רחוב התנאים בחולון

מצב
הנושא נעול.

oren162

New member
רחוב התנאים בחולון

רחוב התנאים בחולון
כבר יצא לי לדבר על זה כאן בעבר על הקווים שעברו שם (2 של דן ו92 של אגד ולאחר מכן קו 98) אז מעניין אותי לדעת איך נראה אז בדיוק הרחוב ואיפה מוקמה התחנה למי שזוכר? אולי יש שרידים עדיין? והאם הייתה ברחוב הזה תנועה סואנת אז? ומתי בדיוק הפסיקו לעבור שם הקווים ומתי הרחוב נחסם? (תאריך)

עד כמה התושבים היו מעורבים בעניין או שיום אחד הם פשוט ראו שבונים להם כביש מהיר באמצע הרחוב?

ולמי שמבין בתשתיות, האם נחוץ והיה אפשר לפתוח מעבר משוקע במקום לחסום את הרחוב?

ואשמח לראות תמונות ומפות כמובן אם למישהו יש .

מצטער אם השאלה חוזרת פה על עצמה, פשוט זה מאוד מעניין אותי ואני רוצה לשמוע כמה שיותר דעות וידיעות.
 

אוהדא11

New member
הסגירה הונחתה על התושבים ולא עזר להם שום

רחוב התנאים בחולון
כבר יצא לי לדבר על זה כאן בעבר על הקווים שעברו שם (2 של דן ו92 של אגד ולאחר מכן קו 98) אז מעניין אותי לדעת איך נראה אז בדיוק הרחוב ואיפה מוקמה התחנה למי שזוכר? אולי יש שרידים עדיין? והאם הייתה ברחוב הזה תנועה סואנת אז? ומתי בדיוק הפסיקו לעבור שם הקווים ומתי הרחוב נחסם? (תאריך)

עד כמה התושבים היו מעורבים בעניין או שיום אחד הם פשוט ראו שבונים להם כביש מהיר באמצע הרחוב?

ולמי שמבין בתשתיות, האם נחוץ והיה אפשר לפתוח מעבר משוקע במקום לחסום את הרחוב?

ואשמח לראות תמונות ומפות כמובן אם למישהו יש .

מצטער אם השאלה חוזרת פה על עצמה, פשוט זה מאוד מעניין אותי ואני רוצה לשמוע כמה שיותר דעות וידיעות.
הסגירה הונחתה על התושבים ולא עזר להם שום
דבר. זה היה אי שם באמצע שנות התשעים. היתה ברחוב תנועה רבה, כי הוא שימש ציר מעבר בין דרום חולון לבת ים. לדעתי ולנסיוני האישי, היו צריכים ליצור מעבר משוקע לטובת תושבי הרחוב, מה עוד, ששכונת קרית מיכה ששייכת לחולון מנותקת מהעיר וצריך לעשות עיקוף על מנת להגיע אליה. סעסר היה נסיון להפעיל קו לשכונה, אך הוא בוטל עד מהרה
 

oren162

New member
האם הסיבה שלא בנו מעבר משוקע היא הנדסית

הסגירה הונחתה על התושבים ולא עזר להם שום
דבר. זה היה אי שם באמצע שנות התשעים. היתה ברחוב תנועה רבה, כי הוא שימש ציר מעבר בין דרום חולון לבת ים. לדעתי ולנסיוני האישי, היו צריכים ליצור מעבר משוקע לטובת תושבי הרחוב, מה עוד, ששכונת קרית מיכה ששייכת לחולון מנותקת מהעיר וצריך לעשות עיקוף על מנת להגיע אליה. סעסר היה נסיון להפעיל קו לשכונה, אך הוא בוטל עד מהרה
האם הסיבה שלא בנו מעבר משוקע היא הנדסית
או שחברת נתיביי איילון לא התכוונה לעשות זאת? ובניית הגשר הינה פשרה למעשה או שהיא הייתה מתוכננת כבר מההתחלה?

ואיפה עריית חולון כאן בעצם? היא לא מגינה על התושבים שלה? עד כמה תושבי קריית מיכה הם חלק מחולון כיום?

ועוד שאלה: לפני שבנו את קריית מיכה מה היה שם בדיוק? כי בחלק מהמפות יש כיתוב "אקדמים" וגם רחובות עם שמות של אותיות. יש שם עד היום גם כמה צריפים מוזרים? זה מקום המדינה?
 

אוהדא11

New member
נתיבי איילון לא תכננה לבנות שם דבר ובלחץ

האם הסיבה שלא בנו מעבר משוקע היא הנדסית
או שחברת נתיביי איילון לא התכוונה לעשות זאת? ובניית הגשר הינה פשרה למעשה או שהיא הייתה מתוכננת כבר מההתחלה?

ואיפה עריית חולון כאן בעצם? היא לא מגינה על התושבים שלה? עד כמה תושבי קריית מיכה הם חלק מחולון כיום?

ועוד שאלה: לפני שבנו את קריית מיכה מה היה שם בדיוק? כי בחלק מהמפות יש כיתוב "אקדמים" וגם רחובות עם שמות של אותיות. יש שם עד היום גם כמה צריפים מוזרים? זה מקום המדינה?
נתיבי איילון לא תכננה לבנות שם דבר ובלחץ
התושבים היא בנתה גשר הולכי רגל. שנים לקח לבנות מעלית למי שמתקשה לעלות על הגשר במדרגות וגם היא לא פעלה תקופות ארוכות, או שהמקומיים התייאשו. מה היתה עמדתה של עירית חולון אני לא יודע. קרית מיכה ממשיכה להיות מנותקת מחולון. ולגבי הצריפים, כך זה היה משנות החמישים
 

oren162

New member
טוב לדעת

נתיבי איילון לא תכננה לבנות שם דבר ובלחץ
התושבים היא בנתה גשר הולכי רגל. שנים לקח לבנות מעלית למי שמתקשה לעלות על הגשר במדרגות וגם היא לא פעלה תקופות ארוכות, או שהמקומיים התייאשו. מה היתה עמדתה של עירית חולון אני לא יודע. קרית מיכה ממשיכה להיות מנותקת מחולון. ולגבי הצריפים, כך זה היה משנות החמישים
טוב לדעת
לפי דעתי היה טוב אם נתיבי איילון נבנים בשיקוע בקטע שחוצה את רחוב התנאים (כמו שהם משוקעים ביוספטל ודב הוז). בכל מקרה הזדמן לי להיות שם לאחרונה והמקום נראה כמו חצר אחורית ומוזנחת של חולון, הרבה יותר גרוע מלפני 10 שנים.

השאלה אם אפשר וכדאי לשקע עכשיו את רחוב התנאים כדי לתקן את האוול שנעשה לתושבי שתי השכונות?
 

אוהדא11

New member
הקום נרה כמו הצר האחורית בדיוק כמו כל

טוב לדעת
לפי דעתי היה טוב אם נתיבי איילון נבנים בשיקוע בקטע שחוצה את רחוב התנאים (כמו שהם משוקעים ביוספטל ודב הוז). בכל מקרה הזדמן לי להיות שם לאחרונה והמקום נראה כמו חצר אחורית ומוזנחת של חולון, הרבה יותר גרוע מלפני 10 שנים.

השאלה אם אפשר וכדאי לשקע עכשיו את רחוב התנאים כדי לתקן את האוול שנעשה לתושבי שתי השכונות?
הקום נרה כמו הצר האחורית בדיוק כמו כל
שכונת ג'סי כהן. אבל, אף פעם לא מאוחר לתקן את העוול שנעשה לכל דרום חולון ולשקע את המעבר של רחוב התנאים
 

oren162

New member
אכן כך.

הקום נרה כמו הצר האחורית בדיוק כמו כל
שכונת ג'סי כהן. אבל, אף פעם לא מאוחר לתקן את העוול שנעשה לכל דרום חולון ולשקע את המעבר של רחוב התנאים
אכן כך.
השאלה אם זה לא מסובך הנדסית ואם התושבים של הרחוב יהיו מעוניינים שיעשו זאת?

בכל מקרה לפחות עכשיו העירייה צריכה לטפח את האזור ויפות שעתיים קודם לכן.
 

שמש27

New member
זה לא רק העניין של הסיבוך ההנדסי, זה גם הקרבה

אכן כך.
השאלה אם זה לא מסובך הנדסית ואם התושבים של הרחוב יהיו מעוניינים שיעשו זאת?

בכל מקרה לפחות עכשיו העירייה צריכה לטפח את האזור ויפות שעתיים קודם לכן.
זה לא רק העניין של הסיבוך ההנדסי, זה גם הקרבה

למחלף קוממיות... הגיוני שיהיו שני שיקועים כ"כ קרובים? עדיף שקרית מיכה וקרית הספורט יסופחו לבת-ים, ושבת-ים תיתן איזה קטע חוף לחולון, ושלום על ישראל...
 

oren162

New member
כן. אבל

זה לא רק העניין של הסיבוך ההנדסי, זה גם הקרבה

למחלף קוממיות... הגיוני שיהיו שני שיקועים כ"כ קרובים? עדיף שקרית מיכה וקרית הספורט יסופחו לבת-ים, ושבת-ים תיתן איזה קטע חוף לחולון, ושלום על ישראל...
כן. אבל
אם יפתחו מעבר, הכוונה היא לשקע את רחוב התנאים מתחת לכביש איילון ללא חיבור אליו, כהה שזה לא ממש משנה למחלף קוממיות. השאלה היא אם הנדסית זה אפשרי מבחינת תנאי הרחוב עצמו והצפיפות של הבתים?
 

mauzer

New member
קרית מיכה מנותקת מחולון

נתיבי איילון לא תכננה לבנות שם דבר ובלחץ
התושבים היא בנתה גשר הולכי רגל. שנים לקח לבנות מעלית למי שמתקשה לעלות על הגשר במדרגות וגם היא לא פעלה תקופות ארוכות, או שהמקומיים התייאשו. מה היתה עמדתה של עירית חולון אני לא יודע. קרית מיכה ממשיכה להיות מנותקת מחולון. ולגבי הצריפים, כך זה היה משנות החמישים
קרית מיכה מנותקת מחולון
רבות דובר על צירופה לבת-ים, אך דבר לא יצא מזה.
לגבי המעלית המסכנה... נטושה שנים רבות ! מעניין מדוע עיריית חולון לא מנסה למצוא פתרון אחרי כ״כ הרבה שנים? הרי גם זקנים ונכים זכאים להשתמש בגשר !
 

oren162

New member
כנראה שלאף אחד מהגורמים הרלונטים לא איכפת

קרית מיכה מנותקת מחולון
רבות דובר על צירופה לבת-ים, אך דבר לא יצא מזה.
לגבי המעלית המסכנה... נטושה שנים רבות ! מעניין מדוע עיריית חולון לא מנסה למצוא פתרון אחרי כ״כ הרבה שנים? הרי גם זקנים ונכים זכאים להשתמש בגשר !
כנראה שלאף אחד מהגורמים הרלונטים לא איכפת
ועירית חולון מעדיפה כנראה להשקיע בפרויקטים אחרים כמו גני סיפור ומוזיאונים כדי לעשות יחסי ציבור טובים, לא מעניין אותה איך חיים תושבי השכונות המערביות.
יש פה הזנחה פושעת ולא הוגנת על סף הרשעות כלפי התושבים המסכנים האלה שהם בעיקר אנשים קשי יום ונטולי אמצעים ,ונתיבי איילון והעירייה יודעות את זה ולכן הן לא עושות כלום.

מעניין דווקא שכאשר דובר על סיפוחה של קריית מיכה לבת ים, עיריית חולון זעמה והתנגדה ישר, אבל לא בגלל שאכפת לה מהתושבים, אלא בגלל שהיא לא מוכנה להפסיד את השטח של קריית הספורט והאצטדיון מפני שהם חלק מתכנית ח'500 של העירייה.

אין לי בעיה שהשטח יישאר בחולון אבל שהעירייה תטפל בו כהוגן ותעמוד לצד התושבים המופקרים.

לגבי תחזוקת הגשר, לדעתי, הוא באחריות נתיביי איילון מפני שהיא בנתה אותו, אבל עדיין העירייה צריכה לפקח שאכן הוא תקין שם.
 

stratomaximus

New member
קרית מיכה לא קשורה ל- ח500.

כנראה שלאף אחד מהגורמים הרלונטים לא איכפת
ועירית חולון מעדיפה כנראה להשקיע בפרויקטים אחרים כמו גני סיפור ומוזיאונים כדי לעשות יחסי ציבור טובים, לא מעניין אותה איך חיים תושבי השכונות המערביות.
יש פה הזנחה פושעת ולא הוגנת על סף הרשעות כלפי התושבים המסכנים האלה שהם בעיקר אנשים קשי יום ונטולי אמצעים ,ונתיבי איילון והעירייה יודעות את זה ולכן הן לא עושות כלום.

מעניין דווקא שכאשר דובר על סיפוחה של קריית מיכה לבת ים, עיריית חולון זעמה והתנגדה ישר, אבל לא בגלל שאכפת לה מהתושבים, אלא בגלל שהיא לא מוכנה להפסיד את השטח של קריית הספורט והאצטדיון מפני שהם חלק מתכנית ח'500 של העירייה.

אין לי בעיה שהשטח יישאר בחולון אבל שהעירייה תטפל בו כהוגן ותעמוד לצד התושבים המופקרים.

לגבי תחזוקת הגשר, לדעתי, הוא באחריות נתיביי איילון מפני שהיא בנתה אותו, אבל עדיין העירייה צריכה לפקח שאכן הוא תקין שם.
קרית מיכה לא קשורה ל- ח500.
ח500 זה השטח שתחום על ידי כביש 4, גבול ראשל"צ, קרית בן גוריון, וקרית שרת. זה שטח ענק בדרום העיר - עתודת הקרקע הפנוייה האחרונה.
קרית מיכה נמצאת במקום אחר לגמרי, ולא נראה לי שיש תכנית בינוי מיוחדת לשכונה או תכנון עתידי כלשהו לשנות את מצבה...
 

oren162

New member
לא אמרתי שקרית מיכה נמצאת בח' 500.

קרית מיכה לא קשורה ל- ח500.
ח500 זה השטח שתחום על ידי כביש 4, גבול ראשל"צ, קרית בן גוריון, וקרית שרת. זה שטח ענק בדרום העיר - עתודת הקרקע הפנוייה האחרונה.
קרית מיכה נמצאת במקום אחר לגמרי, ולא נראה לי שיש תכנית בינוי מיוחדת לשכונה או תכנון עתידי כלשהו לשנות את מצבה...
לא אמרתי שקרית מיכה נמצאת בח' 500.
אז אדייק!

כחלק מתכנית ח' 500, קריית הספורט שנמצאת מדרום לקריית מיכה אמורה על פי התכנית להתפנות ולעבור אל ח' 500, ואת הקרקע שלה העירייה תייעד למבני ציבור.

כל זה לפי תכנית ח' 500 ,שהיא תכנית עירונית.

את הדברים אגב אפשר למצוא באתר של משרד הפנים בכל הנוגע לדיון להעברת השטח לעיריית בת ים וההתנגדות של עיריית חולון לכך.
 

אוהדא11

New member
קרית הספורט שמדרום לקרית מיכה שייכת לבת ים

לא אמרתי שקרית מיכה נמצאת בח' 500.
אז אדייק!

כחלק מתכנית ח' 500, קריית הספורט שנמצאת מדרום לקריית מיכה אמורה על פי התכנית להתפנות ולעבור אל ח' 500, ואת הקרקע שלה העירייה תייעד למבני ציבור.

כל זה לפי תכנית ח' 500 ,שהיא תכנית עירונית.

את הדברים אגב אפשר למצוא באתר של משרד הפנים בכל הנוגע לדיון להעברת השטח לעיריית בת ים וההתנגדות של עיריית חולון לכך.
קרית הספורט שמדרום לקרית מיכה שייכת לבת ים
 

oren162

New member


לפי מפת GIS של העיריה, ק. הספורט שייכת לחולון
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה