רוצים כרטיסים לסרט "סאקר פאנץ"?

זיקן

New member
מנהל
רוצים כרטיסים לסרט "סאקר פאנץ"?

חג החירות מתקרב אלינו לטובה וזו ההזדמנות לעשות "בדק בית" ולמצוא את הדבר שממנו הכי היינו רוצים להשתחרר. תפוז, בשיתוף "וורנר ברוס וגלובוס גרופ", מזמינים אתכם להשתתף בתחרות ואולי לזכות בכרטיס זוגי לסרט החדש "סאקר פאנץ'"!
אז מה עושים?
בין התאריכים 24.04.11 – 17.04.11 עליכם לספר לנו על הדבר שממנו אתם הכי רוצים להשתחרר. לדוגמה, מבחן גדול שרובץ לכם על הנשמה, מטלה מעיקה שמחכה לכם, או אהבה נכזבת שמאמללת אתכם כבר הרבה זמן.
את ההודעה יש להעלות לשרשור התחרות עד ה-24.04.11, בשעה 12:00.
מתוך המשתתפים נבחר 40 גולשים, שיזכו בכרטיס זוגי לסרט "סאקר פאנץ" מתנת גלובוס גרופ וורנר ברוס. הנהלת הפורומים תודיע על הזוכים בפורום בסוף התחרות.
שימו לב: הכרטיסים תקפים בבתי הקולנוע הבאים: ירושלים – בנייני האומה, חיפה – מרכז הקונגרסים, כפר סבא – גלובוס קניון ערים, נתניה – גלובוסמקס יכין סנטר, קרית ביאליק – גלובוסמקס קריון, באר שבע – גלובוסמקס ONE PLAZA, מודיעין - גלובוסמקס ישפרו סנטר עד ירידת הסרט מהמסכים.
אנא עיינו בתקנון התחרות לפרטים נוספים וכללי התחרות המלאים http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1944519
קצת על הסרט: סאקר פאנץ' היא פנטזיית אקשן שלוקחת אותנו לעולם הדמיון העשיר של צעירה, שחלומותיה הם המפלט האולטימטיבי מהמציאות האפלה של חייה. ללא מגבלה של זמן או חלל, היא זורמת בחופשיות לאן שהראש שלה לוקח אותה, והרפתקאותיה מטשטשות את הגבול בין מציאות ודמיון. הגיבורה, בייבי דול (אמילי בראונינג), כלואה כנגד רצונה, אבל לא איבדה את הרצון לשרוד. נחושה להילחם על החופש שלה, היא מעודדת את יתר הבנות הצעירות הכלואות איתה- 'סוויט פי' (אבי קורניש), 'רוקט' (ג'ינה מלון), 'בלונדי' (ונסה האדג'נס) ואמבר (ג'יימי צ'אנג) – לחבור יחד ולברוח מהגורל האכזר ומשוביהן – 'בלו' (אוסקר איסאק) ומאדאם גורסקי (קרלה גוגינו)- לפני שהדמות המסתורית 'הי רולר' מצליחה להגיע לבייבי דול. כשהן מונהגות על ידי בייבי דול, הבנות הופכות ללוחמות במלחמה פנטסטית נגד מגוון אויבים כמו סמוראים ונחשים. יחד עליהן להחליט מה הן מוכנות להקריב על מנת להישאר בחיים. בעזרתו של וויז מן (סקוט גלן), המסע המופלא שלהן – אם יצליחו בו – יביא לשחרורן. אז למה אתם מחכים? שחררו! ==========================================
 
../images/Emo8.gif../images/Emo68.gifנשים יכולות להשתתף? ../images/Emo254.gif

טוב בגלל שאני אישה טיפוסית ועוד פולניה (סתם עירקית אבל בעלי טוען שאני יותר בסגנון תפוצות שאכנז בקרציותי) אז אני אשתתף :) הייתי רוצה להשתחרר מהאופי הפולני הזוועתי שלי שמתבטא בלרדוף אחרי הילדים עם הצלחת לעוד ביס ועוד אחד וזה רק אחד אחרון... וגם אם נשארים פירורים אני מתמלאת בעוגמת נפש כאילו היו סומלים
יש עוד תכונות משובחות ונהדרות שבעלי היה מת לספר לכם עליהן אבל אני אחסוך מכם את התענוג כי בטח כולכם סובלים מאותן הצרות שזה בעצם מה שנקרא "אחוות גברים" :) חג שמח מלא בנחת וצחוק והכי חשוב- זוגיות טובה
 

dozenMatter

New member
הדבר שאני הכי רוצה להשתחרר ממנו

הדבר שאני הכי רוצה להשתחרר ממנו זה הלימודים באוניברסיטה. נמאס לי לשבת ולחרוש למבחנים שאני לא מתחיל אפילו להבין אותם (מישהו אמר חדו"א 2?), ללמוד דברים שבחיים, אבל בחיים לא ישמשו אותי במקצוע שלי ועוד לשלם על זה כסף. לפחות אני יודע שהפיצוי יגיע אחרי הלימודים עם משכורת שמנה ועבודה לכל החיים....
 

goldy

New member
אתה יכול להצליח להוכיח שתעבוד במקצוע שלך?

איזה כיף לך!
 

ofer3511

New member
אל תהיה בטוח שזה לא ישמש אותך

זה בונה לך את החשיבה, גם אם לא תשתמש ישירות
 

פנומן 72

New member
הפיצוי יגיע אחרי הלימודים עם משכורת שמנה ...

תגיד שהיית ציני, בחיאת.
 

שוהם א

New member
כל כך הייתי רוצה להשתחרר מה....

בוסית שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ותודה שהזכרתם לי את העבודה בחול המועד. שום סרט לא יפצה על זה.
 
הדבר שהכי בא לי להשתחרר ממנו כרגע

זה התלות באוטובוסים, פשוט נמאס לי לנסוע לכל מקום באוטובוס, במיוחד כשהם לא מדייקים ובקיץ פשוט חם, נוראי ומסריח באוטובוס. אני רוצה כבר לקבל רישיון!!!
 

אמיר6969

New member
אני רוצה להשתחרר מאשתי לאלתר

אני רוצה להשתחרר מאשתי לאלתר וזאת בהמשך לעובדה שכל מה שהיא רוצה ממני זה סקס נטו, בוקר,צהרים,ערב,לילה סקס...סקס..סקס...ועוד פעם סקס!!!
 

גניפר14

New member
אז תקום כל בוקר ותגיד לאלוהים תודה על

אלת הסקס שיש לך. כי הרבה היו רוצים להיות במקומך. אבל מה אתה נותן לה לאכול שהיא ככה תגלה לנו בבקשה.
 

גניפר14

New member
אני הייתי רוצה להשתחרר מהאוייבים שלי

כל אחד יש לו בוודאי מישהו שהוא לא אוהב אין לי הרבה כאלו אחדים אז אם היה אפשר להעלים אותם זה היה פותר לי הרבה בעיות ועושה לי שקט בחיים. אולי מכשיר כזה מיוחד כמו במשימה בלתי אפשרית שמעלים אנשים. כמה שכנים רעים אולי כמה אנשים בעבודה אחד או שניים בבית הספר שלמדתי בו ביסודי שלא שכחתי אותם.
 

pumon

New member
הכי הייתי רוצה להשתחרר

מעשרות הבנות שצובאות על בית מגוריי יום וליל ורוצות חתימה. אני אמנם בחור נאה, אך ההצקות האלה מתחילות כבר להטריד. גם לחתיכים יש זכויות פרט!
 

deathcaster

New member
הדבר שממנו הייתי הכי רוצה להשתחרר

קילוגרמים עודפים מעליי, הייתי רוצה להשתחרר מהם
וכעת כשהתחלתי חיים חדשים במסגרת מסודרת (תואר שלישי בפקולטה לרפואה בטכניון, במחקר עצמו ברמב"ם) זה גם יקרה, יש לי מכון כושר צמוד למעבדה בה אני עובד. ארוחת צהריים מסודרת.... בהשוואה לתואר השני, אני הולך פי 4 ממה שהלכתי, אוכל פי 2 פחות אוכל פי 2 יותר בריא. חיים חדשים!!!!
 

true leaper

New member
אני רוצה להשתחרר ממקום מגוריי

עוד בחורה מצטרפת למיקס.. אני רוצה להשתחרר (ואתמול!!) מלגור בבית, שלטון ההורים המחריד אחרי גיל 20 יכול לחרפן, לכן אני שואפת לעצמאות כלכלית כדי שאוכל לצאת מהעבדות שהיא המגורים איתם.. ההתערבות בכל פרט בחיי, הרדיפה והנדנוד.. טוב הבנתם כבר עד כמה שאני סובלת
יחי החופש!
 
הכי הייתי רוצה לחפוף כבר את הראש ולהשתחרר

מהליכלוך והשמנוניות שיש בשיער שלי.
 

רומי58

New member
הדבר ממנו אני רוצה להישתחרר

הדבר שממנו אני רוצה להישתחרר הכי הכי (כבר תקופה מסויימת ובמיוחד עכשיו) הוא מקום העבודה שלי . לא מסוגלת לראות או לשמוע את הבוסית החמוצה והצעקנית שלי . או את כל הבנות הרכלניות. אני חושבת שאני מאוד זקוקה לשינוי אווירה .עדיף לצאת לחופשה ארוכה לנוח ,להירגע וליהנות יותר מהחיים . פשוט לפתוח דף חדש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

yafiti3

New member
מטלה מעיקה

יש לי מטלה שמעיקה עליי כבר שנים והגיע הזמן לעשות כבר סדר בבלגן. יורדים לנו המון תשלומים ומצברת הרבה ניירת של קרנות , גמולים וחשבונות למיניהם. אין לנו מושג מה הולך לנו בכל הנישות האלו, כמה יש לנו, כמה אין לנו, את מה כדאי לסגור, עם מה כדאי להמשיך. אני חייבת, אבל חייבת לקבוע סוף סוף עם יועץ השקעות לבוא עם כל הניירת שיש לנו והערימות הולכות ומתרבות ולעשות לזה סוף. רק אז ארגיש שאבן גדולה ירדה לי מהלב.
 
למעלה