רותם ילדה!!!

דבורי

New member
רותם ילדה!!!../images/Emo65.gif../images/Emo39.gif../images/Emo42.gif../images/Emo49.gif

הבוקר בשעה 6:30 הגיח מייקי לאויר העולם, במשקל 4 ק"ג. לאם ולבן שלום.
 
היום יום הולדת היום יום הולדת ל...

מייקי הקטן (טוב 4 קילו זה לא כל כך קטן :))
ו... ים שואלת אם הפרש של חמש שנים (כמעט) לטובתה, יכול להוות בעיה להכרות עם מייקי :)) מזל טוב והמון המון אושר!!!! נועה וים
 

זואי11

New member
מזל טוב גם פה../images/Emo65.gif../images/Emo49.gif../images/Emo77.gif../images/Emo95.gif

 

קורין1

New member
מזל טוב לרותם ןמייקי../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif

ושיהיה להם המון הצלחה
 
../images/Emo95.gif וואי , אני מתרגשת

נולד לי התינוק הראשון בפורום . אני מרגישה כבר ספתא. מזל טוב לרותם , למייקי , לסבים המאושרים (בטח טווסים גאים , אלא מה?
) למשפחה הקטנה והגדולה. תרגישו טוב ותגיעו לכן מהר לספר חוויות
 
יווווו ../images/Emo65.gif../images/Emo49.gif../images/Emo57.gif

איזה כייף לרותם!! ומזל טוב ליום הולדתו של מייקי (מעניין אם ככה באמת יקראו לו בסוף!
). מחכה כבר לראות תמונות של הדרדס ולשמוע את סיפור הלידה (כבר הכנתי את הממחטות...)
 

רוממה

New member
גם אני רוצה לאחל ולתת../images/Emo25.gif

לרותם ולנכד הראשון של הפורום. מזל טוב .
 
../images/Emo65.gif../images/Emo65.gifמזל טוב לרותם

ממש ממש מתרגשת ולמייקי ברוך הבא לעולם נפלא
 
../images/Emo49.gif../images/Emo151.gif../images/Emo143.gif מזל טוב!!

באמת פילפילון
אבל לי אין זכות לדבר, בתור ההריון הכי גדול של אמא שלי
היא נראתה כאילו הצמידו לה אדם בוגר לבטן
 
למעלה