רוצים לקנות מחשב חדש! צריכים ייעוץ

s t a r k

New member
רוצים לקנות מחשב חדש! צריכים ייעוץ

הבנתי שזה המקום של המומחים לנושא הזה. אז- התקציב לא גדול- נראה לי 1500 מקס' 1800 ש"ח יש מסך. יש הרד דרייב80 ג'יגה (שמתחמם ,אם הוא מונח במקומו, למעל ל50 מע'..האם הבעיה בו?) . יש כונן A ,יש כרטיס מסך GEFORCE 4400MMX נדמה לי אבל אולי כדאי לעדכן...יש מארז וספק כח חדש אבל שניהם של פנטיום 3 אז אולי זה לא שייך, לא מבינה כ"כ. יש כרטיס רשת. אני יודעת שחלק מהדברים עולים גרושים, אבל ציינתי בכל זאת. כרגע אנחנו משתמשים בעיקר לגלישה באינטרנט, לצפיה בסרטים , לעבודות תרגום ולמשחקי מחשב, לא כבדים מאוד , כי אין לנו ברירה (מה כבר יכול לרוץ על DURON 800 למען השם!!) . אנחנו חושבים שאולי נתעסק בעתיד בטכנאות מחשבים, בנית אתרים ועיבוד מוסיקלי ( עם קיובייס או תוכנה דומה) אז עדיף מחשב שיוכל לבצע את הדברים הללו, אבל אם אחד מהם מקפיץ משמעותית את המחיר, אמרו לנו. תודה!
 
אין מה לשדרג במחשב שלך, את צריכה מחשב חדש.

הדבר היחידי שניתן להשתמש בו הוא הכונן האופטי והפלופי (האם יש לך שימוש בו? אם כן צרפי אותו) המארז, בהחלט ייתכן ולא יתאים. תלוי, יש תקן. הספק כח צריך לראות אם תומך לפחות ב20+4 ומה עוצמתו, מתי הוחלף לאחרונה? לדעתי כדאי לשקול קניית מארז חדש שספק כח בתוכו, ובתקציב כזה אין לך הרבה אופציות "מותגיות". בתקציב זה אני ממליץ על מארז 630A של צג עליתה, צבע לבן, ספק ג'נרי נחמד ביותר יש בפנים. בקשר לכונן הקשיח יש לבדוק אותו, האם תקין, בן כמה הוא? יש תוכנה באתר היצרן של הדיסק הקשיח. בכל מקרה כונן קשיח חדש של 80/160 ג'יגה בייט SATA II הוא לא עסק יקר מדי, וגם יעביר נתונים מהר יותר מהHD העכשווי ולא יהווה צוואר בקבוק במחשב החדש. לוח אם יחד עם מעבד וזיכרון הייתי ממליץ לך על: ASUS M2N-MX מעבד AMD אט'לון X2 3800+ ליבה כפולה 65 וואט. צמד קינגסטונים 2X512 667 DDR2 (הלוח תומך ב4 סלוטים ודואל צ'אנל) מארז כולל ספק - כבר ציינתי. כונן קשיח בנפח 160 ג'יגה בייט של ווסטרן דיגיטל SATA II בעצם מדובר במחשב "משרדי" חביב עם כרטיס מסך מובנה לא רע. והוא נכנס בתקציב שלך בול (ללא מע' הפעלה). בקשר לקיוביס תוכלי לעבוד בצורה חובבנית-ביתית על מחשב כזה, אין שום בעייה. אך לעבוד בצורה מקצועית את צריכה מחשב חזק יותר עם זכרונות יותר "זריזים" בנפח גדול יותר, מעבד יותר חזק וכרטיס קול איכותי, מערכת שמע הקלטה, וכו'... טכנאות מחשבים, מקצוע מעניין למי שאוהב, לא תורה מסיני, ויש מכללות שמלמדות הנושאים הללו ויותר מכך..שרתים רשתות לינוקס וכו', גם דרך משרד העבודה יש קורסים חביבים, שווה לברר... שיהיה בהצלחה.
 
גבר אתה יכול להמליץ לי על מעבד למישחקים?

אני צריך משו חזק למישחקים כבדים וגם לחדשים של הדיירקט איקס 10..... חשבתי על core 2 due זה טוב למישחקים? כרגע יש לי אינטל פנטיום 4 3.02 התקציב בסביבות ה 1000 תודה מראש
 
אתה יודע...מעבד לא יושב באוויר..

אתה צריך שהלוח והזכרונות יהיו מתאימים. בתקציב של 1000 ש"ח אתה בהחלט יכול לרכוש CORE2DOU נחמד... אך מה עם השאר? מהו דגם לוח האם שלך. אם אתה רוצה מחשב ל"גיימרים" אתה צריך להשקיע בזכרונות איכותיים בנפח מכובד בכרטיס מסך חזק, לוח אם מתאים ומארז איכותי שישמור על קירור יעיל של הרכיבים וכמובן ספק כח "מותג" חזק. וייתכן עוד פתרונות קירור נוספים וכונן קשיח גדול יותר. כל אלו עולים הרבה יותר מ1000 ש"ח ויכולים להגיע גם לכיוון ה10,000 תלוי בשיגעון שלך. תתחיל במפרט שלך כרגע, נראה מה המחשב שלך "שווה" והאם ניתן לשדרגו.
 
חחח אחי תשמע מה יש לי

2 ג'יגה ראם זיכרון..... כרטיס מסך 8800gtx ספק כל טרמלטק 550w ומארז ולוח אם שהגיעו עם המארז... זה מארז קטן של hp מיקרו טאוור ניראה לי
 
ועוד דבר...

Intel Core 2 Duo 6600 - 2.39 GHz - 4MB cache - 65W - LGA775 האם המעבד הזה מספיק טוב למשחקים החדשים שיצאו? והאם מישחקים ביכלל רצים עם core 2 due? איך אני יודע אם הוא מתאים ללוח אמ שלי?
 
הינה המפרט שלי..

שם הלוח אמ:Hewlett-Packard HP Compaq dx6120 MT(EC860ES זיכרונות: Kingston (1 GB DDR2-400 DDR2 SDRAM) זיכרונות2: Kingston (1 GB DDR2-533 DDR2 SDRAM) בדקתי בתוכנה אורסט... אז האם זה תומך ? ויש עוד משו שרצית לדעת?(אולי עוד פירוט על המפרט?)
 
בחרת לשדרג מחשב "מותג משרדי" דווקא?

בכל מקרה שכח מCORETODUO או אפילו DUEL CORE הצ'יפסט לא יתמוך במעבדים אלו. בקשר לזכרונות...טוב נו, שיהיה בהצלחה.
 

s t a r k

New member
תודה. יש עוד הצעות?

אין סיכוי למשהו יותר חזק בתקציב שלנו?
 
הצעת אינטל. הנה רעיון שאולי יתאים לך..

BAREBONE של ASUS - יודעת מה זה? בעצם מארז די איכותי מתוצרת ASUS עם ספק 300 וואט אמיתים, ושבתוך המארז כבר "יושב" לוח אם - ASUS. זה "באנדל" עם אחריות לשלוש שנים על כל המכלול, נחמד למשרדים וכו', ראש שקט. מה שצריך זה לחבר את שאר החלקים לפי בחירה אישית וכמובן תמיכת ברבון הבסיס. (כמה שהברבון חזק יותר מבחינת הלוח והספק ככה ייטב בשדרוג הראשוני והעתידי וכו') יח' כאלו קיימות גם לAMD בנוסף. אז ככה. הHD זהה למפרט ההוא. האופטי נשאר מהמחשב הקודם. הפלופי - אופציה. זיכרון - קינגסטון או TWINMOS 667 DDR2 CL5 1G 512X2 (או מותג אחר ברמה זהה) מעבד נניח דגם 925 או 935 של אינטל (ליבה כפולה 3.0/3.2) (אפשר גם יותר חזקים - תקציב...) והברבון: (וזו גם שאלה של תקציב..) V3-P5V900 הפשוט ביותר. V3-P5945G מתקדם יותר. V3-P5G965 עוד יותר מתקדם. שני הראשונים נכנסים בתקציב שלך+- שיהיה בהצלחה.
 

adia

New member
מחשב חדש

לקרוא את המאמר על רכישת מחשב כאן בפורום.לחזור עם תקציב גבוהה יותר ולהגיד בידיוק איזה תוכנות ירותו עליו. ללא מסך מחשב סביר מתחיל ב-2500שקל ויותר.
 

s t a r k

New member
תודה לכולם!

אני אנסה לראות אם אפשר להגדיל את התקציב. אני לא יכולה לדעת בדיוק אילו תוכנות ירוצו עליו כי הכל בגדר תכניות עתידיות.עדיין פתוחה לרעיונות תודה במיוחד לאבא דיטי!
 

s t a r k

New member
ומה זה כל ההצעות שרצות באינטרנט

על מחשב ב1500 פלוס מסך דק? הם לא שוות כלום אני מבינה, או שאפשר למצוא מציאות? כי חשבתי, אם מוכרים במחירים כאלו עם מסך אז אם אני אוריד את המסך אוכל להגיע למשהו סביר. והנה אתם אומרים שלא...
 
למעלה