רוצה לשתף בהצלחה שלנו ...

1פיגי

New member
רוצה לשתף בהצלחה שלנו ...

לפני כשבועיים העלתי לפורום בעיה שיש לי עם ילדה בגן. אספר שוב בקצרה: הילדה מביעה את רגשותיה כלפיי בצורה מאוד קיצונית מחד היא מחבקת בכל הזדמנות ומאידך מכה אותי כאשר אני פונה אליה. הצעתם לי מס' רעיונות, העלתם השערות ואני הבטחתי לנסות... במשך השבועיים האחרונים חל שיפור מדהים: בהתנהגותי כלפי הילדה- בכל הזדמנות אני משבחת את מעשיה (בליטוף, במילה, מדבקה והיא נעתרת בקלות לפניותיי אליה. כשהיא לידי ואני לא עסוקה אני מתכופפת ותחבקת איתה חיבוק אוהב וחם והיא יודעת שעוד מעט החיבוק מסתיים ואנחנו חוזרות לעיסוקינו. הילדה אינה מכה אותי ולמדה לבקש ממני חיבוק כשהיא זקוקה לו, ואני נעתרת. אני רואה שיפור בהשתתפות שלה במפגש, ביצירה והיא אפילו מסכימה שאחליף לה טיטול ובגדים (דבר שהיה שמור לסייעת אחת בלבד, מתוך שלוש) שוב תודה לכם על הדיון הקצר שערכנו כנראה שאצלי עלו מס' נקודות למודעות והקדשתי להן תשומת לב מיוחדת, הפסקתי להגיב בחוסר סבלנות ופתאום זה כבר לא מטרד. יישר כוח ותודה שאתם כאן.
 
למעלה