רוצחי הכבישים

רוצחי הכבישים

הזדעזתי היום עמוקות לקרוא בעיתון על התאונה המחרידה שהיתה אתמול בדרום.מכונית עם 3 צעירים עקפה שורה של מכוניות(שהיו נוסעים בה ב90 קמ``ש!!!) ופגעה חזיתית ברכב שבה מולו,כתוצא מ ההתנגשות נקטלו כל יושבי המכונית(כולם בני משפחה אחת,ביניהם תינוקת רכה בשנים),במכונית השניה,הנהג הפוגע נפצע קשה,אחיו וחברו נהרגו. ואני שואלת,עד מתי???!!! זאת לא תאונה שלא ניתן היה למנוע אותה,לא היתה בעיה טכנית או בטיחותית.כל הבעיה שהצעיר-רוצח אני מרשה לעצמי לקרוא לו,מיהר ללכת לבילוי.90 קמ``ש לא היה מספיק מהר,הוא לא הסיע יולדת,או חולה או מקרה שהיה בו דחיפות כלשהי.הוא מיהר לבלות!ומנגד משפחה שלמה ניקטלה בשניה בכביש שהוא ניקרא בטוח,משפחה שנסעה לבלות את החג אצל קרובים. מתי כבר בתי המשפט יפסיקו לחלק עונשים מגוחכים לרוצחים אלו? בארץ כמו שלנו אשר תושביה מאוימים בפיגועים מצד אחד ומצד שני ברוצחי כבישים,ממש ממש כבר פחד להמצא על הכביש ועל המדרכות.הגיע הזמן שיחוקקו חוקים בהתאם...עד מתי???!!!
 

נלסון

New member
רוצחי הכבישים

ממש נכון, אין מילה אחרת לתאר את הרוצחים האלו שיוצאים לכביש עם כלי נשק ששמו מכונית. אני מבטיח לך שאם זה היה פיגוע, והיו נהרגים שבעה אנשים כל המדינה הייתה גועשת ורוגשת, או אולי לא? אולי הפכנו להיות אדישים לחיי אדם, כנראה שחיי אדם במדינה שלנו לא כל כך שווים היום. נלסון.
 
שועלית..

את צודקת בכל מילה!!! וכל מילה נוספת רק תזיק!!! אבל... מצד אחד בוכים שהמשטרה מחמירה.ומצד שני באים ומבקשים להחמיר יותר!! בואי נניח שהנהג היה נתפס ע``י שוטר כשהוא עוקף תוך סיכון רכבים וכל זה היה קורה בלי שהמשפחה היתה נפגעת , אז מן הסתם לשיקול דעתו של השוטר יכול להיות שהיה נותן לו הזמנה לדין במקום!!וזה הדבר החמור ביותר שיכול השוטר לעשות!! שיהיה ברור!!! אני חושבת שאם יכול היה השוטר לשלול לו את רשיון הנהיגה במקום!!! ולא לאפשר לו לנהוג זה היה מרתיע יותר מהזמנה לדין!! אבל את החוק לא קובעת המשטרה וגם לא אני!! זו רק דעתי!! חוץ מזה שלילד בן 17 אין מה לחפש על הכביש נקודה!! זה ילד במקום שכל יש לו הורמונים אין לו שיקול דעת !!!! צריך להחמיר!! אם לא גומרים אותנו בפיגועים אז אנחנו גומרים את עצמנו בתאונות דרכים!! די כבר אנשים!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה רק כביש לא שדב קרב!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה