רוצה לעשות כסף קל ? רוצה להתעשר ?

resh0

New member
למה קטנה? מדינה גדולה!!!!!!

מדינה בה יהיה קיבוץ גלויות לתפארת!!! יהיו שם יחדיו פלשתינאי ישראל, פלשתינאי לבנון, פלשתינאי ירדן, פלשתינאי מצריים... מעל ל 6 מיליון פלשתינים!!!! ישראל תתרום כ- 42 % מהשטח, מצריים תתרום שטח בסיני, ירדן תתרום, סוריה תתרום, לבנון תתרום... תהיה מדינה פלשתינית גדולה, שם יוכלו הפלשתינים להקים מדינה לתפארת!!! פלשתינאי-ישראל יצטרכו לעבור אל ארצם וההתנחלויות שבתחום ה 42% אחוז, יצטרכו לעבור אל ארצם. אין חיכוך, אין איומים קיומיים, אין שליטה על עם אחר כל מדינות ערב יפתרו מהפארונקל הזה ששמו העם הפלשתיני ו...... שלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מה רע?
 

אלון גל

New member
למה אני צריך להזכיר שוב

שאתה לא יודע לחשוב? הבעייה היא בינינו לבין הפלשתינאים על שטח שגבולותיו ידועים ובמזרח זה הירדן ןבדרום מערב זה מדבר סיני אתה כזה חזק שאתה יכול לשנות במחי פי אתמהות הבעייה? איננחוש כך
 

resh0

New member
הפלשתינים הם בעיה כלל מזרח תיכונית!

בעצם, הם הפארונקל של המזה``ת... כ 6 מיליון פלשתינים מפוזרים להם בכל(!) מדינות המזה``ת ורק עושים צרות היכן שהם שוהים. את לבנון הם הרסו!!!!!! לכן ירדן, מצריים וסוריה מחזיקים אותם על מאוד קצר... יצא לי במקרה לטייל בעקבה, לא באזור המלונות... אתה יודע מה הם רשמי? שאנחנו צריכים לכבוש אותם, כדי שהם יראו ``טוב`` כמו עזה... בעיית הפלשתינים היא בעיה שיש להביא על פתרונה. אבל לא פלות חשובה מבעיה זאת, קיים האיום הקיומי של מדינת ישראל. הבעיה הקיומית של מדינת ישראל מורכבת מ 3 נק` עיקריות: 1. חיכוך עם פלשתינאי-ישראל שמביא אותנו למצבים מביכים. 2. בעיה דמוגרפית, כאשר ישנה סכנה לדמוקרטיה בישראל!!! (אם יישאר כך המצב, בעוד כ- 15 שנים ערבים + חרדים יהוו מעל ל- 50% מאזרחי המדינה). 3. הצורך בעליונות צבאית. לצד האיומים הקיומיים ישנה גם המחלוקת על השטח!!! הם טוענים כי יש להם זכויות על השטח וגם אנו טוענים שיש לנו זכויות על השטח. ברור לכו-לם שאין קריטריונים מקובלים שיש בהם כדי לפתור סיכסוך מעין זה והפתרונות היחידים האפשריים במקרה זה הם 2 : 1. פשרה כואבת ל 2 הצדדים 2. הכרעה צבאית. לכן ברור העניין כי אם רוצים לפתור את הבעיה בדרכי שלום, חייב להמצא פתרון המבוסס על פשרה שיש בה פתרון של אדמה עבור העם הפלשתיני, לצד פתרון של הפרדה פיזית שיש בו פתרון מלא לבעיותיה הקיומיות של ישראל. לא יעלה על הדעת ולעולם לא יהיה מצב בו ישראל תסכים שמחד תפתרנה הבעיה הפלשתינית ומאידך תשארנה בעיותיה הקיומיות של ישראל בעינן, בתוספת לסיכונים נוספים עקב הנסיבות שיווצרו לאחר ספק פתרון סופי של העם הפלשתיני. שאלה לגבי קו 67 האהוד עליך.... תאר לך שבמלחמת 67 , היינו מגיעים עד לדמשק...(לא היינו רחוקים) האם לדעתך היה נקבע הקו הזה כגבולה הבינלאומי של מדינת ישראל??? אני מקווה שאתה מודע לאבסורד.
 

^nurv^

New member
אתה לא יכול לקבוע למדינות אחרות

שהם יתנו מהשטחים שלהם. אין להם שום סיבה לעשות זאת, זה לא אותו עם. אתה לא מבין שתושבי המדינות הערביות הם פלשתינאים? אין להם שום סיבה לתת חלק משטחי המדינה שלהם. המדינה של הפלשתינאים היא בפלסטין, בגדה וברצועה
 

resh0

New member
לכן מדינות אחרות לא יכולות לקבוע

עבורנו. שטחי יו``ש הם שטחים שבמחלוקת וכאלו ישנם רבים על-פני כדה``א. ברובם המכריע של המקרים הפתרון המקובל במחלוקות כאלו קרוי אוטונומיה. סוג זה של פתרון מוחל אך ורק במצבים שבהם לא בומע טיהור אתני ו/או טרנספר (דוגמה ארה``ב). תקן אותי אם אני טועה. ככל העמים אנחנו!!!! לחיות בשלום על אדמתנו.
 

nirbe

New member
תגיד, אתה אידיוט או שאתה שושה את ..

עצמך? מתי תכניסו למוח התבוסתני שלכם שהארץ הזו כולה, אבל כולה, שלנו! זה שחיו פה כמה ערבים שבאו לכאן ממדינות שונות באזור ורק לפני 150 שנה, לא ישנה את העובדה שזו המדינה ה י ח י ד ה של היהודים. להם הרבה מדינות. מי המציא את ``העם הפלסטיני`` אם לא חבורה של שונאי יהודים שנתמכים היום על ידי אותם אנשים שפרקו את יהודה וישראל, שחברו למצרים משענת הקנה הרצוץ ואני לא מתכוון לשלום האחרון איתם, שגיחכו על חבריהם שאמרו: ``אדולף (הפסיכופאט) לא יעשה כלום``, ``איך נעשה`` וכו`. תמיד חשבתם שאתם מבינים טוב יותר. לך ללמוד קוראן, תראה מה כתוב עליך שם. ואל תתן שיראו לך רק פסוק או שניים. אפילו אתה בטח יודע כמה קל להוציא דברים מהקשרם. את כל החדית`ה או כל הפרק. תחזור לצד שלנו, כשתסיים.
 

^nurv^

New member
אין להם אף מדינה

המדינות הערביות הם לא המדינות שלהם. עובדה שגם שם הם חיים במחנות פליטים, ולא מוכנסים לתוך המדינה.
 
לא המדינות שלהם?? )-H

זה חבל מאוד שהעם שלהם לא איכפת לו מהאזרחים שלו!! יש להם הרבה מדינות - אבל הם רוצים לכבוש כמה שיותר!! בוא הנה אל תלך עכשיו להצדיק אותם!
 

resh0

New member
ההיסטוריה החלה ב 48 ???

ביקשתי ממך דבר פשוט ואקל עליך: נניח שקושרים את עיניך ומסיעים אותך אל מ``ר ספציפי על-פני כדה``א. משימתך ``פשוטה`` והיא לקבוע: 1. האם מ``ר זה הינו שטח כבוש. 2. למי הזכות לריבונות על שטח זה. אבקשך לציין בפנינו עפ``י אחלו קריטריונים קבעת את פסיקתך. אולי בכל העולם יאמצו את הקריטריונים האלו ואז יפתרו כל בסיכסוכים הטריטורייליים על-פני כדה``א!!!! קריטריונים בבקשה. לגבי החלטות או``ם: נניח כי בחלץ מדינות ערב, יקבל האו``ם החלטה על ``סגירתה`` של מדינת ישראל. עפ``י אותו התהליך על-פיו קיבל האו``ם את ההחלטה ה``הוגנת`` ``ציונות=גזענות``, מה תגיד אז????? ``האו``ם החליט! עלינו להתחיל לארוז....`` תהיה רציני!!! בנושאים מדיניים או``ם=שמום !!!!! איזה מהחלטות האו``ם מקובלות על עמי ערב??? זוכר מה שקרה יום אחד לאחר הכרזתה של ישראל כמדינה???
 
התנחלות שטח שלא שייך לנו?

תגיד - איפה אתה חיי? שטח שלא שייך לנו?? כלה המלחמות שכובשים אתה יודע בד``כ לא מחזירים אחרי זה את השטחים! אחרי שכובשים נשארים שם! ואם תסלק אותנו משהו יעזור לך?? רק תפריד בים העם שלך! קודם תנסה לאחד את העם שלך ואחרי זה תסתכל עליו!
 

^nurv^

New member
האיחוד של העם היהודי לא מעניין אותי

מעניין אותי לעשות צדק, לראות דברים בהיגיון, להיות מוסרי. והדברים האלה זה בדיוק מה שלא מעניין אותך.
 
לא אכפת לך מהעם שלך כנראה!!

לא מזיז לך האיחוד?? מענין אותך המוסר? אז לך תסביר את הפיגועים זה מוסר זה?? זה ממש צדק אני חייבת להגיד הכל פה כל כך הגיוני במדינה שלנו!!
 

^nurv^

New member
הפיגועים הם כתוצאה ישירה של

הכיבוש וההתנחלויות, בגלל שאתם מתעלמים ממגבלות מוסר והולכים ומתיישבים על אדמה שלא שייכת לכם, ועוד פוגעים באוכלוסייה השכנה, שבמרכזה אתם מוקפים, אתם יוצרים שנאה כלפיכם וכלפי מדינת ישראל, וכתוצאה מהשנאה הזאת קמו ארגוני התנגדות שגם מתעלמים ממבגבלות מוסר. אבל הסיבה הראשונית היא הכיבוש ואתם. ואני לא היחידי שחושב ככה.
 

אלון גל

New member
אנשים כמוני ישראלים גאים

שמיםזין על התנ``ך אולי תביני עכשיו? אין לי שום עניין בטימטום הזה שקובע ששטח ערבי הוא שטח יהודי
 

siser

New member
כנראה שהזיכרון שלך הוא רק ל-34 שנים

איפה הייתה בשעורי היסטוריה? הרי לא אנחנו גרשנו אותם,הם לבד כמו והלכו. ומי שנשאר חי היום כמו מלך הם לבד בנו לעצמם מחנות פליטים,אף אחד לא כפה עליהם כלום. אתה כנראה שנקאי או בטלן במיל והכי גרוג שאתה לא מבין דבר אחד חשוב היום המיתנחלים הם חומת המגן לבטלנים כמוך מחר הם ילכו אז לא יהיה לך כלום, מתי תבין שערפת הוא שקרן גדול?
 
סוף סוף!

באמת הגיע הזמן שמישהו יבין מה קורה במדינה שלנו!! אנשים פה חושבים שאם לא יהיו התנחלויות אז הכל יהיה בשקט אבל הם לא מבינים שאז ברגע שכולם יקומו, מדינה כבר לא תיהיה
 

assafazoulay

New member
עוד שמאלני ללא שורשים B-(

לשמאלני המטומטם! לידיעתך-ההתנחלויות הוקמו על שטחים שעל פי רוב לא ישבו בהם ערבים לעולם. עם כבר מישהו צריך לפנות משהו(לשיטתך) זה אתה -אתה יושב על שטחים שנכבשו ע``יי צה``ל.(המתנחלים לא) וחוץ מזה כל עוד אין לך שורשים יהודים וערכים יהודיים שבזכותם בלבד אנחנו פה אין לך מה לחפש בארץ הזאת (הארץ נתנה לנו ע``יי הבורא). אז כך את הרגלים שלך וטוס ללוס אנגלס צא כבר יא בוגד(וקח אתך את פרס)
 
למעלה