רוצים לצאת מהארון אבל איך לעזאזל???

רוצים לצאת מהארון אבל איך לעזאזל???

כבר חודשיים אנחנו חיים חיים חילוניים לכל דבר. אין שבאס קודש, יש רק אחלה שבת. בבית אנחנו עדיין מפרידים בין בשר וחלב בגלל האורחים, אבל בחוץ כבר אכלנו כמעט הכל. בבית הלבוש הולם בחוץ אנחנו מתלבשים כמו החילוני המצוי. (מחוץ לעיר שלנו כמובן) אנחנו לא יכולים לספר לכולם כי במידה וכן חלק גדול מאוד מהקליינטים שלנו יעזבו אותנו. מה שנשאר לנו זה לספר להורים ולהפסיק לפחד מהצל שלנו. שיידעו. שלא יקבלו את זה מהדלת האחורית. שלא נפחד כל פעם שאנחנו יוצאים מי יראה ויספר. יש למישהוא רעיון איך לעשות את זה ברמת הנזק הכי קטנה? ומה עושים עם אחיות שצריכות להתחתן בשנתיים הקרובות בלי להרוס להם את השידוכים? ואחים קטנים שצריכים להיכנס לישיבות טובות בזמן הקרוב. כל רעיון יתקבל בברכה. אוהבת. ג.
 
לדחות בכמה שנים.

מה בוער???
(חוץ מהגיהנם...
) תשובה יותר מנומקת - יותר מאוחר. שבוע טוב!
 
בני, בחייך

ומה עושים כאן? כאן אין מסרים באופן דיסקרטי בין החברים? פרט קצת מעבר ל"יעוץ באופן דיסקרטטי", מה הלל יכולה לתרום כאן?
 

סיטרא

New member
לעניות דעתי

הל"ל שליט"א לא ערוכים לטפל ביוצאים נשואים, עם כל הכבוד שאני רוחש לעמותה יקרה זו, ממני סיטרא.
 

סיטרא

New member
אההממממ ......

דעתי ידועה בעניין, להודיע כמה שיותר מהר להורים ( כמו שאני עשיתי, ורק הרווחתי מכך. ) עשי מה שטוב לך, לא מה שטוב לשידוך של אחיותייך , החיים שלכם!! אין לאף אחד זכות להתערב לכם בחיים, עשו מה שליבכם אומר, לא מה שסביבתכם אומרת , כי הרי אם אתאיסטים אתם וחשקה נפשכם לחיות כאחד האדם, מי אשר ימלאו ליבו למנוע מכם זכות זו ? ממני סיטרא.
בהצלחה !!
 
אין דרך אחידה

כל אדם נמצא במצב שונה, והוא עולם בפני עצמו! קל וחומר שהמדובר הוא על משפחה שמורכבת מהרבה עולמות. ועולמות שאנחנו אוהבים ולא רוצים לפגוע בהם. בעיני, האחיות והאחים צריכים להיות מחוץ למשחק, בכולופן לא העתיד שלהם צריך להכתיב את העתיד שלכם!! הדבר הכי חשוב, זה להגיד ולהראות, שהשינוי הוא ענין פרטי שאתם עוברים, והוא לא משהוא נגדם! להגיד עוד פעם ושוב פעם שאתם עדיין אוהבים אותם! (את זה אפשר להגיד גם לאחים והאחיות) מצד שני, אם תספרו למישהו, ואפילו אם רק להורים ולאחים, זה ידלוף החוצה וזה רק ענין של זמן. הרבה יותר חשוב וחכם, לדאוג לאלטרנטיבה מבחינת הקליינטים, ואז הפחד לא יהיה כל כך גדול.
 
ברכות ליציאתך בשאלה

לאזור עוז ו......נו מסירות נפש זה לא רק לצד אחד נכון ? בכל אופן-בהצלחה !
 

rigoletto111

New member
אולי רמיזות בטלפון להורים

, לראות מה התגובות שלהם ולפי זה להחליט? אגב, אם העניין ייוודע אז אין לאחים סיכוי לשידוך, למעט אם מדובר בכפיל של קווזימודו?
 
להזדיין בסבלנות!

דבר ראשון להלל לא נראה שיש לכם טעם לפנות, אולי אני טועה אבל אני לא יודעת עד כמה הם פתוחים לקבלת נשואים. קלמנטינוש אתם הרי זוג מתוק לאלללה ונראים עם ראש על הכתפיים, אין מה לעשות בקשר לאחים, יש לכם חיים משלכם וזה לא הגיוני שתעשו כל החיים משהו שאתם לא מאמינים בו, שתשארו כל החיים במקום שאתם לא רוצים וכל זה רק בגלל השידוכים או הצער להורים. תאמיני לי האחים יסתדרו! מי פחות מי יותר אבל אי אפשר לשייך את כל הבעיה אליכם. ובקשר להורים פשוט לאט לאט, תסבירו להם בהתחלה שאתם פחות דתיים ולאט לאט תכניסו להם לראש. זה לא יהיה קל תצטרכו המון כוחות נפש. ההפסקה והשקט שהיו לכם עד עכשיו יהיו דבש לעומת כל שיחות המחב"תים שירצו שתעשו. אבל לפי איך שראיתי אתכם, אין עליכם!!! בהצלחה! מחזיקה אצבעות. אלוהימית.
 
קלמנטינטושקה, אמחול פה על כבודי

ואגיב (אבל שוב - איך? אבל איך מצאת את החוצפה להיות "מאושרת" ולקחת ממני את הבכורה?!) נראה לי שכבר ענית לעצמך. מהרבה בחינות (כלכליות ומשפחתיות) מדובר במשהו שעדיף לחכות אתו לזמן מה, לפחות בסביבות השנתיים. אבל מה תעשו בינתיים? לפחד מהצל של עצמכם במשך שנתיים? אז כבר אמרת בעצמך "איך לעשות את זה ברמת הנזק הכי קטנה?". האמת שאני סומכת עליכם שתמצאו את הדרך הטובה ביותר מכיוון שאתם מכירים הכי טוב את הנסיבות והאנשים המעורבים. but to put my two cents worth בוודאי שיציאה בריש גליי תגרום את הנזק הגדול ביותר לכם ולמשפחתכם. החיפזון מהשטן. בתור התחלה: אולי כדאי בנתיים לספר למשפחה שאתם קרובים יותר לדתיים לאומיים ולשתף אותם בהתלבטות מה לעשות כי אתם לא רוצים לפגוע בסיכויי השידוך/קבלה לישיבות? אם תנסו להראות למשפחה שאתם איתם, ולא נגדם ושאתם באמת מחפשים את דרככם בעולם (מה שנכון) אז אולי לפחות מהצד הזה יהיה קצת יותר קל. לגבי העסק: שוב, אני סומכת על הראש העיסקי המפותח שלך. שילוב איטי של לקוחות חילוניים או דתיים לאומיים בעסק שלך לא יכול להזיק. פרסום בעיתונים חילונים או במודעות בשכונות דתיות (בירושלים, למשל, קטמון הישנה הופכת למעוז דתי אנגלו-סכסי מובהק). ייתכן שה.ל.ל כיום איננה ערוכה היטב לטיפול במשפחות אבל אנחנו מנסים בכל זאת לתת מענה לבעיות פרטניות שיש לבני הזוג בכל מיני תחומים (צבא, תעסוקה, השכלה) כמו עם כל יוצא אחר. ככל שיהיו יותר משפחות (או חצאי משפחות) כך יגדל נסיוננו ותגדל ההצדקה להקמת מנגננונים בתוך ה.ל.ל שיטפלו בהן. כל מי שיש הצעות בונות ויש לו זמן לעזור, מוזמן. קלמנטינה, מבטיחה לנסות לעזור בכל דרך שאוכל. אני פה.
 
קלמנטינה שלי../images/Emo24.gif

מה קורה? מה ענינים? אוף עכשיו, מה עוד פעם ארוך? לא, לא בא לי. מה שכן בא לי לומר לך שאני נורא לא מסכים עם אמירות כמו. "זה החים שלך" וכו´ וכו´ חים שלך זה בסדר, אבל צריך וראוי להשתדל למזער ככל שניתן את הנזק לסובבים, ואפי´ אהיה חוצפן ואומר, להשתדל נורא.
 
אולי זו בכל זאת חוצפה מצידי.

שאני ככה מתנער מאחריות, אני כן בכל זאת יכתוב משהו. קלמנטינה, דאאאאאאי, אין נוסחאות קסם, אין איזה שהוא משפט, שכשאומרים אותו, בסגנון ובהטעמה הנכונה, אז פתאום ההורים והאחים ששים למשמע הבשורה. אין מה לעשות, אמרתי לא מזמן למישהו רעיון נפלא, שאני חושב שאפשר לאמץ אותו בהמון תחומים בחיים. כשקשה לעשות משהו, סימן שלא מספיק רוצים. כשאגרטל ששווה 15 ש"ח עומד ליפול ולהתנפץ לריצפה אם לא תקומי מהמיטה להרים אותו, זה קשה נורא לקום, אבל מתאמצים בשביל האגרטל. אבל כשהילד כמעט נופל, אז קופצים וממש ממש לא קשה, זה לא שקשה אבל ממש קצת, פשוט לא קשה בכלל. אם קשה לכם לומר להורים, כנראה שהמצב שלכם עדיין נסבל אז פשוט תמתינו עד שהוא יהפוך לבלתי נסבל וזה פשוט יצא לכם. אני צודק?
 
../images/Emo45.gif

יפה דיברת. עכשיו אני יצטרף לעבוד קשה לנסח תגובה מקורית, כי פחות או יותר נתת ביטוי למחשבות שלי.
 
נו, איפה היא, אני ממתין.

איפה התגובה המובטחת? המקורית? שלא תחשוב שניתן לך להתחמק מזה. ובכן כמה דוגמאות לתגובות פלצניות שמהם אני לא יהיה מרוצה. אחותי, כולם פה כבר עברו את זה, תפסיקי לבלבל את המוח עם השטויות האלה, תגידי להם ת´אמת בפנים, כן כן, מה הבעיה, אמת לא מביישת, ותתני להם להתמודד עם זה לבד. לא מספיק הם מנעו ממך השכלה וכאלה, את עוד מתחשבת בהם, שיתבישו. תאמיני לי, בהתחלה כולם חושבים שזה קשה, אח"כ כולם צוחקים על זה. תגובה ב´ פלצנית. קלמנטינה יקרה. קודם כל שלא תחשבי שזה לא יהיה קל, זה נורא מסובך וזה נורא כואב, אבל זו הבחירה שלך, את יכולה להרים ידיים, לחיות בזבל כל החיים, ואת יכולה לתפוס יוזמה ולעשות את מה שגם את יודעת שהוא ראוי. אני יודע שזה נורא קשה, אגב, זה עוד הרבה יותר קשה ממה שאת חושבת, בשעת מעשה, פתאום נתקעות לך המילים ואת לא יודעת מה התכוונת לומר, זו בעיה קשה נורא אבל משתלמת, תביני, אם לא תצאי בשאלה היום, את תצאי מחר, העניין הוא כמה זמן תבזבזי עד אז. תגובה ג´. מה אני יגיד לך קלמנטינה, את פשוט לא נורמלית, נכון, זה קצת בעיה עם ההורים אבל את יודעת, יש בזה גם חלקים כיפיים, נורא כיף לעבור את החוויה הזו, היא מכניסה קצת רוטב לחיים ונורא מרעננת אותם, אני חושב שפשוט תבואי להוריך בגופיה, ותתני להם להבין לבד שאת חילונית אם כל כך קשה לך לומר להם בפה. תתחילי בקללות, תעשי את זה אלים, כי הרי בין כה וכה בסוף ההורים שלך ינדו אותך והיחסים בניכם יהיו חרה, אז לפחות שתוכלי לומר "שאת" היא זו שלא מדברת איתם, ולא הם. אני הייתי מציע, פשוט לשרבב קללות בשטף הדיבור, דוגמא מנסיון "בן זונה" היא מילה נורא מסעירה. פשוט, תוך כדי דיבור על בעל המכולת, תזרקי איזה "בן זונה" וכשההורים שלך יתרעמו, תעשי את עצמך עצבנית ותאמרי, "מה זה, מה אתם שולטים לי על הפה?" עוד מעט גם תגידו לי עם מי להזדיין, אני יגיד מה ואיך שבא לי מובן, ואת השטויות שלכם תדחפו בתחת. בני זונות. וכך, בתנועת ראש לצד שמאל מטה, תשרבבי איזה "קוס אמק עסיסי" ותזרקי יריקה טעונה, ושוב, כאילו נזכרת במשהו חדש, תגביהי את קולך ותחזרי על בדיוק אותם דברים שכבר אמרת קודם " אני ישלוט על הפה שלי" אם זה נראה לך איך שהוא מתחיל למחזר את עצמו, תוסיפי את צמד המילים "וואלה יופי" ואז שוב יתאפשר לך לחזור על הדיקלום דלעיל בשינויים קלים כך. "וואלה יופי, "הם" יגידו לי מה לעשות?" "אתם, מי אתם בכלל, אני ישלוט על הפה שלי מובן?" תגובה ד´ אחותי, תלמדי להתמודד עם הבעיות שלך, מה עוד את רוצה, שננגב לך את התחת? שבי עם עצמך ותחליטי, אם זה לא ברור לך, אז אני יעזור לך להבין, פה, לידיעתך, זה פורום "יוצאים בשאלה" זה לא ה"כותל המערבי" פה לא בוכים. מה זה זה? איך את רוצה ככה לצאת בשאלה, מה אנחנו אמא שלך? הפרזיטיות שלכם הורגת אותי, אפי´ איך לומר להורים אתם לא יודעים, תלויים בחברה בכל תחום, פשוט חבורת אינפנטילים, מה זה? "אתם השתגתם?"(ראש הממשלה בנאום שהופסק) יאלה, התעיפתי. יש לי עוד אבל עכשיו תורך.
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

"אומרים כי אני כלל אינני אני על כן אני נבהל כי אם אני הן אינני אני אז מי אני בכלל?" הנה מצאתי נקודת זכות בסרט שני קונילמל!
 
למעלה