רוצים להרוס אותנו

feel6

New member
כנסווווווווווווווווו....

היא לא מתבכיינת היא פשוט אומרת דברים נכונים אז למה אתם ככה מדברים חשבתי שאתם מקבלים כל אחד לא?? תבינו כאבו של אחר ואל תגידו "חיממת אותי בהודעה שלך" "לכי תבכי במקום אחר..." או מה שזה לא יהיה!! מה כ"כ קשה לקבל את האחר?? את השונה?? אז מה אם אני עם חצאית ואת עם מכנסיים?? או הוא חובש כיפה ואתה לא??? אנחנו עם אחד!! אף אחד מהדתיים לא כופה עליכם את דתו...אתם חיים חיים משלכם אז מה אכפת לכם במה אנחנו מאמינים?? אנחנו מאמינים שיש יוצר לעולם הזה שיש כוח אדיר שמפעיל אותו וזה הקב"ה שאנחנו כ"כ מאמינים בו, שאנחנו כאן בעולם הזה כדי לתקן ולא סתם כדי לחיות חיים שיגרתיים...כאן כדי להכניס תוכן לחיים שלנו!! וגם אם אתם לא מאמינים בזה זוהי זכותכם אך אל תזלזלו בנו ובאמונה שלנו זה הדבר הכי גרוע שיכול להיות!! אני ממשפחה חילונית אז מה?? ההורים שלי לא מדברים איתי או אחים שלי בגלל שאני חזרתי בתשובה?? לא!! הם מקבלים אותי כמו שאני ולהפך מאוד מכבדים את זה...רוב החברות שלי חילוניות והן חברות נפש שלי רובן בצבא ואילו אני בשירות לאומי...זה לא עושה אותי אחרת אני מתנדבת בדיוק כמו כולם הצבא בביטחון ואילו אני עם העם שלי בבתי חולים, בפנימיות, קשישים, עוורים ובעוד אלפי מוסדות ברחבי הארץ...בבית חולים שאני משרתת בו רובם אנשים חילונים ויש גם המון ערבים ואני רואה אותם בדיוק כמוני לא שופטת אדם ובטח שלא מזלזלת בו אז תלמדו להעריך אדם שונה מכם בדיוק כמו שאתם מצפים שיכבדו אתכם!! נקודה למחשבה! כל טוב!
 

The Nobody

New member
התייאשתי.

אתם פשוט עיוורים שחיים בתוך בועה משלכם. אתם לא רואים את מה שאתם לא רוצים לראות, אתם לא שומעים את מה שאתם לא רוצים לשמוע והכי גרוע- אתם בכלל לא מבינים את זה. ברור שהיא אומרת דברים נכונים כשכל מה שקיים בשבילכם זה אתם. הדתיים המסכנים האלה, איך יכולים לקצץ להם מתקציב החינוך?? מזה משנה שאצל החילוניים כבר מקצצים שנים בתקציב.. אתם לא רואים את זה בכלל. זו הפליה והסתה נגד הדתיים! כפייה דתית?? אין כזה דבר כשאנחנו דתיים. כמובן שלא הבנת מדוע ההודעה שלה עיצבנה פה הרבה, את לא רוצה להבין. לא אכפת לי במה אתם מאמינים, תאמינו בכיפה אדומה מצידי הסתימות היא אותה סתימות של אנשים מלאי אמונה ובעצמם, כאשר מעבר לזה אין כלום. הבועה שאת חיה בה, בעזרת השם תתפוצץ לך בפרצוף אבל מצד שני.. את בטח לא תביני שזה קרה בכלל. מילא.
 

The Nobody

New member
זו השפה היחידה שאתם מבינים.

אני בטוחה שכל ההודעה שלי הייתה סינית בשבילה חוץ מצמד המילים הפופולארי הזה.
 

One Echoe

New member
איזו חוצפה ../images/Emo128.gif

מי אמר שאמרנו לה שהיא מתבכיית כי היא דתייה? את זו שאמרת את זה. לא מקבלים את השונה?...מאיפה הקרצת את זה? ודבר שני, אתם כן כופים עלינו את הדת שלכם. אנחנו חייבים להתחתן עם רב...איאפשר ליסוע בתחבורה ציבורית בשבת... ועוד.. אני לא שופט אנשים ע"פ הדת שלהם... צאי מהסרט שלך. פשוט מעצבן שהיא בוכה כשבעצם הם מקבלים הכי הרבה..
 
למעלה