רותם ילדה!!! הבוקר בשעה 6:30 הגיח מייקי לאויר העולם, במשקל 4 ק"ג. לאם ולבן שלום.
ד דבורי New member 20/1/03 #1 רותם ילדה!!!../images/Emo65.gif../images/Emo39.gif../images/Emo42.gif../images/Emo49.gif הבוקר בשעה 6:30 הגיח מייקי לאויר העולם, במשקל 4 ק"ג. לאם ולבן שלום.
רותם ילדה!!!../images/Emo65.gif../images/Emo39.gif../images/Emo42.gif../images/Emo49.gif הבוקר בשעה 6:30 הגיח מייקי לאויר העולם, במשקל 4 ק"ג. לאם ולבן שלום.
נ נועה של ים New member 20/1/03 #2 היום יום הולדת היום יום הולדת ל... מייקי הקטן (טוב 4 קילו זה לא כל כך קטן ) ו... ים שואלת אם הפרש של חמש שנים (כמעט) לטובתה, יכול להוות בעיה להכרות עם מייקי ) מזל טוב והמון המון אושר!!!! נועה וים
היום יום הולדת היום יום הולדת ל... מייקי הקטן (טוב 4 קילו זה לא כל כך קטן ) ו... ים שואלת אם הפרש של חמש שנים (כמעט) לטובתה, יכול להוות בעיה להכרות עם מייקי ) מזל טוב והמון המון אושר!!!! נועה וים
ז זואי11 New member 20/1/03 #3 מזל טוב גם פה../images/Emo65.gif../images/Emo49.gif../images/Emo77.gif../images/Emo95.gif
ק קורין1 New member 20/1/03 #4 מזל טוב לרותם ןמייקי../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif ושיהיה להם המון הצלחה
ר רק אביגיל New member 20/1/03 #6 ../images/Emo95.gif וואי , אני מתרגשת נולד לי התינוק הראשון בפורום . אני מרגישה כבר ספתא. מזל טוב לרותם , למייקי , לסבים המאושרים (בטח טווסים גאים , אלא מה? ) למשפחה הקטנה והגדולה. תרגישו טוב ותגיעו לכן מהר לספר חוויות
../images/Emo95.gif וואי , אני מתרגשת נולד לי התינוק הראשון בפורום . אני מרגישה כבר ספתא. מזל טוב לרותם , למייקי , לסבים המאושרים (בטח טווסים גאים , אלא מה? ) למשפחה הקטנה והגדולה. תרגישו טוב ותגיעו לכן מהר לספר חוויות
ח חגית אמא של אלה New member 20/1/03 #7 יווווו ../images/Emo65.gif../images/Emo49.gif../images/Emo57.gif איזה כייף לרותם!! ומזל טוב ליום הולדתו של מייקי (מעניין אם ככה באמת יקראו לו בסוף! ). מחכה כבר לראות תמונות של הדרדס ולשמוע את סיפור הלידה (כבר הכנתי את הממחטות...)
יווווו ../images/Emo65.gif../images/Emo49.gif../images/Emo57.gif איזה כייף לרותם!! ומזל טוב ליום הולדתו של מייקי (מעניין אם ככה באמת יקראו לו בסוף! ). מחכה כבר לראות תמונות של הדרדס ולשמוע את סיפור הלידה (כבר הכנתי את הממחטות...)
ר רוממה New member 21/1/03 #8 גם אני רוצה לאחל ולתת../images/Emo25.gif לרותם ולנכד הראשון של הפורום. מזל טוב .
ב במזל בתולה New member 21/1/03 #9 ../images/Emo65.gif../images/Emo65.gifמזל טוב לרותם ממש ממש מתרגשת ולמייקי ברוך הבא לעולם נפלא
נ נאוה פרנס, נטורופתית New member 22/1/03 #10 ../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif../images/Emo145.gif../images/Emo141.gif../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif
../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif../images/Emo145.gif../images/Emo141.gif../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif
ה האחים וויזלי New member 22/1/03 #11 ../images/Emo49.gif../images/Emo151.gif../images/Emo143.gif מזל טוב!! באמת פילפילון אבל לי אין זכות לדבר, בתור ההריון הכי גדול של אמא שלי היא נראתה כאילו הצמידו לה אדם בוגר לבטן
../images/Emo49.gif../images/Emo151.gif../images/Emo143.gif מזל טוב!! באמת פילפילון אבל לי אין זכות לדבר, בתור ההריון הכי גדול של אמא שלי היא נראתה כאילו הצמידו לה אדם בוגר לבטן