רוצים שאני יעוף?!
עפתי

הכוונה היאאא

שעם הגעת למוות ואת רוצה שאני ימותת זהה את באמת בנאדם רעעע עם רועעעעע בלב ..
 

סקוקט

New member
שיו אתה לא נורמלי

הבנת לא נכוון אמרתי לך שתפסיק ליהיות רק ריגשי כי תגיע למצב כזה! אתה לא בריא בנפשך או משו? מה נסגר איתך? ומה ככה בנים מדברים כיאילו אתה הולך לפי הסטריוטיפ? צא מהסרט אתה לא בן 8 ואתה לא בחורה במחזור או בהריון שנפגעת מכל דבר... המדווח מציק לך? רק לא זה...! בגלל זה אתה בורח? או שמה שרצית זה צומי מהפורום? אחלה תפגע אבל תתעמת איתו אם זה כל כך מפריע מה אתה בורח מדברים ותתחיל להבין שברים כמו שהם ואל תקרא ותפרש איך שאתה רו7צה לפרש
 
אני לא הצקתי לו , הוא התחיל לקרא

לי בכל מיני שמות והוא גירש אותי מהפורום הזה כאילו שזה של אבא שלו. עכשיו הוא רוצה סימפטיה. משהו לא בסדר אצלו בראש ואפשר להביא קישורים להראות שהוא זה שתקף ולא אני.
 
סבבה אח שלי

ושתדע לך שאני מכבד אותך על הלב הטוב ועל זה שאתה צמחוני. לא מזלזל בזה. רק הרגשתי שאנשים קוראים לי בשמות ואומרים שאני אדם רע כי אני אוכל בשר. הרגשתי ? הם באמת עשו את זה. חייה ותן לחיות , אני אומר.
 
אני לא אמרתי שמי שאוכל בשר הוא רע..

גם אני אכלתי בשר פעם . . נו אז?! אני לא אמרתי גם שאתה רע ... אני לא הספקתי להכיר אותך כי בזמן האחרון .. רק רבנו
אני מקקווה שאנו נוכל להתידיד ניראלי שזה מנתחיל עכשיו
 

love d animals

New member
אוווווף

חיה ותן לחיות?!?! צ-ב-י-ע-ו-ת-! אתה לא חי ונותן לחיות אז בבקשה.
 

love d animals

New member
אז ככה..

בגלל שאתה נורא "חכם" אני אציין בפניך כמה עובדות: 1-"לחסה יש רגשות" וואלה..מה אתה אומר..המדענים שהוכיחו שלחסה יש רגשות הם לא מדענים מנוסים..ונגיד וכן-הם גם גילו שחסה מתקשרת עם חייזרים אז אם אתה רוצה להאמין לזה-בבקשה! דבר שני-נגיד וכן לחסה יש רגשות והיא מרגישה (למרות שהוכח מדעית שאין לחסה מוח ולכן אין לה עצבים ולכן היא לא מרגישה..כי אתה יודע-עצבים ורגש קשורים אחד לשני..) אני עדיין יאכל אותה..כי עם כמה שיכאב לי-ותאמין לי שזה יכאב לי ושיהיה לי קשה..עדיף לי לגרום סבל רק לחסה מאשר גם לפרה וגם לחסה שבכל מקרה הפרה אוכלת את החסה וגורמת לה לסבל..ככה שבזה שאני צמחונית אני אפילו מורידה את הסבל..
 

love d animals

New member
יפה שיש

לך דעה אחת! כנראה גם אתה סנילי אה?! אם לא הבנת צחקתי על זה שהוא אמר שלירקות יש רגשות!
 
הנה השקר שלך , את צמחונית

לא טבעונית. את מוכנה לשקר כדי שנחשוב שאת צודקת. אמרתי לך שתרגישי לא חכמה בסוף. מ.ש.ל. אגב , אני אביא לך מדען שאומר שצריך לאכול בשר ואז אני צודק ? כי לפי מה שאת אומרת זה אמור לספק.
 
למעלה