רוצה לעשות כסף קל ? רוצה להתעשר ?

S.L.

New member
טרנספר:

שלט על כביש במרכז הארץ: טרנספר - או לערבים או ליהודים. זאת המציאות. ולא מעניין אותי למי ``שייכת`` המדינה (ונראה לי שכלל האומות המאוחדות הסכים היא שלנו...לא?) אני לא מת בשביל ש_כל אדם_ יגור פה! מי שחושב על האפשרות לתת להם שליטה (``שליטה``...?!?! = שיוכלו לעשות מה שהם רוצים = להרוג אותנו בגלל שאנחנו יהודים!) - שליטה על לבנון - הגולן - עזה - יש``ע - ירושלים המזרחית - המערבית - כפר סבא - חדרה - תל אביב - חיפה - יפו - והדולפינריום - אדם כזה - אם הוא לא רוצה למות ולא רוצה להרוג, הוא מוזמן להגר למקום אחר בעולם (וכמובן, גם שם להסתיר את זהותו מפני המוסלמים שיש שם!). אלא מה? התירוץ הוא שלום?! כמובן! אבל רק אם גם הצד השני רוצה שלום! אחרת זו כניעה וכמו בהרבה סיפורים היסטוריים - כש``נכנע`` הם יחסלו אותנו אחרי שישדדו, יאנסו, ירצחו - **כי** - שימו לב! אצלנו, היהודים אם ערבי היה נכנס לפני שנה למרכז תל-אביב עם כפיה, היו מקבלים אותו בשיוויון גמור! לא? ואם מישהו היה מסנן לו ``ערבי`` הרי שכל יהודי אחר מסביבו היה כועס עליו -עד ל-מאשים אותו רישמית בגזענות. אבל כשאותו יהודי ``אנטי-גזעני`` היה נוחת בחברה ערבית ממוצעת (כמובן שיש יוצאי דופן, אני מדבר על הכלל!) היה נחטף ומוחזר בעד כמה רוצחים -במקרה הטוב - ונחטף ומקוצץ בלינץ, שיעשה בו בגאווה ובפטריותיזם! זה קורה במשפחות הכי טובות! גם לך - שמאלני יקר (-בלי ציניות) - זה יכול לקרות! הפיתרון: מוות לרוצחים, מי שעשה את הלינץ` - שימות! בית שנורו ממנו יריות - יופצץ! וכאן עוד נושא חשוב בהמשך : כדאי, שנפסיק ליהיות כמו ילד שרק נכנס לחברה של הפושעים הגדולים, וכשהוא גונב ארנק מזקנה הוא מתבייש ומחכה שאחיו הגדול יטפח לו על הכתף ``הוא גבר``! כדאי שניהיה כמו חייל שהורג אוייב ומגן על מולדתו ועל משפחתו! הנמשל - למי שלא הבין - לא צריך להסתכל כל הזמן על אירופה ועל אמריקה לראות אם הם מסכימים עם כל צעד שלנו, ברגע שהחלטנו משהו - לבצע אותו! (כמובן שכדאי וצריך להסביר, אבל בשביל זה יש דוברים, ואם מישהו לא מבין מה אני עושה - בגלל זה לא אעשה את זה?!?!) נ.ב. למי שבאמת חושב לעזוב את הארץ - כדאי שיסתיר את עצמו. בשבועות האחרונים היו אתרעות בכל העולם על פיגועים נגד יהודים. מה שאני יודע אישית:בפראג נסגרו כמה אתרי תיירות יהודיים בגלל אתרעות לפיגועים. אנחנו יהודים - אכלנו אותה!
 

lapidm

New member
שלום זה לא רע. האמונה בשלום היא רעה

אחרי כל מה שהערבים עושים לנו במשך יותר ממאה שנים, מי שעדיין מאמין בשלום עם אוייבנו המושבעים הוא מוליך את עצמו ואת הסובבים אותו שולל. צריך לקבל את העובדה המרה, שכל עוד אנחנו עם יהודי השוכן במזרח התיכון במרכז מוסלמי, לא יכול להיות שלום. הפתרון הוא: בטחון הנובע מכוחינו ועוצמתינו ולא מחולשתינו להתחנן לשלום עם הרוצים את השמדתינו. הגיע הזמן להתעורר ולפקוח את העינים למציאות העגומה אך האמיתית: לעולם לא יכול להיות שלום עם הערבים! השלום הוא חלום!!! המציאות היא בטחוןועוצמה!!!
 

^nurv^

New member
מצחיק כמה שאתה עיוור

אתה אומר ``מי שאינו מכבד את השטח הטריטוריאלי של אויבו...`` איך אתה מסוגל להתעלם מהעובדה שזה בדיוק מה שהמתנחלים עושים כבר 34 שנה???? יושבים על שטח שלא שייך להם. קודם כל נסלק אותם, ורק אז שלום יהיה אפשרי. תסתכל על העם שלך לפני שאתה תוקף אחרים.
 

resh0

New member
ואולי אתה החכם תצליח???

תצליח להגדיר מהו ``שטח שלא שייך להם``, או שטח שכן שייך להם?? השאלה היא פשוטה: מהם הקריטריונים לקביעת ``שייכות`` על שטח, או לקביעה לזכות לריבונות על שטח??? שים לב! אם אתה יודע את התשובה האבסולוטית, אמליץ להעניק לך פרס נובל!!!! הרי עפ``י הקריטריונים האלו, נוכל לפתור בקלות את כל הסיכסוכים הטריטורייליים על-פני כדה``א... בוא נסכם! אתה לא עד כדי-כך חכם. לא אתה ולא אנשי האתמול בשמאל הקיצוני. תקן אותי אם אני טועה...
 

^nurv^

New member
והרי התשובה

עקרונית, וברמה תאורטית מגיע להם את קווי 48 (כ-45% משטחי ארץ ישראל/פלסטין)...אבל..הם עשו טעות ופתחו במלחמת 48, בה סיפחנו לעצמנו יותר שטחים (78% מהשטח)...ושטחים אלה הוכרו ע``י הקהילה הבינלאומית (וכאן העיקר) כגבולות מדינת ישראל. כל השטחים שכבשנו ב-67 מעולם לא הוכרו כשטחי מדינת ישראל ע``י הקהילה הבינלאומית ולכן הם מוגדרים כשטחים כבושים. הרשות הפלשתינאית הסכימה להתפשר ולקבל רק 22% משטח ארץ ישראל/פלסטין, כלומר - קווי 67. לכן, השטח ששייך לנו, שמוכר ע``י הקהילה הבין לאומית הוא השטח שבתוך הקו הירוק, וכל מה שמעבר...שייך להם - הגדה המערבית, ורצועת עזה. כלומר - כל המתנחלים חיים בשטח שלא שייך להם, ובכך מדינת ישראל מפירה חוק בינלאומי שאוסר על מדינה כובשת לנקוט פעולות בלתי הפיכות בשטחים הכבושים ואוסר להעביר לשטחים הללו אנשים מאוכלוסיית המדינה.
 

sanlee

New member
תחזור לתקופת אברהם אבינו אז לא מגיע

לערבים כלום!!! יש עובדות ויש מציאות ואם אתה רוצה להתחיל את ההסטוריה מאיפו שנח לך אז יש לך בעיה . כי אנו חזקים ונשלוט בערבים בכוח הנשק. אם אתה מדבר על פתרון אז שיקבלו מה שהממשלה מציעה ושישבו בשקט, ולא יש דרכים לטפל בהם עד כלות נשימתם ועל זה אין מערערים.
 

^nurv^

New member
לפי תקופת אברהם מגיע לנו

הרבה יותר...מגיע לנו לחיות מהנילוס ועד הפרת...כלומר בעירק... למה אתה לא תומך בפלישה לסוריה ועיראק והשמדה של מי שחי שם (כי הרי כתוב שצריך להשמיד את עמלק) ויישוב היהודים באזורים האלו? תעשה לי טובה, תקופת התנ``ך כבר לא רלוונטית. העובדה היא שהפלשתינאים חיו כאן, ובעקבות עידוד של הציונות עלו לכאן יהודים והתיישבו באיזור. זה מובן מאוד שהתושבים המקומיים יתנגדו לכך. שלא לדבר, על כך שגם אנחנו נקטנו בפעולות טרור, נגד הבריטים ונגד תושבים מקומיים. ולא צריך לשלוט מי שחזק, כי ככה האלימות תשלוט לנצח - אלימות מצד ה``חזק`` ומצד המדוכא שמתקומם נגד ה``חזק``. צריך פשוט לעשות צדק פעם אחת ולתמיד. ומה שהממשלה מציעה זה לא צדק. במיוחד לא הממשלה הנוכחית, שתומכת בהקמת מדינה פלשתינאית רק על 42% מהשטחים, ומסרבת לפנות אפילו התנחלות אחת.
 

resh0

New member
``צדק`` לאחד = קיפוח השני...

לכן אין ``צדק`` בסיכסוכים טריטורייליים. ישראל תסכים להקמתה של מדינה פלשתינית על 42% מהשטח בתנאי ולאחר תהליך שבו יטרונספרו פלשתינאי-ישראל אל התחום שהוקצא. מדובר בוויתור קשה שבא אחרי הוויתור הגדול שבו וויתר עם ישראל על נחלתו מהים ועד הנהר (לא מהנילוס...). הפרדות + מניעת חיכוך + פתרון האיום הדמוגרפי = פתרון הבעיה הקיומית של מדינת ישראל לנצח. בתמורה לזה ורק בתמורה לזה, מסכים לוויתור כואב.
 

^nurv^

New member
יש כזה דבר שנקרא צדק לשני העמים

אתה לא יכול למונע חיכוך ע``י הפרדה. כדי למנוע חיכוך, אתה צריך למצוא פשרה שתעשה צדק ל-2 העמים עד כמה שאפשר. בלתי אפשרי להתעלם לגמרי מהגירסה של הצד השני. הפלשתינאים ישבו כאן לפני העלייה הראשונה (לפני כ-120 שנה), ואי אפשר פשוט לבוא ולגרש אותם בגלל שככה כתוב לך בספר שהם בכלל לא מאמינים בו, ובספר שבכלל לא מוכח היסטורית ומלא באגדות ובמעשיות (בדיוק כמו כל ספר דת אחר). יישוב סכסוך היסטורי כה ממושך אפשרי רק אם כל צד מסוגל להבין את עולמו הרוחני-מדיני של הצד האחר ומוכן לדבר איתו כשווה אל שווה, בגובה העיניים. גישה כוחנית, אטימות רגשית, יחס של זלזול והתנשאות, מונעים מראש פיתרון מוסכם, ולפי הפתרון שלך האלימות תשרור לנצח ומדינת ישראל תהיה נתונה לאלימות תמידית - וזה, על פי כל הדעות, לא פתרון. שלא לדבר על העובדה שאתה מתעלם ממוסר בסיסי, ומתייחס לאנשים כמו אל כבשים שאתה יכול להעביר ממקום למקום מתי שמתחשק לך, רק בגלל שהאנשים האלה הם מ``עם`` אחר. הם בני אדם כמוני וכמוך!!! השנאה שלך חלק מהם נובעת מהאלימות שמדינת ישראל מפעילה! שנאה היא לא דבר טבעי אצל אף אדם, היא נובעת מסיבות מסויימות. מתי כבר תבין את זה??
 

resh0

New member
אני מציע לך להתייחס לתגובתי השניה

זאת הקשורה לכך שההסטוריה החלה ב 48 .... תתפלא, אבל אני מסכים כמעט עם כל מילה שכתבת בהודעה זאת!!! צריך בהחלט למצוא פשרה שתעשה כמה שיותר צדק. אבל שום פשרה לא תעשה צדק כל עוד ישאר איום קיומי על מדינתנו. את הקריטריונים להסרתם של האיומים הקיומיים ציינתי בהודעתי הקודמת. טכנית לא ניתן לבצע הפרדה פיזית ללא תהליך של טרנספר! טרנספר של יהודים/ישראלים, של ערבים/פלשתינים, דו-צדדי, חד-צדדי, בהסכמה, שלא בהכמה.... אבל טרנספר!!!!! נכון שמדובר בהליך שיש בו היבטים מוסריים לא נעימים, אבל התוצאה הסופית תהיה מצב של שלום ואין משהו מוסרי מזה. הצעתי היא פשוטה! ישראל תוותר על 42% משטחי מולדתה בכאב רב, בתמורה לחבילה שתסיר את כל האיומים הקיומיים לעולם! אל תוך השטח שיוקצה יטרונספרו כל הפלשתינים שישארו שלא בתחום שהוקצא. יהיה זה תהליך איטי ומסודר, כאשר הראשונים שיעזבויהיו אלו שיזכו לפיצויים הגבוהים ביותר!!! וכך הלאה. אותם הדברים נכונים לגבי ישראלים/יהודים שישארו אל מחוץ לאותו התחום, הם יטרונספרו אל מחוץ לאותו התחום. תתפלא אבל אני מעריך כי גם מדינות ערב יאמצו את המודל!!!!! גם הם יקציאו אדמות לטובת טרינספורם של כל הפליטים הפלשתינים שבתחומן, כך שיווצר רצף טריטוריילי ענק שיהיה גדול משטחה של כל מדינת ישראל!!! בסוף תהליך הטרנספר יוכרז בהסכמה על מדינה פלשתינית ריבונית!!! תהיה זאת מדינה גדולה עם אוכלוסיה הגדולה מאוכלוסיית ישראל!! קיבוץ גלויות לתפארת!!!! לא יהיה חיכוך, לא יהיו איומים קיומיים, יהיה שלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מה רע????? אינני שונא את הפלשתינים כפי שאתה טוען וה``אלימות`` שישראל מפעילה נובתע משיקולי הגנה. לכל היותר מדובר בסיפור הביצה והתרנגולת, אבל בטח שלא ישראל היא האשמה. העולם לא פועל כפי שאתה מציין בהודעתך, שטחים עוברים מיד ליד, זה שנכבש הוא כובש לשעבר וחוזר חלילה! אין זה משנה 120 שנה, 240 שנה (ארה``ב) או תקופת זמן אחרת.
 

^nurv^

New member
אתה מנותק מהמציאות

(אני לא יכול לענות על ההודעה שלך מלמטה כי העמוד לא נטען). הפרדה לא תעזור לעולם כי הפלשתינאים ימשיכו להלחם, ובצדק, למען הקמת מדינה לפי קווי 67, והם לעולם לא יסכימו לעבור. הם לא רוצים לחיות במדינות ערב כי זה לא המדינות שלהם, הם רוצים מדינה עצמאית בפלסטין. ואתה אומר שטרנספר זה לא מוסרי, אבל בסוף יהיה שלום וזה הכי מוסרי. אז אתה חושב בדיוק כמו אנשי החמאס שאומרים שאולי פיגועים זה לא מוסרי, אבל המטרה שלהם היא עולם הרבה יותר מוסרי. בחייך, תחשוב בהיגיון. טרנספר מרצון הוא לא ריאלי, כי אין להם שום סיבה לוותר על האדמה שלהם, וכאמור, אתה לא יכול להעביר בני אדם ממקום למקום, כמו כבשים, כי ככה נוח - אני חוזר ואומר - הם בני אדם בדיוק כמוך!!! האיום הקיומי יוסר מעל מדינת ישראל ברגע שהיא תתחיל להיות מוסרית ותתן לפשלשתינאים את מה שמגיע להם!!! אחרת ההתנגדות לישראל תימשך. הפרדה זה לא הגנה - אי אפשר לעשות הפרדה מוחלטת אף פעם כי תמיד יהיה אפשר להסתנן לשטח המדינה או לירות טילים/מרגמות מעל הגדר. ותסלח לי, הימצאות בתוך שטח שלא שייך לנו ותוך כך סיכון חיילים, זה לא שיקול הגנה - זה שיקול אימפריאליסטי, פאשיסטי מובהק. החוק הבינלאומי קובע ששטחים שנכבשו במהלך מלחמה צריכים להיות מוחזרים לבעליהם - והעובדה היא שמדינת ישראל עוברת על החוק.
 

resh0

New member
איפה אתה חי???

ללא הפרדה יהיה חיכוך אם יהיה חיכוך, לעולם לא יהיה שלום!!!! כך שהעניין די פשוט: או הפרדה, או אין שלום. ``הפרדה פיזית! אנחנו פה, הם שם``. ישראלים/יהודים פה, ערבים/פלשתינים שם!!!!! לא ניתן לבצע את זה ללא קיומו של הליך טרנספר!!! טרנספר של יהודים/ישראלים, של ערבים פלשתינים, בהסכמה, שלא בהסכמה... אבל טרנספר!!! הפרדה=טרנספר. כמו כל סיכסוך טריטוריילי על-פני כדה``א, קימת התנגשות בין רצונותינו לבין רצונם. למשל: המכסיקאים רוצים שארה``ב תחזיר להם את קליפורניה הכבושה... אפילו את השמות הלטינים של הערים הם לא החליפו... האם זה אומר שהמכסיקאים אמורים להלחם לנצח???? טרנספר מרצון בהחלט ריאלי!! ראשית מהסיבה כי אם לא יתפנו מרצון, יתפנו הם בכוח ללא פיצוי. שנית עקב כך שיוכלו לשפר לאין-ערוך את איכות חייהם ולחיות תחת שלטון עצמי שלהם. לא אנו נשלוט עליהם. שלישית עקב כך שצפוי להיות שם קיבוץ גלויות לתפארת של כל הפלשתינים במזה``ת המונים מעל ל 6 מיליון איש!!!! ושוב! אין שום קריטריון לקבוע כי האדמה היא שלהם... בגלל שאני בעד טרנספר של פלשתינאים/ערבים, אינני שולל גם טרנספר של יהודים/ישראלים!!! הכל למען ההפרדה והשלום. ההפרדה אפשרית וכח ההרתעה יעשה את שלו! כמו מול סוריה... הגבול סגור ואין שום סיבה שילחמו כנגדנו, במקום לעסוק בבניין מדינתם. דרך אגב אותה הבעיב אפשרית גם אם נקבל רעיונות כמו שלך... נו, אז מה עשינו? מדובר בשטח ששייך לעם היהודי, כאשר עפ``י אמונתנו הובטח שטח זה לנו עוד לפני שהמציאו את האיסלם... לכל היותר מדובר בשטחים שבמחלוקת!! אבל בשום פנים באופן לא ``שטחים שלהם``. עם ישראל ככל העמים רוצה לחיות בשלום על אדמתו ולא יוותר מאדמותיו בתמורה להיות חלק בתכנית השלבים של אש``ף. הנסיון נעשה, נכוונו, לא נטעה שוב. אימפריאליסטי? אנחנו??? האם לא ברור לך שיש בידנו כח לכבוש את כל מדינות ערב, רק אם נרצה??? אם אנחנו לא עושים את זה, משמע שאיננו אימפריאליסטים. אנחנו בעצם מתפשרים עם ההבטחה של נחלתנו ``מהים ועד הנהר``. אנחנו בעצם וותרנים. ``פאשיסטי מובהק``??? מה הקשר??? אני משוכנע כי אינך יודע פאשיסט מהו??? מוטב לך להפסיק לקשקש. כל מ``ר על-פני כדה``א נכבש במהלך מלחמה!!! תקן אותי אם אני טועה... גם זה הטוען כי נכבש, הוא בהכרח כובש בעברו... מכך שאתה לא מפרש נכון את החוק הבינלאומי. חוץ מזה אין כל משמעות לחוק הבינלאומי!!!!! אם מחר יחליט האו``ם על ``סגירתה של ישראל, האם זה יהיה מבחינתך האות להתחלת אריזת המזוודות... כמה מדינות ``שומרות חוק`` אתה מכיר במזה``ת??? מצריים? סוריה? ירדן... אינך מבין כי בנושאים מדיניים, או``ם=שמום!! ולא רק אנחנו גורסים כך...
 

^nurv^

New member
תראה...תשמע

ברור שצריך גבול ברור בין שתי המדינות אבל הגבול הזה חייב לקווי 67. אני לא יודע בקשר לכל מ``ר בעולם, אבל אני יודע בקשר לישראל. ההודעה הזאת תהיה קצת ארוכה, כי רק כך אני אוכל להסביר לך את שורשי הסכסוך. אני מקווה שתהיה לך סבלנות לקרוא אותה. הסיכסוך הישראלי-פלסטיני הוא המשך ההתנגשות ההיסטורית בין התנועה הציונית לבין העם הערבי הפלסטיני, התנגשות שהחלה בסוף המאה ה19- והנמשכת עד היום. התנועה הציונית היתה, ביסודה, תגובה יהודית על התעוררות התנועות הלאומיות האירופיות, שכולן היו אנטישמיות פחות או יותר. מאחר שנפלטו מאומות אירופה, החליטו חלק מהיהודים לכונן את עצמם כאומה נפרדת, על פי הדגם האירופי החדש, ולכונן מדינה לאומית משלהם, שבה יוכלו לקחת את גורלם בידיהם. עיקרון ההיפרדות, שהיה מונח ביסוד הרעיון הציוני, הצמיח בהמשך הדברים תוצאות מרחיקות-לכת. תפיסת-היסוד הציונית, האומרת שאין קיום למיעוט במדינה לאומית-הומוגנית לפי המודל האירופי, גרמה לכך שגם במדינה הציונית שקמה כעבור 50 שנה לא ניתן מקום של ממש למיעוט לאומי. מתוך מניעים מסורתיים ודתיים, פנתה התנועה הציונית לעבר ארץ-ישראל (פלסטין) והחליטה להקים את מדינת-היהודים בארץ זו. סיסמתה היתה ``ארץ ללא עם לעם ללא ארץ.`` סיסמה זו נבעה לא רק מאי-ידיעה, אלא גם מן היהירות הכללית ששררה באותם ימים באירופה כלפי עמים לא-אירופיים. פלסטין לא היתה ריקה - לא בסוף המאה ה19- ולא בכל תקופה אחרת. אז חיו בה כחצי מיליון תושבים, ו90%- מהם היו ערבים. מובן מאליו שאוכלוסייה זו התנגדה לחדירת עם אחר לארצה. העם הפלסטיני, שראה כיצד הולך וגדל היישוב היהודי בארץ, לא הבין מדוע צריך דווקא הוא לשלם את המחיר של פישעי האירופים כלפי היהודים. הוא התנגד בכוח להמשך ההגירה היהודית לארץ ולרכישת קרקעות בידי היהודים. ב-48, התנועה הציונית קיבלה את תוכנית-החלוקה, בהאמינה שהעיקר הוא ליצור בסיס מוצק לריבונות יהודית. בישיבות פנימיות לא הסתיר דויד בן-גוריון את כוונתו להרחיב בהזדמנות הראשונה את השטח שהוקצה למדינה היהודית. משום כך לא כללה מגילת-העצמאות של מדינת-ישראל את הגדרת גבולותיה, והמדינה נשארה בלי גבולות קבועים עד עצם היום הזה. העולם הערבי לא קיבל את תוכנית-החלוקה וראה בו ניסיון של האו``ם, שהיה אז בעיקרו מועדון של מדינות מערביות וקומוניסטיות, לחלק ארץ שלא היתה שייכת לו. מסירת רוב הארץ בידי המיעוט היהודי, שהיווה אז רק שליש האוכלוסייה, הוסיפה בעיניהם חטא על פשע. המילחמה, שבה פתחו הערבים בעיקבות החלטת-החלוקה, היתה מטבעה מילחמה ``אתנית`` – סוג של מילחמה שבה מבקש כל צד לכבוש שטחים נרחבים ככל האפשר, כשהם ריקים מאוכלוסיית הצד השני. מערכה מסוג זה (שזכתה לרבות הימים בכינוי ``טיהור אתני``) מלווה תמיד בגירוש ובמעשי-זוועה. אתה לא יכול לבסס את הטענה שלך על התנ``ך שהוא ספר שתקף רק לגבי העם שלך, ואף אחד אחר לא מאמין בו. תאר לך היה מגיע לכאן עם שטוען שהשטח הזה הובטח לו על האל שלו לפני 2000 שנה ולכן מיליוני אנשים היו מתחילים לעלות לפה - היית רואה את כדבר לגיטימי? טרנספר הוא לא ריאלי כי אין לך שום זכות שבעולם להעביר את ילידי הארץ הזו לאיפה שאתה רוצה רק בגלל שבספר שלך כתוב שדמות שנקראת אלוהים הבטיחה לך פעם את האדמה הזאת. הם חיו כאן במאה ה-19 לכן יש לך זכות לבוא לפה בלי לכפות כלום על האוכלוסייה שהייתה פה לפניך. הטרנספר היחידי שצריך להיות זה של מתנחלים אל תוך הקו הירוק כי הם חיים בשטח שלא שייך להם, ולמעלה הסברתי לך למה הוא לא שייך להם. חלק מעקרונות הפשיזם הן שערך האדמה עולה על ערך האדם ויש לשאוף להרחיב את המדינה ולחזק אותה כאשר ערך המדינה עולה על ערך חיי אדם - וכך בדיוק מדינת ישראל מתנהגת כאשר היא מגנה על יישובים מחוץ לקו הירוק תוך סיכון מתמיד של חייליה. גם אם אתה מתעלם מהחוק הבין לאומי, הצדק והמוסר נותנים לך את התשובה והפתרון לסכסוך הזה.
 

resh0

New member
עוד פעם היסטוריונים???

עוד לא הבנת שכגודל ההסטוריונים, כך גודל הפרשנויות של ההסטוריה??? אין קשר בין ההסטוריה לבין זכות לריבונות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואולי עפ``י עמדתך יש לטרנספר את כל האמריקאים כדי להשיב לתושביה הטבעיים של המדינה, האינדיינים, את ששייך לה???? לכל פתרון שהוא יש הבטים מוסריים לא נעימים ו``לא אפשריים``... כולל הפתרון אותו אתה מציע. אם כבר, אז כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אם כבר הדרשים צעדים לא מוסריים, יש לעשות את זה טוב!!! כדי שזה יצליח. הסיבה לטרנספר לא נסובה סביב ה``ספר``, אלא מדובר בצורך הפרדתי. ``הפרדה פיזית! אנחנו פה, הם שם``. ישראלים/יהודים כאן, ערבים/פלשתינים שם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כל שנותר זה לקבוע את הקו ואת הדרך לביצוע ההפרדה, רצוי בהסכמה. הקו הירוק הוא קו הפסקת אש בלבד ואין לו שום קשר לזכות לריבונות. אני תוהה אם אתה יודע מדוע הקו הירוק נקרא בשמו...
 

^nurv^

New member
לרש, ולמתנחלים שמביניכם

לפתרון אותו אני מציע אין הבטים לא מוסריים. מה בדיוק לא מוסרי בו? אני רק רוצה להגיד למתנחלים שמבינכים - קווי 67 הם קווי מדינת ישראל. אתם יושבים על שטח של עם אחר. אין לכם שום זכות להיות שם, אז אל תתפלאו שמגיבים כלפיכם באלימות. אתם לא היחידים באיזור, ויש כאן עם שגם לו מגיעות זכויות, כגון הגדרה עצמית. ההתנחלויות הם המכשול העיקרי לשלום. אל תגידו לי שאם לא היו התנחלויות אז היו יורים על תל אביב כי זה לא נכון. הסיבה היחידה שיורים על שטחים בקו הירוק היא בגלל שאתם חיים בשטח שלא שייך לכם, תוך הפרה מוחלטת של זכויות העם הפלשתינאי, ובנוסף לכך, המתנחלים מתקיפים ומתגרים בפלשתינאים. נפרק את ההתחלויות, נפסיק את הכיבוש, נמצא פתרון לבעית הפליטים, ונוכל לכונן שלום בין 2 העמים תוך שיתוף פעולה. ולך, רש, לא אמרתי שהספר זאת הסיבה שלך לטרנספר, אלא שהתנ``ך זאת הסיבה שלך לעובדה שיש לנו זכות על קווים שהם מעבר לקווי 67 - ולכך הופנתה הטענה שלי. נכון - הפרדה היא הפתרון - אך הפרדה שמבוססת אך ורק על הסכמה וצדק היסטורי. הקו הירוק נקרא ככה בגלל הטוש הירוק, וגם אם לא הייתי יודע את זה, אז מה??? מה הקשר? ולקו הירוק יש קשר לזכות לריבונות, כי זה הקו שכל הקהילייה הבינלאומית מכירה בו כגבולות מדינת ישראל. מה שמעבר זה שטח כבוש, שיש להחזירו בדיוק כמו שהחזירו לגרמנים את גרמניה, למשל...
 

אבו-דני

New member
התיזה של nurv מזכירה לי את......

התיזה של נארב שאם נחזור לקו הירוק ישרור שקט מזכירה לי את הסיפור על שני אנשים שעוברים ליד כלב ולידו שלט ``כלב לא נושך``...הראשון שנבהל מהכלב זוכה לגערה מהשני שאומר לו`` אינך רואה את השלט ``כלב לא נושך?`` עונה השני: ``מסופקני אם הכלב יודע לקרוא זאת....`` נ.ב. אין כמו היהודים שמטיבים לפרשן את הערבים.... שלכם האבו-דני
 
לך תצטרף לאהוד ברק!!

מה אכפת לך אם יש לנו זכות או איןל נו זכות למה הערבים שמים עלינו אם יש להם זכות לשבת פה?? אני לא מבינה מה הבעיה שלך אנחנו יושבים במדינה שהיא שלנו ואנחנו נשב במקומות שכבשנו! אם אין לך מה לחפש במדינה הזאת ואתה מצדיק אותם אז למה אתה לא טס לאמריקה?? פשוט תצטרף אליהם כמו כל השאר!! אם אתה חושב שאפשר לעשות שלום ביו כולם אז איך אתה מסביר את כל ההתפרעויות?? התנחלות בטח זה התשובה שלך אז רק שתדע שזאת טעות מרה!! אנחנו לא האחראים למה שקורה במדינה שלנו - ראש הממשלה לשעבר שלך אהוד ברק התחיל את הכל אם אתה כל כך בטוח בדרך הזאת אז לך תעזור לו!! לא נראה לי שיש עוד הרבה כמוך!!
 

resh0

New member
שוב קו 67 ??? תצא מזה!!!!!

אתה מציע לטרנספר יהודים. לדעתך אין בכך פגם מוסרי, לדעת הרוב המכריע של אזרחי ישראל יש ויש!!!! לדעת רובו המכריע של אזרחי ישראל, טרנספר של יהודים/ישראלים = לטרנספר של ערבים/פלשתינים. אם זה ראוי, אז גם השני. מה זה ``קווי מדינת ישראל``??? מי אתה שתקבע? מי האו``ם שיקבע... מה הקשר בין קו הפסקת אש לבין זכות לריבונות??? אתה יודע, היה פעם קו הפסקת אש על תעלת סואץ... אז יש לנו זכות ריבונית על השטח שלפני קו זה??? אתה יודע כמה קווי הפסקת-אש יש בעולם??? סיבכת את כל העולם עם קווי הפסקת-אש... תצא מזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! קו הפסקת האש מ- 67 יחודו בכך שהוא מהווה את הקו הנוח ביותר להמשך תורת השלבים!!! אין לקו זה שום יעוד אחר. בעצמך אתה יודע שקו זה צוייר ביד חופשית, תוך התעלמות מוחלטת מאלמנטים של צדק וזכויות הסטוריות...זה רציני???? ``שטח של עם אחר``??? מה פתאום!!! האם יש טאבו בינלאומי מוסכם??? אין וגם לא יהיה!!! גם האמריקאים ``יושבים על שטח של עם אחר``... גם להם ``אין שום זכות להיות שם``??? אתה פשוט מנותק מחוקי הטבע. הכיבוש נגמר מזמן!!!! 97% מפלשתינאי הגדה נשלטים בידי הראשות הפלסטינית! זה שהם לא מפרקים ישובים שלהם כדי שלא להיות בתוך הישובים הישראלים, זה בעיה שלהם. הפרדה היא בהחלט הפתרון היחיד האפשרי!!! אין הפרדה ללא תהליך של טרנספר. הפרדה=טרנספר, תרצה או לא תרצה. ``הפרדה פיזית! אנחנו פה, הם שם``. ``פיזית``!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אפילו הודיני אם יקום מקברו לא יוכל לעשות הפרדה פיזית ללא תהליך טרנספר. ההבדל בין השקפותינו לא נסוב על מוסר, אלא על קו. היכן יעבור קו הגבול של ההפרדה הפיזית? אני משוכנע כי היה ו 2 הצדדים יבינו כי לצורך מצב של שלום יש צורך בפשרה היסטורית בה כל צד יוותר ויסכים להפרדות, לא יקשה להסכים על הקו והדרך לבצע את ההפרדות/טרנספר. הטרנספר יהיה כזה ששני הצדדים יאלצו לבלוע את הגלולה המרה!!! ישראלים/יהודים יהיו פה, ערבים/פלשתינים יהיו שם!!!!! לאחר השלמת התהליך, תוכרז בהסכמה מדינה פלשתינית!!! הקהילה הבינלאומית משנה את עמדותיה עפ``י אינטרסים מזדמנים. למשל החלטת האו``ם המשווה בין ציונות לגזענות. אין לייחס לעמדת האו``ם משקל רב באשר לשיקולים מדיניים, אפילו מדינות ערב נוהגות כך מהיום הראשון בו הכריז האו``ם על הקמתה של מדינת ישראל... לגרמנים החזירו את גרמניה. לאינדיינים החזירו את אמריקה??? אתה רואה שמדובר באינטרסים לא אובייקטיבים????
 

אלון גל

New member
קוי 67 כי אחרת

אם נחשוב שאנחנו חזקים ואנחנו יכולים לכבוש שטחים ולהחזיק בהם המציאות תטפוח על פנינו אגב תעשה את המלחמה שלך לבד אני רוצה להיות צודק מגיעה לפלשתינאים מדינה בשטח הקטן שנשאר שם ההתנחלויות הן בגלל האמונה הדתית אני שם פס עליה
 
למעלה