רוצים לראות איזה שלט חמוד הכנתי

SOFTIS

New member
רוצים לראות איזה שלט חמוד הכנתי

לאחיין שלי?It`s a boy בצורת בקבוק תינוק מצבעי פחם.
 

SOFTIS

New member
יש לי

יותר ממאה צבעים.ואני מציירת וצובעת המון!מאמינה שיש עוד הרבה צבעים שאין לי.
 

SOFTIS

New member
לא מסתירה שום דבר...../images/Emo11.gif

"כבד את ה' מהונך" הכל מאיתו!
 

מריאנa

New member
יפה יפה לך!

אני וציור לא באים יחד...המקסימום שלי,זה עץ דל,בעל ענפים נפולים..וגם לגבי זה אני תוהה,אם יבינו את מה שכיוונתי בציור.. אנשים כאן ברוכי כשרון :) כל הכבוד..
 

מריאנa

New member
הא..

אני טובה באסכולת "דלות החומר",והציור "המודרני"....חירבושים וקישקושים ויצירות תופת...((קלסרי הלימודים שלי,"לתפארת"..)
 

SOFTIS

New member
המעלה

אצלי,שב``ה,יש לי הרבה כשרונות באמת.ציור,ריקוד,צילום,נגינה,שירה,דרמה,כתיבה,רישום,ארגון,עיצוב,יצירתיות,התאמות,אילתור,בישול וכו`,זה מקסים!ב``ה.אבל זה גם קשה כשיש כ``כ הרבה תחומים ולא יודעים איזה תחום לבחור לפתח,אז מפתחים קצת בכל תחום ולא נהיים מקצוענים או מומחים באף אחד,אלא ספונטניים וחובבנים בהכל...
 

מריאנa

New member
הגישה שלך יפה.

אצלי זה שונה,אני טיפוס של "אם לעשות-אז למקסם להכי שיש"....אני אומנם לא מוכשרת בשלל תחומים,שציינת..(ושמחה בשבילך..) יש לי שתיי ידיים שמאליות באופן אבסולוטי!,אני טובה בחירבושי מלל בקלסרים.. (בעיקר באנגלית..) ובזה מסתכם יכולת הציור שלי..בצילום,אני אפסית ((אבל אם יורשה לי להתפאר,הזיכרון פנומנלי שלי לא רע בכלל...),בכל הקשור למוזיקה,אני בורה!,ובאומנות הבישול,אני ממש בושה!! (השיא-חביתה,וגם זה בחסד..הא,אני יודעת להכין טוסט!! ) ,הבעייה היא שאני אפילו לא מנסה להגיע לפחות לאיזשהו סוג של הישג..'משהו',בתחומים האלה..אני מראש,מרימה ידיים. ולעומת זאת,בתחומים שאני טובה,ומסוגלת להגיע לתוצאות יפות,אני אדרוש מעצמי תוצאות מעל ומעבר,ואני לא אתפשר בגרוש! (אני אשכרה מסוגלת להטרף,מציון 99,במבחן..או מאה,או... זהו,שאין או.אין אופציה אופוזיציונית.טירוף.)
 

SOFTIS

New member
אבל...

א.עבדתי על עצמי המון, ואני עדיין עובדת ע"ע! ב.בתחומי האומנות טוב יותר לחיות באינטואיציות ורוגע.
 

מריאנa

New member
.........

כל הכבוד...תראי,על החיוניות של הצורך לאזן את המידה הזו,אין לי ספק בזה,אני מודעת בכמה בעייתית היא יכולה להיות,ובכמה תופעות לוואי היא מתלווה,במידה והיא ברמה קשה כשלי..אבל..היישום בפועל,הוא לא קל,זה גובל אצלי בכפייתיות,אני לא מסוגלת להלחם בזה,אני מודעת לקטנוניות הזו שלי,מודעת להפסדים שלי בדרך,אבל שוב בשטח המעשי,זה פשוט לא מצליח לי..כמובן שיש את התועלת של המידה הזו,אני קוצרת פירות..אך חבל שאני לא יודעת לאזן..ופחות להטרף.. ((זה לא בריא,לא לשלווה הנפשית שמשפיעה פיזית ,ולא פיזית-בעייות אוכל ואנורקסיה.) פרפקט שמצליח לשבור את הצורך החולני הזה,ואפילו במידה מה..ובנסטים של אחוזון,אני פשוט מצדיעה לו!!! זה המון המון המון עבודה שכלית!!! ושליטה שכלית!
 

SOFTIS

New member
מריאנה...

אולי בגלל שאני מבוגרת מימך ואולי בגלל שאני מודעת למידה הזו מגיל מאד צעיר,אבל יש לי ניסיון רב בלעבוד על זה.שנים של עבודה שהגיעו ממקומות מאבק קשים של יאוש מלכתחילה,ביקור במחלקת הפרעות אכילה בתל השומר,וכו`,כך שאני ממש ממש מבינה.אבל אני אומרת לך,מריאנה,כדי להלחם בזה!החיים הרוסים בצורה כזו,חוסר שמחה פנימית,מלחמות בלי מנצחים ואפילו מהתוצרים המושלמים לא מספיק נהנים...
 
למעלה