריח.
 
למעלה