רוצים להיות על המטרונית הראשונה?

מצב
הנושא נעול.
אז אם יש נהג כזה שנוהג כך באופן קבוע

ואתה לא צריך הרבה נהגים מהסוג הזה
מספיק שיהיה לך רק אחד כזה והוא משבש לך את כל הקו
אז אם יש נהג כזה שנוהג כך באופן קבוע
שהחברה המעסיקה אותו תתדרך אותו או תפטר אותו.
ושוב אחזור לדוגמת שידורי החדשות - אם יש קריין שמקריא את החדשות ב-10 דקות במקום ב-3, הוא לא מתאים לתפקיד.
זו אחריות החברות לוודא את התאמת הנהגים לתפקידם.
 

droriko

New member
השאלה אם החברה בכלל תרצה לפטר נהג כזה

אז אם יש נהג כזה שנוהג כך באופן קבוע
שהחברה המעסיקה אותו תתדרך אותו או תפטר אותו.
ושוב אחזור לדוגמת שידורי החדשות - אם יש קריין שמקריא את החדשות ב-10 דקות במקום ב-3, הוא לא מתאים לתפקיד.
זו אחריות החברות לוודא את התאמת הנהגים לתפקידם.
השאלה אם החברה בכלל תרצה לפטר נהג כזה
קח את חברות האוטובוס היום,ולא משנה איזו. אין חברה שאין בה נהגים שנוסעים לאט מעבר לסביר, ועדיין החברות משאירות אותם, בגלל מחסור בעובדים או סיבות אחרות. מנין לך שזה לא יהיה במטרונית?
 
אינני יודע אם זה יהיה או לא יהיה במטרונית

השאלה אם החברה בכלל תרצה לפטר נהג כזה
קח את חברות האוטובוס היום,ולא משנה איזו. אין חברה שאין בה נהגים שנוסעים לאט מעבר לסביר, ועדיין החברות משאירות אותם, בגלל מחסור בעובדים או סיבות אחרות. מנין לך שזה לא יהיה במטרונית?
אינני יודע אם זה יהיה או לא יהיה במטרונית
גם אם זה יהיה זה עדיין לא מצדיק את ביטול המנגנון שימנע שיירת מטרוניות. ברוב המסלולים של קווי המטרונית אין לאוטובוס אחד אפשרות לעקוף אוטובוס אחר כך שבכל מקרה האוטובוסים שנמצאים אחרי אוטובוס שנוסע באיטיות, ייאלצו ליסוע גם כן באיטיות ולכן עדיף מראש להתאים את מהירות הנסיעה כך שלא ייוצרו שיירות.
 

mister K

New member
אורך של מבזק חדשות תלוי בעיקר בעורך ולא במגיש

אז אם יש נהג כזה שנוהג כך באופן קבוע
שהחברה המעסיקה אותו תתדרך אותו או תפטר אותו.
ושוב אחזור לדוגמת שידורי החדשות - אם יש קריין שמקריא את החדשות ב-10 דקות במקום ב-3, הוא לא מתאים לתפקיד.
זו אחריות החברות לוודא את התאמת הנהגים לתפקידם.
אורך של מבזק חדשות תלוי בעיקר בעורך ולא במגיש
 
כי המגישים נבחרים כך שדיבורם מתאים לתפקיד

אורך של מבזק חדשות תלוי בעיקר בעורך ולא במגיש
כי המגישים נבחרים כך שדיבורם מתאים לתפקיד
לעורך לעומת זאת יש שיקול דעת לגבי תוכן החדשות ואורך מבזק החדשות תלוי בתוכנם.
בקווי תח"צ זה מקביל לקביעת המסלול והתחנות של הקו, שלא נקבעים על ידי הנהגים וכמובן משפיעים על משך הנסיעה בקו, אבל ביצוע הנסיעה בפועל כן תלוי בנהג.
ולכן, כפי שיש קריינים שנפסלים בגלל אי התאמה לתפקיד (למשל דיבור איטי מדי), כך צריך להיות גם לגבי נהגי אוטובוס.
 
בעוד כמה מאות שנים, לרובוטים תהיה

בעוד כך וכך עשרות שנים יבוא הפתרון לבעיה הזו
נהגים רובוטים ומערכות ניהוג אוטומטיות יחליפו את הנהגים האנושיים.
כל עוד מדובר בנהגים אנושיים, תמיד יהיו הבדלים בדפוסי הנהיגה בין נהגים שונים ואין כל כך מה לעשות בנידון.
בעוד כמה מאות שנים, לרובוטים תהיה
אישיות וסגנון נהיגה אישי :)L
 
לא אמרו משהו על זה שמרכז הבקרה בקשר

הבעיה זה היה החיויו
נהג איטי פשוט ישבש את הקו, הוא יגרום לזה שלפחות 5 הנהגים שאחריו יסעו לאט כדי לשמור על תדירות מאוזנת,ומי שיאכל אותה זה הנוסעים.
לא אמרו משהו על זה שמרכז הבקרה בקשר
עם הנהגים בדבר מהירות הנסיעה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה