רוקדים עם רוני ב
אנשים

TakeOne

New member
../images/Emo32.gif פראי - בחירת מצלמה

קראתי כאן בעבר שיש כמה חברים שבחנו מצלמות דיגיטאלית לעומק, אז אני מנצל"ש: מחפש דיגיטלית שתחליף את הסוני DSC-W1 שלי. בעבר עבדתי עם SLR נייקון 6006 (סטילס) שנתנה תוצאות מעולות, אבל בשלב הזה לא רוצה להוציא את הסכומים שנדרשים לSLR דיגיטלית חדשה. תקציב - 2000 ש"ח פלוס מינוס. (רצוי מינוס). חשוב לי מאוד: מהירות (הסוני איטית להחריד), זום איכותי (סוני 3:1 מעט מידי), ביצועי פלש טובים (הסוני חלשה גם בזה). צרכים: משפחה/ילדים אבל גם טבע ושטח (הרבה טיולים). קיבלתי המלצות על הפוג' 6500 ועל הקנון S3. קראתי גם על הפוג'י 9600 שעל הנייר עושה רושם טוב. השאלות: מי בדק ומכיר אחת מהשלוש? מה ההמלצות שלכם? תודה.
 

הנסיך.

New member
קשה ליפול עם ה-S3

מצלמה נוספת ששווה לשקול [והחביבה האישית שלי] היא הפנסוניק FZ30 או 50 אם נכנסת בתקציב. עדשה מעולה, זום פנטסטי ומאוד נוחה לשימוש. עם הפוג'י אין לי נסיון.... רון.
 

עמיתR

New member
בפורום צילום, הפוג'י מקבלות שבחים

לא יודע כמה אתה קשיח על נושא ה 2000 ש"ח, אבל ב 2800 אתה קונה DSLR של ניקון , 40D, שתעשה סלטות סביב כל מצלמה רגילה מבחינת מהירות תגובה ואיכות תמונה. עדשת הקיט שלהם נהדרת. ובחזרה לעניין
, אפשר להשוות בDPREVIEW http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?method=sidebyside&cameras=canon_s3is%2Cfuji_finepixs6000&show=all או לחפש את צמד המילים S3 ו 6500 בפורום צילום 809..הנושא נטחן שם עד דק.
 

TakeOne

New member
תודה עמית ../images/Emo24.gif תאמין לי שקראתי כבר

את ההשוואה הזאת, וזה רק הוציא אותי יותר מבולבל... החסרון של הפוג'י - מייצב וכרטיס הזיכרון - כמה זה חשוב? החיסרון של הקנון - עדשה שמתחילה ב - 35 מ"מ (ולא 28 מ"מ), פלש פחות טוב כנראה - כמה זה מורגש? בפורום ציוד צילום של תפוז מפרגנים מאוד לפוג'י. בהשוואה שצרפת לעומת זאת היא מקבלת ציון נמוך יותר (בנקודות) מהקנון.... ובגלל שבניגוד לציוד אודיו לא ניתן לבדוק לפני, אני מחפש מי שאולי התנסו באחת מהן או אולי אפילו הישוו ראש בראש. חשבתי שכאן אמצע חבר'ה שעשו את זה כבר לפני. לגבי הנייקון - מאוד מעניין מה שכתבת. אבדוק את זה. המון תודה! אלדד.
 

עמיתR

New member
אם נושא התקציב לא בעיה,

אז באמת, GAME OVER, קנה את הניקון (רק שים לב, שעדשת הקיט שלהם היא זום X3, לא X10 כמו שתי האחרות). 2650 ש"ח, כולל זיכרון: http://www.camera4less.co.il/product.asp?f=1460&p=14 עדשה לזום X7 תוסיף 1300 ש"ח: http://www.camera4less.co.il/product.asp?f=1023&p=86 אחרת, כל פעם שאני רואה השוואות בין פוג'י לאחרות יוצאות לטובת הפוג'י מבחינת איכות תמונה, כי יש להם טכנולוגיה ייחודית בסנסור. שמפצה קצת על היעדר מייצב אופטי, שכן אפשר לצלם בISO גבוה יותר. http://www.dpreview.com/reviews/FujifilmS6000fd/page6.asp כרטיסי זיכרון XD אכן יקרים יותר מ SD, כ 20%. לא מהותי.
 

knappertsbusch

New member
למה <מטיח ראש בקיר>

השקעתי <מטיח ראש בקיר> וקניתי <מטיח ראש בקיר> סט <מטיח ראש בקיר> של <מטיח ראש בקיר> קאנון <מטיח ראש בקיר> (פילם, אז) <מטיח ראש בקיר> ???!?! <מטיח ראש בקיר>
מחיר לא נורמלי, פשוט לא נורמלי.
 

עמיתR

New member
תשמע..תראה...תביט...

כחבר לקנונ-יה, גם אני השקעתי 450$ רק בגוף פילמאי של קנון לפני כ 7 שנים. כמו כל שאר הדברים האלה, התמורה באה בהנאה לאורך השנים, לא בתמורה כלכלית או שמירה על ערך.אני מניח שלא צריך לספר לך כמה עיסוק רציני בצילום מפתח את ראיית העולם שסביבך, ואבחנה בפרטים שעין לא מיומנת לא שמה לב.
 

עמיתR

New member
תקליטי ויניל משפרים את הראיה?

אוקי..תמשיך זה נשמע מעניין, זו זוית חדשה על הנושא..
 

יעקב ח

New member
פוג'י 6500

אני מכיר את המצלמה הזאת בצורה סבירה כי יש אותה לחמי. אני המלצתי לו על המצלמה הנ''ל לפי דרישה בלתי מתפשרת מצידו לעדשה רחבה שמתחילה מ 28 מ''מ. המצלמה מוציאה תמונות יפות מאוד ויכולה להסתדר יפה מאוד בלי פלאש. אבל,שמתי לב בעקבות בקורות על המצלמה באתרים המקצועיים שלפעמים יש גרעון יתר בתמונה בגלל ה-ISO הגבוה שהמצלמה מצלמת בתנאי תאורה ירודים. בהשוואה למצלמות אחרות הגירעון בתמונה הוא יותר מסביר. עוד פרט חשוב-המצלמה זוללת סוללות בצורה רצחנית,אולי בגלל העובדה שיש לה מסך ענק של 3 אינצ. גם החלפה של הסוללות באחרות לא הועילה בהרבה. בנוסף-המצלמה כבדה יחסית ומגושמת. מצ''ב תמונה שצולמה ב-ISO 1600 ,ללא פלאש.
 

kozy1

New member
../images/Emo32.gif../images/Emo206.gif עוף דחוף

מסך הלפטופ של חבר מדגם thinkpad t20 החשיך לחלוטין תוך כדי גלישה. כיבוי והדלקה לא פתר את הבעיה? למישהו פיתרון?? תודה וסליחה
 

Sanchez

Member
אחד מהשניים... או שהלך ה MOTHER BOARD או שהלך המסך. אם הוא רוצה, הוא יכול לקנות חלפים ב EBAY, די בזול. למרות שמדובר במחשב די עתיק. לא בטוח שווה תיקון.
 
למעלה