רוצה לשתף ולהציע

רוצה לשתף ולהציע

שבישרו לנו שצריך להפסיק את ההריון אמרתי לבעלי שאני לא רוצה לראות את הילידה שלי כדי שלא יהיה לי קשה וסיוטים אחר-כך, אבל ביום של הלידה (היום בדיוק לפני חודש) בעלי ראה את הלידה ואותה בשלמותה אני בסוף הסכמתי לראות אותה אבל רק את הפנים (הבעיה הייתה בגב) ונפרדתי ממנה אמרתי מס' מילים וזה עשה לי טוב הפרדה הזאת. אני ממליצה למי שעושה (לצרנו) הפסקת הריון בשלב מתקדם תראו אותם ותפרדו זה מקל (מנסיון).
 
מסכימה לגמרי

אני רק הסתכלתי על התינוק שלי, על הפנים שלו, ולא החזקתי ולא נפרדתי - עד סוף ימיי זה ירדוף אותי. להיפרד - לרואת - להחזיק - לחבק.
 
לא הסתכלתי ולא מצטערת

אסף שלי עבר צפידה בבטן והכי גרוע שקיבל חמש זריקות של רעל שפגעו לו ביד ובכתף וכנראה גם בצוואר לפי הזכרון המטושטש שלי לפני שפגעו בלב כי הוא ממש נלחם עם הרופא עוד אני יודעת שהיד היתה כל הזמן מוצמדת לאיזור הלב והכי אימא שלי ראתה אותו והיא פשוט אמרה בחדות אל תסתכלו עליו אחר כך היא אמרה לי שהוא נולד דומה מדי לבכורי שיבדל"א והיא לא רצתה שכשאתבונן בתמונות של הגדול מהלידה ומהימים הראשונים אזכר באסף שלי ואני לא מצטערת כי מכיוון שלא לקחתי מאלחשים הרגשתי אותו עובר דרכי וילדתי אותו הכי טבעי שאפשר בלי התערבות חיצונית חוץ מפיטוצין ויש לי קבר ומצבה אז לי זה מספיק
 
אני ילדתי

אותה בשבוע 23+3 ורציתי להפרד ולי אין לאן ללכת, בגלל שלך יש לאן ללכת אז זה יותר קל לך (בלי חלילה לפגוע אז לא היית צריכה להיפרד.
 
מתוקונת

הייתי בשבוע 26 ולא זה שהיה ויש לי ילד בבית לא מקל ולא הקל זה רק עזר בהתמודדות אחר כך כי אסור היה לי להיות עצובה לידו זו בחירה מודעת שעשיתי
 
למעלה