רוצה סידור גבות? לא במודיעין-עלית

מתבי6

New member
רוצה סידור גבות? לא במודיעין-עלית

החל מהשבוע שעבר, נעלמו לפתע כל המודעות העוסקות בקוסמטיקה מהעיתונים המקומיים. האחראים לכך: וועדת הרבנים החדשה פינצטה. תמונה אסורה נשות מודיעין עלית שתרו בשבוע האחרון אחר פרסומות העוסקות בסידור ועיצוב גבות, גילו כי כל המודעות בנושא נעלמו מהעיתונים המקומיים, ללא יוצא מן הכלל. לכתבנו נודע כי הוועדה העוסקת בפיקוח על כשרותם של העיתונים, פסלה לא מעט פרסומות השנויות במחלוקת וש"אין רוח חכמים נוחה מהם", כהגדרתם. מי שספגו את מרבית האש היו הפרסומות העוסקות בעיצוב גבות, כאמור. לדברי חברים בוועדה, מדובר בפרסומות לא ראויות. לפני כחודש מונתה וועדת פיקוח על המקומונים בעיר, בעקבות מספר פרסומות וכתבות שאינם הולמות שהשתרבבו בטעות למקומונים. כך למשל פורסמו מודעות של מסעדות מהעיר מודיעין הסמוכה, שאינן כשרות למהדרין. בעקבות הקמת הוועדה הוסרו לא מעט פרסומות מהעיתונים. ללכתבנו נודע כי בעלי עסקים בעיר התלוננו כי חברי הוועדה נוקטים ביד קשה מדי בנושא.
 

מתבי6

New member
את צודקת, תכננתי לעשות את זה ושכחתי

טוב שהבאת, תודה רבה
 

הברזתי

New member
צודקים לגמרי.

כגבר - אתה יודע אילו מחשבות עלו לי בראש כשראיתי את הפינצטה???
 
חחחחחח

אני חושבת שכדאי שיעברו ברשתות השיווק, יש שם מוצרים שרק נשים משתמשות בהם ומי יודע מה זה גורם לגבר חרדי כשהוא עובר ליד המדף...
 
טוב, זה קל, יעשו להם שביל-מנהרה

שעובר דרך מקום הלימודים, העבודה וחזרה הביתה, וגם שם בכיסוי מלא כפי שנהגו אימותינו בזמן המדבר, ושם תהיה חנות מיוחדת לנשים (שהמיקום שלה יועבר מאם לבת כמסורת אבותינו שהרי נאסר לפרסמה בעלונים שיש חשש שגבר יקרא בהם)
 

mister xy

New member
אפרופו מודיעין עילית

פעם הרבנים אסרו לקנות שם בחנות מסויימת רק בגלל שמכרו שם תחתונים סקסיים.
 

מתבי6

New member
אתה הולך מדי רחוק

סיפר לי פעם חבר שאסור למכור שם חולצות עם צאורון כחול מבפנים כי זה מודרני. בקיצור תחשבו אתם לאיזו מדינה זה דומה שם. מזל שאני לא גר שם.
 
חחח לא ידעתי דווקא הייתי קונה שם בגדים

עד שבאיזהשוא גיל הבגדים שם היו יותר מידי דוסים בשבילי
 
אגב אני יודע בבירור

שבמקרה הזה זייפו מכתב של הרב קסלר כאילו הוא נגד החנות.אך דא עקא,שהוא לא מיהר להכחיש את המכתב.
 

רקפת81

New member
באיזשהו מקום אני חושבת שאולי טוב שזה קורה

אולי אני נאיבית אבל אני חושבת שככל שהציבור החרדי ילך רחוק יותר, וככל שיהיו האיסורים הזויים יותר כך הציבור לאט לאט יקלוט את האבסורד שבזה.
 
למעלה