רוצים את הבאטלים שהיו בג´י אונליין?

DJ$upreme

New member
רוצים את הבאטלים שהיו בג´י אונליין?

אז תגידו לי לאן לשלוח אותם באימייל. דאלורד, ANYONE? זה 4 קבצים של כ - 6 מגה כ"א.
 

CHAOS1

New member
ניר בטח שאנחנו רוצים :)....

דה לורד......מהר להעלות אותם :) CHAOS
 

Little MC

New member
להעלות!!!

כל אחד יכול לעלות, אני לא מבין למה אתה (ניר) לא יכול לעלות אותם אפילו אני יכול לעלות אותם...
 

volatile

New member
אני כבר גדול מדי להיות ילד פלא

ולא מוכשר מספיק להיות פלא נקודה
פלג.
 

micL

New member
לא יודע לגבי כל האימיילים האחרים

אבל ההוטמייל בטוח לא מסוגל לקבל גודל כזה של קבצים
 

s m i l e y

New member
נראה לי שהוא התכוון לשאול איפה

להעלות אותם בפורום..ולא להתחיל לשלוח לכל אחד באימייל....
 

kodman

New member
לי נראה ש

הוא התכוון לשלוח למישהו שיעלה את זה ולא לכל המבקש בספיישל תפוצת דואר. kodman
 
למעלה