רוצה לראות את חוות דעתכם בנושא

טופ שופ

New member
רוצה לראות את חוות דעתכם בנושא

לגבי חתונה עם בני דודים.. אני יודעת שזה נשמע אולי לחלק מוזר או לחלק שאצלם זה די מקובל, אבל מה אתם אומרים על זה? מבלי קשר לבעיות בריאותיות עכשיו. נניח שיש לכם בן/בת דוד/ה שהקשר בינכם אף פעם לא היה מידי טוב. הייתם רק מהנהנים עם הראש 'לשלום שלום' ומעולם לא יצא לכם לדבר... אתם ביחסים די מרוחקים, אולי כי אתם מתביישים או סתם לא הכי מתקשרים ופתאום מציעים זאת בתור הצעה... איזה דודה אחת באה ומציעה זאת ואומרת שהיא חושבת שזה יכול להתאים. עושים בדיקות, שואלים רב שמבין בעינייני רפואה ושסומכים עליו... הוא אומר שאין בעיה ושולח אתכם בברכת ברכה והצלחה... הייתם מסכימים לשידוך כזה? יצא לי להכיר כמה זוגות כאלה שהתחתנו עם קרובי משפחה... אף פעם לא חשבתי על זה לעומק, עד ש... זה הגיע עד אלי. כמובן שעקמתי פרצוף, כי מזה לא בא לי עליו... וגם לא יודעת מהי תגובת הורי, כי הם לא יודעים מזה עדיין. בקיצור, אני לא בונה על זה בכלל... כי... אין מצב... בחיים... אבל סתם באלי לראות את דעתכם בנושא. שיהיה לילה טוב, ולכל אלה ששואלים מה קרה שחזרתי לפה, אז נא לא לשאול, כי זה בא והולך. עניין של קריז (ככה כותבים? נו... שיהיה... העיקר כוונה.)
 
קושית מה את עושה פה?

טוב כמוני כמוך ויש לי את שני הסוגים גם בת דודה שאנחנו מאוד קרובים וגם היא אחלה בחורה וניראית טוב מצד שני שמדברים על חתונה זה ניראלי לא בכיוון בכלל כי אני מרגיש שאין לי משיכה אליה כמו אל אחותי...
 

טופ שופ

New member
קושיות שואלים בפסח.

אז בשונה ממני, אני לא בקשרים בכלל עם הבן דוד הזה... נטו שלום בקטנה ובחפיף וזהו... טוב, מה אני שואלת אותך? אתה ממש לא פונקציה. אתה האחרון שהייתי מתייעצת איתו
 
אבל מה את עושה פה לכל הרוחות?

ושכחתי להוסיף מקודם שיש גם את הסוג השני שזה גם שלום שלום וגם על זה דובר ולא רציתי....וברור שאני לא פונקציה להיתיעצות איתך...את זאת שצכה להיתיעץ עם אחרים עליי...
 

פי 100

New member
אני

באמת מכיר הרבה שהתחתנו ככה.אבל אני אישית לא הייתי ניגש,לאידע,מרגיש לי מוזר
 

בת תורה

New member
בן דוד שלי התחתן עם מישהי שבפגישה

מתברר שהסבא שלו היה אח של הסבתא שלה..
 

טופ שופ

New member
רק במהלך הפגישה הם גילו את זה?!

ממ אני לא יודעת איך אחרים מבררים, אבל דבר כזה לא היה קורה לי בחיים אחרי כל החפירות והבירורים שאצלנו עושים. אבל מדובר פה במשפחה שהם סוג של רחוקים... זה לא בני דודים ראשונים, אז פה בכלל אין שום בעיה.
 

בת תורה

New member
כן.הם היו ממשפחות ספרדיות פשוטות

לא מהסוג שחופר כמה דורות אחורה. הבחורה כן שמעה על ההורים/ הכירה את ההורים אבל היא לא ידעה שהם ההורים שלו..בפגישה היא שואלת אותו תגיד אתה מכיר (מהעיר שלך)את זה וזו ואז הוא אומר לה אלו ההורים שלי.. נכון הזוי?
 
מעבר לבעיות בריאותיות.

מה יקרה אם לא תסתדרו כזוג נשוי? תוכל לחיות לפחות כבני דודים? תוכלי להסתכל לדודה שלך בפרצוף? הקשר של אמא/אבא שלך עם האח/אחות שלה/ו לא יפגע? וכו`.
 

הפרחים

New member
אני לא חושבת שזה שיקול.

אם נחשוב על כל דבר ככה לא נתקדם בחיים.אין צורך להיות מקובעים.
 

טופ שופ

New member
זה לא כזה פשוט

ואם יש ע"ז הרבה התלבטויות, אז כנראה שזה עסק לא פשוט ובכלל.
 

שםאנילא

New member
אולי תספרי לי

כמה בעיות ואני אשתדל לענות לא שמעתי על שום בעיה בנושא המוזר הוא שהגמרא אומרת שאם אני לוקח את בת אחותי לאישה אני גם עושה חסד...כך שאם מדובר על אחיינית אז תחשבי על קרבה טיפה יותר רחוקה... אם זה לשם שמים איני רואה בעייה
 
דור ישרים קובע

חתונה עם בני דודים אסורה גנטית!!!! תמיד יכול להיות חריגים, שאצלם יהיה בסדר, אך זה יכול להתבטא אצל הצאצאים.
 
למעלה