רוצים להיות על המטרונית הראשונה?

מצב
הנושא נעול.
כן, אמנם הגעתי לחיפה רק לקראת 8

היית בחיפה הבוקר, איליה?
כן, אמנם הגעתי לחיפה רק לקראת 8
אך תוך כשש שעות הספקתי לנסוע מקצה לקצה בכל קווי המטרונית. כרגע אני יוצא מתחנת תל אביב מרכז, אז אחרי שאגיע הביתה (ואולי אישן קצת) אדווח הכול.
 

בועז ל

New member
חבל שלא ניחשתי

כן, אמנם הגעתי לחיפה רק לקראת 8
אך תוך כשש שעות הספקתי לנסוע מקצה לקצה בכל קווי המטרונית. כרגע אני יוצא מתחנת תל אביב מרכז, אז אחרי שאגיע הביתה (ואולי אישן קצת) אדווח הכול.
חבל שלא ניחשתי
הייתה בידי הזמנה של משרד התחבורה להשתתף בתדרוך עיתונאים ובנסיעת ההשקה של השר עם ראשי הרשויות. לצערי, לא יכולתי להשתתף באירוע ההשקה וניסיתי, ללא הצלחה, לאתר מחליף שימלא את מקומי ויעלה דיווח בפורום.
 

lauBSter

New member
ראש עיריית קרית ים במכתב ליפה נוף

רוצים להיות על המטרונית הראשונה?
תתעוררו מוקדם בבוקר
http://www.dmag.co.il/pub/shoken/kolbohaifa/2353/index.html#/46/zoomed
ראש עיריית קרית ים במכתב ליפה נוף
ראש עיריית קרית ים: "להפסיק הפעלת המטרונית – מסכנת חיי אדם"
כתבה
 

נתנאל531

Well-known member
יפנ נוף השתוללה עם התכנון

ראש עיריית קרית ים במכתב ליפה נוף
ראש עיריית קרית ים: "להפסיק הפעלת המטרונית – מסכנת חיי אדם"
כתבה
יפנ נוף השתוללה עם התכנון
ויצרה צמתים מוזרים, שהולך רגל צריך לעבור אותם כמו מבוך. החברה הזו צריכה ניעור דחוף, עדיף שתשב בצד ותפסיק להפריע.
 

tapuzo

New member
הצמתים מסוכנים לא פחות לנוסעי רכב פרטי

יפנ נוף השתוללה עם התכנון
ויצרה צמתים מוזרים, שהולך רגל צריך לעבור אותם כמו מבוך. החברה הזו צריכה ניעור דחוף, עדיף שתשב בצד ותפסיק להפריע.
הצמתים מסוכנים לא פחות לנוסעי רכב פרטי
יש שם השתלבויות מוזרות ופניות משד' ורבורג וירושלים ימינה בצורה מוזרה באמת
אבל כל הרעיון לשים את המטרונית באמצע כבישים צפופים במקום פשוט לסמן נתיב ימני
כנת"צ בכבישים הראשיים כמו שעשו בדרך ההגנה היה מוזר מלכתחילה ומכריח עכשיו
נוסעים לחצות כבישים סואנים להגיע לתחנות ואפילו לרוץ בהם מתחנת מטרונית
לעבר אוטובוסים רגילים בתחנות בצידי הכביש. הזוי? כן. מוזר? כן. יפה נוף? ברור.
 

tapuzo

New member
סליחה התכוונתי לפניות שמאלה מורבורג-ירושלים

הצמתים מסוכנים לא פחות לנוסעי רכב פרטי
יש שם השתלבויות מוזרות ופניות משד' ורבורג וירושלים ימינה בצורה מוזרה באמת
אבל כל הרעיון לשים את המטרונית באמצע כבישים צפופים במקום פשוט לסמן נתיב ימני
כנת"צ בכבישים הראשיים כמו שעשו בדרך ההגנה היה מוזר מלכתחילה ומכריח עכשיו
נוסעים לחצות כבישים סואנים להגיע לתחנות ואפילו לרוץ בהם מתחנת מטרונית
לעבר אוטובוסים רגילים בתחנות בצידי הכביש. הזוי? כן. מוזר? כן. יפה נוף? ברור.
סליחה התכוונתי לפניות שמאלה מורבורג-ירושלים
 
אז למה שתסע ברכב פרטי?

הצמתים מסוכנים לא פחות לנוסעי רכב פרטי
יש שם השתלבויות מוזרות ופניות משד' ורבורג וירושלים ימינה בצורה מוזרה באמת
אבל כל הרעיון לשים את המטרונית באמצע כבישים צפופים במקום פשוט לסמן נתיב ימני
כנת"צ בכבישים הראשיים כמו שעשו בדרך ההגנה היה מוזר מלכתחילה ומכריח עכשיו
נוסעים לחצות כבישים סואנים להגיע לתחנות ואפילו לרוץ בהם מתחנת מטרונית
לעבר אוטובוסים רגילים בתחנות בצידי הכביש. הזוי? כן. מוזר? כן. יפה נוף? ברור.
אז למה שתסע ברכב פרטי?
תיסע ברכבת דיזל.
 

tapuzo

New member
אם היה ממרכז הכרמל רכבת לקריות היתי לוקח בכיף

אז למה שתסע ברכב פרטי?
תיסע ברכבת דיזל.
אם היה ממרכז הכרמל רכבת לקריות היתי לוקח בכיף
בעצם הרעיון של מנהור קו הרכבת בחיפה והקמת תחנת רכבת בואדי הגיבורים
ליד רוממה יאפשר לנו לקחת אוטובוס לרוממה ומשם רכבת לכל מקום בארץ גם לקריות
 
אז למה אתה לא מקדם את זה בועדות התכנון?

אם היה ממרכז הכרמל רכבת לקריות היתי לוקח בכיף
בעצם הרעיון של מנהור קו הרכבת בחיפה והקמת תחנת רכבת בואדי הגיבורים
ליד רוממה יאפשר לנו לקחת אוטובוס לרוממה ומשם רכבת לכל מקום בארץ גם לקריות
אז למה אתה לא מקדם את זה בועדות התכנון?
אם תצליח לקדם את זה ותגייס תקציב, אולי עוד 25 שנים תהיה לך מנהרה ורכבת שם.
 

tapuzo

New member
למה 25 שנה? בערך 2.5 שנים (כמו מנהרות הכרמל)

אז למה אתה לא מקדם את זה בועדות התכנון?
אם תצליח לקדם את זה ותגייס תקציב, אולי עוד 25 שנים תהיה לך מנהרה ורכבת שם.
למה 25 שנה? בערך 2.5 שנים (כמו מנהרות הכרמל)
במנהרות הכרמל לא היה TBM עשו עם פיצוצים.
אם אתה מביא לכרמל TBM תוך שנתיים יש לך צמד מנהרות.
אזור ואדי הגיבורים יקשר בין שתי המנהרות עם תחנת הרכבת שתיבנה בו במקביל
 
אתה יודע כמה שנים לקח לאשר את מנהרות הכרמל?

למה 25 שנה? בערך 2.5 שנים (כמו מנהרות הכרמל)
במנהרות הכרמל לא היה TBM עשו עם פיצוצים.
אם אתה מביא לכרמל TBM תוך שנתיים יש לך צמד מנהרות.
אזור ואדי הגיבורים יקשר בין שתי המנהרות עם תחנת הרכבת שתיבנה בו במקביל
אתה יודע כמה שנים לקח לאשר את מנהרות הכרמל?
 

tapuzo

New member
שיכריזו על המינהור פרויקט לאומי ויאשרו בות"ל

אתה יודע כמה שנים לקח לאשר את מנהרות הכרמל?
שיכריזו על המינהור פרויקט לאומי ויאשרו בות"ל
אפשר לתכנן ולאשר הכל עם מכרזים תוך שנתיים. תוך 5 שנים חונכים עם הסינים את תחנת ואדי הגיבורים ופסי הרכבת הממונהרים.
 
אני מבין שאתה לא יודע

שיכריזו על המינהור פרויקט לאומי ויאשרו בות"ל
אפשר לתכנן ולאשר הכל עם מכרזים תוך שנתיים. תוך 5 שנים חונכים עם הסינים את תחנת ואדי הגיבורים ופסי הרכבת הממונהרים.
אני מבין שאתה לא יודע
אז באמצע שנות ה80 התוכנית עלתה בצורה ריאלית
בשנת 97 נבחרה זוכה במכרז, כרמלטון
והמנהרה נפתחה ב2010
כלומר גם אחרי שכבר היה מכרז עדיין לקח 13 שנה.

אתה רוצה שתושבי חיפה יסבלו עשן דיזל עוד 13 שנים לפחות?
 

tapuzo

New member
אתה רוצה שהתושבים ימשיכו לסבול מרכבות חומ"ס?

אני מבין שאתה לא יודע
אז באמצע שנות ה80 התוכנית עלתה בצורה ריאלית
בשנת 97 נבחרה זוכה במכרז, כרמלטון
והמנהרה נפתחה ב2010
כלומר גם אחרי שכבר היה מכרז עדיין לקח 13 שנה.

אתה רוצה שתושבי חיפה יסבלו עשן דיזל עוד 13 שנים לפחות?
אתה רוצה שהתושבים ימשיכו לסבול מרכבות חומ"ס?
לא הגיע זמן להוציא את הסכנות האלו שעוברות מדי יום כמה עשרות מטרים מבתי תושבי בת גלים?
לא הגיע זמן להפסיק את קטיעת חיפה מכל קו החוף עם חומות אקוסטיות וגדרות?
 
מסכים שצריך להוציא, אבל אין שום קשר לחשמול

אתה רוצה שהתושבים ימשיכו לסבול מרכבות חומ"ס?
לא הגיע זמן להוציא את הסכנות האלו שעוברות מדי יום כמה עשרות מטרים מבתי תושבי בת גלים?
לא הגיע זמן להפסיק את קטיעת חיפה מכל קו החוף עם חומות אקוסטיות וגדרות?
מסכים שצריך להוציא, אבל אין שום קשר לחשמול
צריך לחשמל את המסילה אתמול!

ומצד שני לפעול בועדות התכנון להסטת המסילה.
או דרך נחל עירון, או מה שאתה מציע מתחת לאדמה.
אבל אין שום קשר לחשמול המסילה!!
 

tapuzo

New member
אין שום אלטרנטיבה מלבד מינהור

מסכים שצריך להוציא, אבל אין שום קשר לחשמול
צריך לחשמל את המסילה אתמול!

ומצד שני לפעול בועדות התכנון להסטת המסילה.
או דרך נחל עירון, או מה שאתה מציע מתחת לאדמה.
אבל אין שום קשר לחשמול המסילה!!
אין שום אלטרנטיבה מלבד מינהור
כל התוכניות לגבי מסילה ממזרח לכרמל דרך עירון או יקנעם או זכרון או כל חלופה אחרת יהיו
יקרות וגם לא ישרתו את התושבים כמו שתשרת מסילה ממונהרת את רכס הכרמל.
ההזזה של התחנה המרכזית אל לב הרכס תחסוך כל כך הרבה שעות עבודה, דלק, תאונות, בלאי רכבים וזמני נסיעה
(בקיצור הנסיעה לצפון ב-10 דקות פחות מהמצב כיום) שמבחינת המשק יהיה מדובר בחסכון
שנתי שיגיע למאות מליוני שקלים. הפרויקט הזה יהיה רווחי אפילו בלי השבחת הקרקעות המטורפת שתהיה
לאורך החוף ופיתוח שיתאפשר מהזזת המסילות שיכניס לקופת המדינה עוד מליארדי שקלים
פרויקט כזה ימנף כלכלית את חיפה בצורה אדירה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה