רוצים לראות VOICE ACTING?

amityosovich

New member
רוצים לראות VOICE ACTING?

קטע ראיונות עם השחקנים האמריקאים של אוואטר וגם קצת על איך עשו את הסדרה... רק לשם הדגשה השחקן של אנג אומר :" אני בדרך כלל מקליט קודם ואז הם מציירים. ואחר כך אולי יש קצת שינויים אז אני מתאים לתמונה הסופית" התוכניות הזו פשוט אדירה@!!
 

miaBaby

New member
כ''כ מגניב! ../images/Emo13.gif

בוא'נה הילד הזה שעושה את אנג- זק טיילור הוא פשוט חזק! כ''כ טבעי מול המיקרופון זה לא יאמן, גם סאקה הוא מגניב..חחח נראה כאילו ממש יש לו את האופי של הדמות שלו, GOODBALL כזה. אבל הכי מגניב היה זה שעושה את החיות! אני נורא אוהבת בארה''ב את הVOICE ACTORS המיוחדים של החיות, הם מוכשרים רצח וזה תמיד כיף לראות ולשמוע!!! היה לי הכבוד פעם אחת לעשות קולות לסרט אנימציה קצר לפני שציירו אותו, וזו חוויה אחרת לגמרי מדיבוב, יש לשחקן את הכבוד של לבנות את הדמות, ואז האנימציה נעשת גם ע''פ הקול שניתן לה
יש עוד כזה סרט מגניב בייו טיוב על השחקנים הילדים שעשו קולות ב-במבי של דיסני בשנות החמישים ואיך בחרו אותם וציירו את הדמות של במבי ממש ע''פ המדבב הקטן שלו: http://www.youtube.com/watch?v=PSH1nGeM8cA שווה צפייה
 

Tu Lus

New member
וואו מיה המון תודה על הקטע

איזה חמוד הילד עם הארנב חחח תמונה יפה. זה כבוד כל כך גדול כי הדמות היא פשוט האנשים! זה מקסים שעושים דברים כאלה והלוואי והיה את זה בארץ. זה מדהים לראות. שוב תודה.
 

barak97

New member
וואי זה ממש מגניב!

איך שממש ציירו על פי מה שהוא עשה, בלי עריכה.. נגיד כשהארנב חשב אז באמת השחקן שלו חשב לרגע מה הוא צריך להגיד, וזה יוצא כ"כ אמיתי כי.. זה אמיתי!
 

Tu Lus

New member
אדיר ראיתי את זה פעם!

אני לא זוכרת אם באינטרנט או בטלויזיה אבל זה שווה הילד שעושה את אנג חמוד וממש אהבתי את הקול שלו באנגלית!:] והבחור שעושה את מומו ואפה! אמממ עמית זה גם רמז! חחחחחח
 

levyzzz

New member
יו זה כזה מגניב!

איזה הבדל זה בין לדבב לפני הציור.... חבר'ה thats the real deal! ממש אהבתי את הקטע!
 

Tu Lus

New member
זה מגניב בטירוף

בונים עליך את הדמות. יותר קל להתחבר אליה ככה.
 

barak97

New member
כן, זה ממש חופש בדמות!

אתה לא תלוי בכלום, לא במהירות דיבור, לא באינטונאציה. אתה בונה את הכל, וזה יותר פשוט ממה שזה נשמע מאשר דיבוב!
 
אממ... ../images/Emo94.gif

אני חושב שהאופי הכללי של הדמות כן נותן לך קו מסויים של מהירות דיבור, והאינטונציה, אחרי הכל, כן מובנית בתסריט... בקיצור, אני לא חושב שאתה חופשי כל כך - אחרי הכל אלה הכותבים שבונים את הדמויות ם:
 

barak97

New member
טוב, כן, אבל.. ../images/Emo40.gif

ברור שנותנים לך קו כללי לדמות, אבל מבחינת המהירות דיבור ואינטונאציה התכוונתי שאתה לא קבוע במהירות של הדיבור, כמובן שאם הדמות מדברת מהר אז אתה תדבר מהר, אבל לא שכבר יש לך מהירות מסויימת שהיא מקובעת ואתה צריך לחקות אותה, לזה התכוונתי. אתה לא עד כדי כך חופשי, אבל עדיין - אתה מחליט הרבה בקול, במהירות, באינטונאציה וכו'... אגב - מה הקטע של ה"דיאגו בר השפם המעשן"..?!
 

Eyal 1 2 3

New member
לדעתי זה יותר קשה מדיבוב../images/Emo176.gif

אין לך קו מנחה שאומר לך איך לעשות אותו, ותכלס בדיבוב אתה גם יכול להביא דברים מעצמך ככה שזה גם חופשי~ פה אין לך קו מנחה, גם אם כתוב לך איך לדבב אותו איפשהו, אין לך מקור או משהו שאתה יכול להאחז בו...
 

barak97

New member
כן, זה ממש חופש בדמות!

אתה לא תלוי בכלום, לא במהירות דיבור, לא באינטונאציה. אתה בונה את הכל, וזה יותר פשוט ממה שזה נשמע מאשר דיבוב!
 

miaBaby

New member
איזו חופש איזה נעליים ??? ../images/Emo6.gif

בארצות הברית מקפידים! ההיפך! החוסר בתמונה והעובדה שבונים דמות מכלום, העובדה שיש עלילה ולשחקן אפילו אין תמונה שמכניסה אותו לסיטואציה לעשות VOICE ACTING זה מחרפן! כי בא במאי ופשוט אומר להם: "אתם ביער ומקיפים אתכם בחצים ואתם הולכים למות..." וזה לא שיש להם חופש כי לכל סצנה כזו יש זמן , נגיד שלושים שניות, והכל מתוזמן לפי כמו הרפליקות שבזמן של הסצנה ושוב, בנוסף לכל זה, אין להם שום דרך לדעת מה קורה שם כי אין תמונה או מוזיקת רקע, זה רק הם באולפן עם במאי. בקיצור זה ממש לא חופש, זו עבודת נמלים של במאי, טסריטאי, שחקן ואנימטורים.
 
למעלה