הא? המטרונית פועלת כסדרה בלי שום קשר אליי, אז מה הקשר אליי?
הסיבה שאני לא נוסעת בה (לא פעמים נוספות, בכלל) היא שהמסלול שלה פשוט לא רלוונטי לחיי (ואני לא מספיק משועממת כדי לשרוף זמן וכסף על נסיעות בטלות סתם כך... אני לא שואבת הנאה יתרה מנסיעה באוטובוס, פרט לא בישראל...).
הא? המטרונית פועלת כסדרה בלי שום קשר אליי, אז מה הקשר אליי?מספיק שהגברת מק'מילן תיסע במטרונית 1 כי זו נסיעה רשמית.
למרות שמדובר בבירת ישראל יש הבדל בין ירושלמי בחו"ל שתורם לעיר שבה גר בעבר ויש לו סימפטיה אליה ולנסיעה או שתיים שעשה בעבר באוטובוס השבת של מר"צ הודות לתרומותיהם של אחרים לבין תושבת חיפה שעבורה ירושלים היא מקום זר ורחוק. כל עוד אין ארגון כלל ארצי יש אלמנט מסויים של לוקליזם בתרומה לקואופרטיבים.
 
אם טריליאן תיסע כמה פעמים נוספות במטרונית קו 1 היא תירשם כדרישה רשמית לתחבורה ציבורית מסודרת. זו תרומה לוקל-פטריוטית חיפאית למאבק.
הסיבה שאני לא נוסעת בה (לא פעמים נוספות, בכלל) היא שהמסלול שלה פשוט לא רלוונטי לחיי (ואני לא מספיק משועממת כדי לשרוף זמן וכסף על נסיעות בטלות סתם כך... אני לא שואבת הנאה יתרה מנסיעה באוטובוס, פרט לא בישראל...).