רוצים להיות על המטרונית הראשונה?

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
נחמד


סרטון שמצאתי ביוטיוב על המטרונית הראשונה
נחמד
 

droriko

New member
הבעיה זה היה החיויו

רוצים להיות על המטרונית הראשונה?
תתעוררו מוקדם בבוקר
http://www.dmag.co.il/pub/shoken/kolbohaifa/2353/index.html#/46/zoomed
הבעיה זה היה החיויו
נהג איטי פשוט ישבש את הקו, הוא יגרום לזה שלפחות 5 הנהגים שאחריו יסעו לאט כדי לשמור על תדירות מאוזנת,ומי שיאכל אותה זה הנוסעים.
 
לא רק זה.הם גם לא הגיעו בזמן לתחנה.

הבעיה זה היה החיויו
נהג איטי פשוט ישבש את הקו, הוא יגרום לזה שלפחות 5 הנהגים שאחריו יסעו לאט כדי לשמור על תדירות מאוזנת,ומי שיאכל אותה זה הנוסעים.
לא רק זה.הם גם לא הגיעו בזמן לתחנה.
 

droriko

New member
מי מדבר בכלל על ההרצה?

בואו ניתן להם עוד יומיים-שלושה...
מי מדבר בכלל על ההרצה?
אני מדבר על הרעיון בכלליות. ברגע שנהג אחד יסע יותר לאט,אז גם זה שאחריו יצתרך לנסוע יותר לאט וגם זה שאחריו וכן הלאה, ואז נוסע יסע פי 2 יותר זמן.
 

amit1270

New member
א) לא הגבתי לך

מי מדבר בכלל על ההרצה?
אני מדבר על הרעיון בכלליות. ברגע שנהג אחד יסע יותר לאט,אז גם זה שאחריו יצתרך לנסוע יותר לאט וגם זה שאחריו וכן הלאה, ואז נוסע יסע פי 2 יותר זמן.
א) לא הגבתי לך
ב) הרעיון בכלליות הוא שהנהגים לא נוסעים לאט כי מתחשק להם. זאת לא המערכת הראשונה בעולם שעובדת כך (גם רכבות קלות ולא רק BRT), ולא שמעתי יותר מדי תלונות מהסוג הזה.
 

droriko

New member
לא כל אלה שנוסעים לאט הם מנקואיסטים

א) לא הגבתי לך
ב) הרעיון בכלליות הוא שהנהגים לא נוסעים לאט כי מתחשק להם. זאת לא המערכת הראשונה בעולם שעובדת כך (גם רכבות קלות ולא רק BRT), ולא שמעתי יותר מדי תלונות מהסוג הזה.
לא כל אלה שנוסעים לאט הם מנקואיסטים
יש כאלה שפשוט לא יודעים לנסוע מהר,שהם מפחדים. בן אדם שנוסע עם הפרייבט במהירות מינימום לא עושה את זה כי מתחשק לו.
 

amit1270

New member
ממה יש לפחד במסלול בלעדי?

לא כל אלה שנוסעים לאט הם מנקואיסטים
יש כאלה שפשוט לא יודעים לנסוע מהר,שהם מפחדים. בן אדם שנוסע עם הפרייבט במהירות מינימום לא עושה את זה כי מתחשק לו.
ממה יש לפחד במסלול בלעדי?
גם ברכבת הקלה אפשר לנסוע מהר או לאט, ואיכשהו זה מסתדר.
 
ספציפית למקרה המת"צ של המטרונית

ממה יש לפחד במסלול בלעדי?
גם ברכבת הקלה אפשר לנסוע מהר או לאט, ואיכשהו זה מסתדר.
ספציפית למקרה המת"צ של המטרונית
בחיפה/קריות יש ממה לפחד.
בחלקים ממנו ישנה גדר חיה (צמחיה) מצד שמאל של המת"צ, והיו הרבה מקרים של הולכי רגל שחצו את הכביש דרך הגדר הזאת והפתיעו נהגי אוטובוסים.
חלק מהמקרים נגמרו במוות.
אף נהג לא רוצה לקום בבוקר לעבודה ולגמור את היום כשהוא מעורב בתאונה בכלל, ועם הולך רגל בפרט.
 
בעוד כך וכך עשרות שנים יבוא הפתרון לבעיה הזו

מי מדבר בכלל על ההרצה?
אני מדבר על הרעיון בכלליות. ברגע שנהג אחד יסע יותר לאט,אז גם זה שאחריו יצתרך לנסוע יותר לאט וגם זה שאחריו וכן הלאה, ואז נוסע יסע פי 2 יותר זמן.
בעוד כך וכך עשרות שנים יבוא הפתרון לבעיה הזו
נהגים רובוטים ומערכות ניהוג אוטומטיות יחליפו את הנהגים האנושיים.
כל עוד מדובר בנהגים אנושיים, תמיד יהיו הבדלים בדפוסי הנהיגה בין נהגים שונים ואין כל כך מה לעשות בנידון.
 

droriko

New member
יופי אז הצחקת את כל החבר'ה

בעוד כך וכך עשרות שנים יבוא הפתרון לבעיה הזו
נהגים רובוטים ומערכות ניהוג אוטומטיות יחליפו את הנהגים האנושיים.
כל עוד מדובר בנהגים אנושיים, תמיד יהיו הבדלים בדפוסי הנהיגה בין נהגים שונים ואין כל כך מה לעשות בנידון.
יופי אז הצחקת את כל החבר'ה
ואחרי זה יש לך משהו ענייני לכתוב?
 
הייתי רציני לגמרי - בין בני אדם יש שונות

יופי אז הצחקת את כל החבר'ה
ואחרי זה יש לך משהו ענייני לכתוב?
הייתי רציני לגמרי - בין בני אדם יש שונות
אם רוצים אחידות (כמעט) מלאה - את זה רק מכונות ורובוטים מספקים.
אני באמת חושב שהעתיד של התחבורה טמון במערכות שעובודות אוטונומית. זה כבר קיים - במטוסים, באוניות, ברכבלים, בכרמלית למשל.
כל עוד יש מערכות שנשלטות על ידי בני אדם חייב להיות מנגנון שמווסת את פעולתן לפי הביצועים בפועל. אם נהג אחד נסע לאט, צריך לבצע התאמה גם של האוטובוסים שנמצאים מאחור.
כאשר מהדורת חדשות בטלויזיה מתארכת, יש שיוי בלו"ז של התוכניות שאחריה.
לא קשור לצחוק בכלל - כך דברים עובדים "עניינית".
 

droriko

New member
ברור שיש הבדלים בין הנהגים

בעוד כך וכך עשרות שנים יבוא הפתרון לבעיה הזו
נהגים רובוטים ומערכות ניהוג אוטומטיות יחליפו את הנהגים האנושיים.
כל עוד מדובר בנהגים אנושיים, תמיד יהיו הבדלים בדפוסי הנהיגה בין נהגים שונים ואין כל כך מה לעשות בנידון.
ברור שיש הבדלים בין הנהגים
אבל יש הבדלים שהם סבירים,לבין הבדלים בין נהג שעושה את המסלול בחצי שעה לנהג שעושה אותו ב-50 דקות ואף יותר.
 

droriko

New member
ואתה לא צריך הרבה נהגים מהסוג הזה

ברור שיש הבדלים בין הנהגים
אבל יש הבדלים שהם סבירים,לבין הבדלים בין נהג שעושה את המסלול בחצי שעה לנהג שעושה אותו ב-50 דקות ואף יותר.
ואתה לא צריך הרבה נהגים מהסוג הזה
מספיק שיהיה לך רק אחד כזה והוא משבש לך את כל הקו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה