רחוב החשמונאים ותחנות האוטובוס

  • פותח הנושא cwen
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
רחוב החשמונאים ותחנות האוטובוס

רחוב החשמונאים ותחנות האוטובוס
אז היום יצא בבוקר שירדתי מהאוטובוס בבית קלקא והחלטתי לנסות לנסוע לעבודה עם 189 מהחשמונאים.

זה ממש מוצלח שיש נתיב תחב"צ לכיוון אחד, ואני מקווה שבסוף העבודות בצד השני של הכביש, יהיה נתיב תחב"צ גם שם. ואני תוהה למה לא יכלו להשלים את העבודות האלה לפני שסגרו את איזור מנחם בגין/קרליבך.

אבל אם כבר יש נתיב תחב"צ שלם, למה אין תחנות לכל האוטובוסים? נדהמתי לראות שבתחנה הראשונה השאירו את הקווים הישנים שהיו בה, ולא הוסיפו את כל החדשים, ושכדי להגיע ל 189 אני צריכה ללכת כל הדרך לתחנה השניה. למה?
אם רוצים שאנשים ישתמשו באוטובוסים, למה לא לתת להם יותר תחנות? ועוד ברחוב שמיועד בהגדרתו לתחבורה ציבורית.
בתחנה השניה גיליתי שאמנם יש קווי x89 אבל משום מה קו 9 ו קו 39 ואולי עוד כמה חולפים ולא עוצרים. אמנם לא הייתי צריכה אותם הפעם, אבל למה לא לעשות שם נקודת החלפה?
וגם הזיזו את התחנה של הסינמטק ללפני רחוב הארבעה, והרחוב שם עמוס במכוניות ואוטובוסים. למה לא לפזר את העומס של הנוסעים גם לחשמונאים, שעכשיו מיועד לתחבורה ציבורית? ככה הם יעמדו פחות זמן בתחנה של הארבעה.

מה השיקולים שעמדו בהחלטה על פיזור התחנות?

לגבי 189, ממש מוצלח השינוי שעשו עם האוטובוסים. בתחנות שהוא היה מתייבש בהן חמש דקות בהעלאת נוסעים, עכשיו תוך דקה מקסימום הוא ממשיך לנסוע.
ותלונה: נראה לי שהדלתות נסגרות אוטומטית יותר מדי מהר, וחבל שאין לנוסע דרך להתריע לנהג שהוא רוצה לרדת אחרי שהדלת נסגרה וצריך לצרוח מקצה האוטובוס שיפתח את הדלת.
לפעמים לוקח לאנשים זמן לצאת מהכסא, או שיש מישהו מוגבל בהליכה שלא מספיק לרדת.

אני חושבת שהם חייבים להוסיף גם בקווים העמוסים האחרים מכונות כרטוס מאחור. זה ישפר מאוד את זמן הנסיעה ויפחית מהעומס על הנהג. והייתי גם מוסיפה מכונות טעינה לרב קו מחוץ לאוטובוס.

מה שלא מצא חן בעיני זה שהייתי צריכה לחכות בעשר בבוקר 11 דקות לאוטובוס. אבל לפחות יש שם צל. הייתי מתקדמת עם 289 לרוקח, לאיפה שיש גם קו 12, אבל הוא בא שתי דקות לפני ה 189 ולא היה טעם. באמת אי אפשר לדאוג שהמזלג יהיה מזלג אמיתי ושהאוטובוסים לא יגיעו ביחד?
 

orchilit

New member
קפריזה, אין לי שום דרך להגדיר את זה.

רחוב החשמונאים ותחנות האוטובוס
אז היום יצא בבוקר שירדתי מהאוטובוס בבית קלקא והחלטתי לנסות לנסוע לעבודה עם 189 מהחשמונאים.

זה ממש מוצלח שיש נתיב תחב"צ לכיוון אחד, ואני מקווה שבסוף העבודות בצד השני של הכביש, יהיה נתיב תחב"צ גם שם. ואני תוהה למה לא יכלו להשלים את העבודות האלה לפני שסגרו את איזור מנחם בגין/קרליבך.

אבל אם כבר יש נתיב תחב"צ שלם, למה אין תחנות לכל האוטובוסים? נדהמתי לראות שבתחנה הראשונה השאירו את הקווים הישנים שהיו בה, ולא הוסיפו את כל החדשים, ושכדי להגיע ל 189 אני צריכה ללכת כל הדרך לתחנה השניה. למה?
אם רוצים שאנשים ישתמשו באוטובוסים, למה לא לתת להם יותר תחנות? ועוד ברחוב שמיועד בהגדרתו לתחבורה ציבורית.
בתחנה השניה גיליתי שאמנם יש קווי x89 אבל משום מה קו 9 ו קו 39 ואולי עוד כמה חולפים ולא עוצרים. אמנם לא הייתי צריכה אותם הפעם, אבל למה לא לעשות שם נקודת החלפה?
וגם הזיזו את התחנה של הסינמטק ללפני רחוב הארבעה, והרחוב שם עמוס במכוניות ואוטובוסים. למה לא לפזר את העומס של הנוסעים גם לחשמונאים, שעכשיו מיועד לתחבורה ציבורית? ככה הם יעמדו פחות זמן בתחנה של הארבעה.

מה השיקולים שעמדו בהחלטה על פיזור התחנות?

לגבי 189, ממש מוצלח השינוי שעשו עם האוטובוסים. בתחנות שהוא היה מתייבש בהן חמש דקות בהעלאת נוסעים, עכשיו תוך דקה מקסימום הוא ממשיך לנסוע.
ותלונה: נראה לי שהדלתות נסגרות אוטומטית יותר מדי מהר, וחבל שאין לנוסע דרך להתריע לנהג שהוא רוצה לרדת אחרי שהדלת נסגרה וצריך לצרוח מקצה האוטובוס שיפתח את הדלת.
לפעמים לוקח לאנשים זמן לצאת מהכסא, או שיש מישהו מוגבל בהליכה שלא מספיק לרדת.

אני חושבת שהם חייבים להוסיף גם בקווים העמוסים האחרים מכונות כרטוס מאחור. זה ישפר מאוד את זמן הנסיעה ויפחית מהעומס על הנהג. והייתי גם מוסיפה מכונות טעינה לרב קו מחוץ לאוטובוס.

מה שלא מצא חן בעיני זה שהייתי צריכה לחכות בעשר בבוקר 11 דקות לאוטובוס. אבל לפחות יש שם צל. הייתי מתקדמת עם 289 לרוקח, לאיפה שיש גם קו 12, אבל הוא בא שתי דקות לפני ה 189 ולא היה טעם. באמת אי אפשר לדאוג שהמזלג יהיה מזלג אמיתי ושהאוטובוסים לא יגיעו ביחד?
קפריזה, אין לי שום דרך להגדיר את זה.
מן הסתם , הגיוני היה שכל הקווים שעושים את המעקף, יעצרו הן אחרי צומת מעריב בדרך בגין, והן בחשמונאים .

דווקא בצד ההפוך (לכיוון מזרח), כל הקווים עוצרים. כרגע התחנה נמצאת צמוד כמעט לקרליבך, אבל לפחות מאפשרת מעבר בצורה טובה.

(אני עדיין גורס שגם החלוקה המשונה ברכבת מרכז בעבודות על תחנת ארלוזורוב היא מטופשת לחלוטין, ודופקת את תחבורת המעברים בצורה אנושה. [במקום מקבץ אחד - שלושה מקבצים]) ולדעתי גם תדפוק את התנועה, במיוחד בערבי נחל.
 

אוהד1110

New member
את מסלולו של 23 הסיטו לרחובות החשמונאים וקרליבך ולא

רחוב החשמונאים ותחנות האוטובוס
אז היום יצא בבוקר שירדתי מהאוטובוס בבית קלקא והחלטתי לנסות לנסוע לעבודה עם 189 מהחשמונאים.

זה ממש מוצלח שיש נתיב תחב"צ לכיוון אחד, ואני מקווה שבסוף העבודות בצד השני של הכביש, יהיה נתיב תחב"צ גם שם. ואני תוהה למה לא יכלו להשלים את העבודות האלה לפני שסגרו את איזור מנחם בגין/קרליבך.

אבל אם כבר יש נתיב תחב"צ שלם, למה אין תחנות לכל האוטובוסים? נדהמתי לראות שבתחנה הראשונה השאירו את הקווים הישנים שהיו בה, ולא הוסיפו את כל החדשים, ושכדי להגיע ל 189 אני צריכה ללכת כל הדרך לתחנה השניה. למה?
אם רוצים שאנשים ישתמשו באוטובוסים, למה לא לתת להם יותר תחנות? ועוד ברחוב שמיועד בהגדרתו לתחבורה ציבורית.
בתחנה השניה גיליתי שאמנם יש קווי x89 אבל משום מה קו 9 ו קו 39 ואולי עוד כמה חולפים ולא עוצרים. אמנם לא הייתי צריכה אותם הפעם, אבל למה לא לעשות שם נקודת החלפה?
וגם הזיזו את התחנה של הסינמטק ללפני רחוב הארבעה, והרחוב שם עמוס במכוניות ואוטובוסים. למה לא לפזר את העומס של הנוסעים גם לחשמונאים, שעכשיו מיועד לתחבורה ציבורית? ככה הם יעמדו פחות זמן בתחנה של הארבעה.

מה השיקולים שעמדו בהחלטה על פיזור התחנות?

לגבי 189, ממש מוצלח השינוי שעשו עם האוטובוסים. בתחנות שהוא היה מתייבש בהן חמש דקות בהעלאת נוסעים, עכשיו תוך דקה מקסימום הוא ממשיך לנסוע.
ותלונה: נראה לי שהדלתות נסגרות אוטומטית יותר מדי מהר, וחבל שאין לנוסע דרך להתריע לנהג שהוא רוצה לרדת אחרי שהדלת נסגרה וצריך לצרוח מקצה האוטובוס שיפתח את הדלת.
לפעמים לוקח לאנשים זמן לצאת מהכסא, או שיש מישהו מוגבל בהליכה שלא מספיק לרדת.

אני חושבת שהם חייבים להוסיף גם בקווים העמוסים האחרים מכונות כרטוס מאחור. זה ישפר מאוד את זמן הנסיעה ויפחית מהעומס על הנהג. והייתי גם מוסיפה מכונות טעינה לרב קו מחוץ לאוטובוס.

מה שלא מצא חן בעיני זה שהייתי צריכה לחכות בעשר בבוקר 11 דקות לאוטובוס. אבל לפחות יש שם צל. הייתי מתקדמת עם 289 לרוקח, לאיפה שיש גם קו 12, אבל הוא בא שתי דקות לפני ה 189 ולא היה טעם. באמת אי אפשר לדאוג שהמזלג יהיה מזלג אמיתי ושהאוטובוסים לא יגיעו ביחד?
את מסלולו של 23 הסיטו לרחובות החשמונאים וקרליבך ולא
קבעו תחנות לאורך מסלולו החדש עד יהודה הלוי/שינקין. גם כאן נשאלת השאלה למה לא ?
 

orchilit

New member
הדבר הכי הזוי זה קו 26 שנהיה סופר א-סימטרי

את מסלולו של 23 הסיטו לרחובות החשמונאים וקרליבך ולא
קבעו תחנות לאורך מסלולו החדש עד יהודה הלוי/שינקין. גם כאן נשאלת השאלה למה לא ?
הדבר הכי הזוי זה קו 26 שנהיה סופר א-סימטרי
בכיוון צפון, מצומת המסגר נוסע בכלל שמאלה דרך רח' הרכבת וחוזר למסלולו המקורי שיועד לו דרך בגין , יחד עם 126 לחשמונאים, והפוך בכלל דרך המסגר עד צומת המסגר ונשאלת השאלה - מה לעזאזל ? אני מבין את הבעייה שאי אפשר לפנות שמאלה במסגר, אבל למה שלא ייסע שמאלה ברח' התעשייה , וככה הא-סימטריה תהיה ממש מזערית ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה