רחוב החשמונאים ותחנות האוטובוס
רחוב החשמונאים ותחנות האוטובוס
אז היום יצא בבוקר שירדתי מהאוטובוס בבית קלקא והחלטתי לנסות לנסוע לעבודה עם 189 מהחשמונאים.
זה ממש מוצלח שיש נתיב תחב"צ לכיוון אחד, ואני מקווה שבסוף העבודות בצד השני של הכביש, יהיה נתיב תחב"צ גם שם. ואני תוהה למה לא יכלו להשלים את העבודות האלה לפני שסגרו את איזור מנחם בגין/קרליבך.
אבל אם כבר יש נתיב תחב"צ שלם, למה אין תחנות לכל האוטובוסים? נדהמתי לראות שבתחנה הראשונה השאירו את הקווים הישנים שהיו בה, ולא הוסיפו את כל החדשים, ושכדי להגיע ל 189 אני צריכה ללכת כל הדרך לתחנה השניה. למה?
אם רוצים שאנשים ישתמשו באוטובוסים, למה לא לתת להם יותר תחנות? ועוד ברחוב שמיועד בהגדרתו לתחבורה ציבורית.
בתחנה השניה גיליתי שאמנם יש קווי x89 אבל משום מה קו 9 ו קו 39 ואולי עוד כמה חולפים ולא עוצרים. אמנם לא הייתי צריכה אותם הפעם, אבל למה לא לעשות שם נקודת החלפה?
וגם הזיזו את התחנה של הסינמטק ללפני רחוב הארבעה, והרחוב שם עמוס במכוניות ואוטובוסים. למה לא לפזר את העומס של הנוסעים גם לחשמונאים, שעכשיו מיועד לתחבורה ציבורית? ככה הם יעמדו פחות זמן בתחנה של הארבעה.
מה השיקולים שעמדו בהחלטה על פיזור התחנות?
לגבי 189, ממש מוצלח השינוי שעשו עם האוטובוסים. בתחנות שהוא היה מתייבש בהן חמש דקות בהעלאת נוסעים, עכשיו תוך דקה מקסימום הוא ממשיך לנסוע.
ותלונה: נראה לי שהדלתות נסגרות אוטומטית יותר מדי מהר, וחבל שאין לנוסע דרך להתריע לנהג שהוא רוצה לרדת אחרי שהדלת נסגרה וצריך לצרוח מקצה האוטובוס שיפתח את הדלת.
לפעמים לוקח לאנשים זמן לצאת מהכסא, או שיש מישהו מוגבל בהליכה שלא מספיק לרדת.
אני חושבת שהם חייבים להוסיף גם בקווים העמוסים האחרים מכונות כרטוס מאחור. זה ישפר מאוד את זמן הנסיעה ויפחית מהעומס על הנהג. והייתי גם מוסיפה מכונות טעינה לרב קו מחוץ לאוטובוס.
מה שלא מצא חן בעיני זה שהייתי צריכה לחכות בעשר בבוקר 11 דקות לאוטובוס. אבל לפחות יש שם צל. הייתי מתקדמת עם 289 לרוקח, לאיפה שיש גם קו 12, אבל הוא בא שתי דקות לפני ה 189 ולא היה טעם. באמת אי אפשר לדאוג שהמזלג יהיה מזלג אמיתי ושהאוטובוסים לא יגיעו ביחד?
רחוב החשמונאים ותחנות האוטובוס
אז היום יצא בבוקר שירדתי מהאוטובוס בבית קלקא והחלטתי לנסות לנסוע לעבודה עם 189 מהחשמונאים.
זה ממש מוצלח שיש נתיב תחב"צ לכיוון אחד, ואני מקווה שבסוף העבודות בצד השני של הכביש, יהיה נתיב תחב"צ גם שם. ואני תוהה למה לא יכלו להשלים את העבודות האלה לפני שסגרו את איזור מנחם בגין/קרליבך.
אבל אם כבר יש נתיב תחב"צ שלם, למה אין תחנות לכל האוטובוסים? נדהמתי לראות שבתחנה הראשונה השאירו את הקווים הישנים שהיו בה, ולא הוסיפו את כל החדשים, ושכדי להגיע ל 189 אני צריכה ללכת כל הדרך לתחנה השניה. למה?
אם רוצים שאנשים ישתמשו באוטובוסים, למה לא לתת להם יותר תחנות? ועוד ברחוב שמיועד בהגדרתו לתחבורה ציבורית.
בתחנה השניה גיליתי שאמנם יש קווי x89 אבל משום מה קו 9 ו קו 39 ואולי עוד כמה חולפים ולא עוצרים. אמנם לא הייתי צריכה אותם הפעם, אבל למה לא לעשות שם נקודת החלפה?
וגם הזיזו את התחנה של הסינמטק ללפני רחוב הארבעה, והרחוב שם עמוס במכוניות ואוטובוסים. למה לא לפזר את העומס של הנוסעים גם לחשמונאים, שעכשיו מיועד לתחבורה ציבורית? ככה הם יעמדו פחות זמן בתחנה של הארבעה.
מה השיקולים שעמדו בהחלטה על פיזור התחנות?
לגבי 189, ממש מוצלח השינוי שעשו עם האוטובוסים. בתחנות שהוא היה מתייבש בהן חמש דקות בהעלאת נוסעים, עכשיו תוך דקה מקסימום הוא ממשיך לנסוע.
ותלונה: נראה לי שהדלתות נסגרות אוטומטית יותר מדי מהר, וחבל שאין לנוסע דרך להתריע לנהג שהוא רוצה לרדת אחרי שהדלת נסגרה וצריך לצרוח מקצה האוטובוס שיפתח את הדלת.
לפעמים לוקח לאנשים זמן לצאת מהכסא, או שיש מישהו מוגבל בהליכה שלא מספיק לרדת.
אני חושבת שהם חייבים להוסיף גם בקווים העמוסים האחרים מכונות כרטוס מאחור. זה ישפר מאוד את זמן הנסיעה ויפחית מהעומס על הנהג. והייתי גם מוסיפה מכונות טעינה לרב קו מחוץ לאוטובוס.
מה שלא מצא חן בעיני זה שהייתי צריכה לחכות בעשר בבוקר 11 דקות לאוטובוס. אבל לפחות יש שם צל. הייתי מתקדמת עם 289 לרוקח, לאיפה שיש גם קו 12, אבל הוא בא שתי דקות לפני ה 189 ולא היה טעם. באמת אי אפשר לדאוג שהמזלג יהיה מזלג אמיתי ושהאוטובוסים לא יגיעו ביחד?