רוצים שאני יעוף?!
עפתי

love d animals

New member
אתה

יודע מזה טבעוני?! אז ככה.. בוא אני אסביר לך צמחוני זה מישהו שלא אוכל בשר ודגים טבעוני זה מישהו שלא אוכל לא בשר,לא דגים,לא גבינו,לא חלב,לא ביצים,לא דבש ולא ג'לטין או כל מרכיב אחר מהחי-שזאת אני! ועוד משהו (לא זוכרת את השם) שאלו קבוצת אנשים שלא אוכלים פירות וירקות רגילים אלא רק כאלה שנשרו מעצים ושיחים וכל זה. אז הנה עוד משהו שאתה סתם אומר. דבר שני-אני לא מרגישה טפשה ודבר שלישי-לא לי אמרת את זה אז בבקשה
 
את כתבת קודם שאת צמחונית ולא טבעוני

אני יודע שיש הבדל יא מתנשאת. את לא יודעת שיש הבדל כי את קוראת לעצמך צמחונית כשנח לך וטבעונית גם כשנח לך. מכאן שאת משקרת. איפה כתבת את זה ? בתגובה שלמעלה " אז ככה". ווחוץ מזה את אומרת שטבעוניים לא אוכלים צמחים ? לפרות וירקות שנושרים מהעצים יש תפקידים בטבע , את פוגעת בטבע. את פוגעת ביצורים חיים , הצמחים. למשל , תפוזים שנושרים מהעצים מספקים לעץ התפוז חומרים מהקליפה שלא זמינים לעץ אלא ע"י ספיגה חוזרת של השורשים. שרפות הן חלק מהטבע והרבה יצורים תלויים בקיומם של שרפות מידי פעם. את פוגעת בטבע כמו כולם. גם הספינה של גריןפיס מזהמת את הים. אז ששששששש תמשיכי לחיות באשליה של חכמה , באמת שלא מפריע לי שתרגישי טוב עם עצמך. את מתעלמת מעובדות החיים ובוחרת בעובדות שנח לך , כמו כן ברופאים שנח לך.
 

love d animals

New member
אז ככה

ציינתי שאני צמחונית כי דברנו על צמחונות..אבל אני טבעונית-רוצה להאמין בזהבבקשה..לא רוצה-גם החלטה שלך. וחוץ מזה..אם אני לא טבעוניתלמה כתוב לי בכרטיס אישי למטה "טבעוני זה הכי,אחי" סתם כי משעמם לי בחיים?!לא נראה לי. אבל זה לא משנה..אני עדיין פוגעת בהרבה פחות ממה שאתה פוגע אני לא אומרת לך לא לנשום או לא לחיות אני פשוט אומרת לך שאתה צריך קצת לפתוח את העיניים שלך ואת המוח שלך ולנסות להבין גם דעות אחרות כי זה נורא נוח לחיות על חשבון אחרים וליהיות אנוכי.
 
../images/Emo12.gif

"ומה ככה בנים מדברים כיאילו אתה הולך לפי הסטריוטיפ? צא מהסרט אתה לא בן 8 ואתה לא בחורה במחזור או בהריון שנפגעת מכל דבר... את מרשה לעצמך לגנות דעות קדומות בזמן שאת פועלת/חושבת לפיהם?
 

Curious AnGeL

New member
סולחה בבית שלך..

לא צריך זייני שכל כמו היצורון הזה פה.. אם הוא רוצה לעוף מפה הוא קיבל אישור ממני
 
למעלה