רוצה לספר בשבח המורה של אודיה

odeia

New member
רוצה לספר בשבח המורה של אודיה

אודיה לא היתה 3 שבועות בביה"ס, היום היא הלכה פעם ראשונה, היה לה קשה ואנחנו הצטרפנו אליה. אודיה ביקשה שאשב על ידה וכמובן שגם אור התלוותה לחגיגה. באיזשהו שלב אור כבר השתוללה אז שמתי אותה על השטיח בכיתה עם משחקים ואני על ידה, והיא זחלה והשמיעה קולות. והמורה...... לא היתה לה כל בעיה עם זה. באיזשהו שלב גם אביה של אודיה הצטרף, ולמורה אין בעיה. כל כך נותן הרגשה טובה, שטובת הילדה קודמת אצלה לכל. גם דיברה איתנו מידי פעם, עזרה לאודיה לחזור עם הרגשה טובה והכי חושב, הקלה עליה את החזרה, בזה שהרשתה לנו להיות שם. שמחה שגם שנה הבאה היא תהיה המורה שלה. ושאלה קטנה: איך קוראים לנכות ברגליים? (גם להיות בלי רגליים בכלל או חלקי).
 

חני ב

New member
היי לך ../images/Emo140.gif

מה קרה לאודיה? לא ספרת ולא עדכנת שמשהו לא בסדר איתה. לגבי המורה, לא רואה משהו מיוחד (ברצינות). מובן שאם יש חגיגה והורים מגיעים עם תנוקות, יהיה אולי רעש והמורה לא תאמר כלום.
 

odeia

New member
לאודיה היה אבעבועות בצורה קשה מאוד

ולא היתה חגיגה, רק ההורים של אודיה ואחותה הגיעו, כדי להקל עליה את היום הראשון אחרי הרבה זמן, בביה"ס. ולא עשינו רעש, היינו שקטים והיה נחמד.
 

חני ב

New member
הא, חשבתי חגיגה של כל הכתה

ואם את אומרת "לא עשינו רעש", אז מה את מתפלאת לגבי המורה? לא שאני לא שמחה שאת מחמיאה לה, כמובן כיף לקרוא פירגונים לעומת קטילות רבות יותר על המורים, אבל ההתנהגות שלה מאד מובנת מאליה. לגבי אודיה, ממש מסכנה, היא החלימה סופית? נשארו לה סימנים?
 

odeia

New member
אם היתה חגיגה הייתי ככה מתלהבת ממנה

??? נשארו עוד סימנים, יש כאלו שעכשיו נופלות ומתקלפות, האחרונה התייבשה רק לפני יומיים. הפגיעה הכי קשה היתה בידיים, כל כפות הידיים היו אבעבועות, לא ראו עור בכלל, עדיין קשה להשתמש בידיים, שיבריא לגמרי אני אתחיל לעשות לה התעמלות לידיים ולמרוח אותן המון. ולגבי המורה - בכל זאת, משפחה שלמה בכיתה, גם אם שקטים, לא כל מורה מוכנה. את היית מוכנה?
 

חני ב

New member
כבר היה על זה שרשור ארוך

לא יכול להיות ששכחת
. בטח שלא הייתי מוכנה וזה גם לא נהוג אצלנו, אבל אם היו באים, לא הייתי מעירה לגבי התנוקת שעושה רעש או קולות.
 

odeia

New member
לא דיברתי רק על אור, אלא על כל

הסיטואציה, שכל המשפחה שם, עם אודיה, ובגלל זה שיבחתי אותה.
 

חני ב

New member
תראי, את רוצה באמת לשמוע

מה אני חושבת? הרי זה לא הגיוני שאתם הייתם שם בכלל, משהו לא תקין לדעתי (ואל תעלבי) אם אחרי חצי שנה אודיה צריכה אתכם כדי לחזור לכתה. ושוב אני אומרת, אם המדיניות של בי"ס או של המורה שההורים יכולים לבוא ולהכנס לשעורים מתי שהם רוצים, אז ממש אין סיבה לצל"ש במיוחד כשאתם משפחה מאד קשורה אחד לשני.
 

odeia

New member
חני, אחרי 3 שבועות צמודים לאמא בבית

היה קשה לה להפרד ולכן היתה צריכה שנהיה שם. יום ראשון היא כבר נוסעת לבד לביה"ס, בהסעה.
 

odeia

New member
לא, כי פסח זה רק שבוע, לא? וחוץ

מזה, בפסח היא בקב' עם הילדים, בבית הילדים. (חוץ מחול המועד שאני ובעלי בבית). וחוץ מזה, יש הבדל בין סתם חופש למחלה לא קלה בכלל.
 

חני ב

New member
לא, חופש של כמעט 3 שבועות

(יאללה, שיגיע כבר
, יש לנו חופשה באילת).
 

odeia

New member
אז מן הסתם תבלה בכייף בקבוץ

עם החברים ותעשה עבודות, הצגות, סרטים, קצת אמא ואבא ואולי גם קצת חופש במרכז ותהנה ויהיה לה טבעי לחזור לביה"ס. בכלל, מאז הולדת אור יורת קשה לה להפרד מאיתנו, וזה מובן ואנחנו מנסים להקל עליה כמה שיותר ולעזור בדרכה שלה, בלי לחץ שרק עלול להרע את המצב.
 

חני ב

New member
אין ספק שאם אפשר

להוריד לחץ וזה לא מאמץ עבורכם, עדיף כך. אבל אולי אם לא הייתם טורחים כ"כ, היא כן היתה מסתדרת. היא רגילה שאתם תמיד שם ועושים מה שהיא רוצה. (אני זוכרת כשרציתם לצאת לאנשהו והזמנתם בייביסיטר והיא לא הסכימה ולכן אתם ויתרתם על היציאה). טוב, זו דרך החינוך שלכם ואני מכבדת את זה.
 

odeia

New member
לא תמיד עושים מה שהיא רוצה

ברגע שהיא ידעה שהיא חוזרת לביה"ס היא לא ישנה. לגבי אותה יציאה אז, לא כל כך רצינו לצאת, למען האמת, וגם לא היתה עדיין, זו היתה רק התלבטות. כבר יצאנו כמה פעמים, אבל מאז ההריון ויותר מאז הולדת אור, מאוד מאוד קשה לה להפרד מאיתנו, למה? ככה. אודיה תמיד תהיה רגישה מאוד, הרבה יותר מאחרים, בגלל הלידה הנוראית שהיא עברה, וזה נאמר לנו עוד כשהיא היתה קטנה. מנסים לעזור ולהקל, כמה שאפשר. צריכים אולי לחזור לטיפול בפרחי באך ולא להפסיק באמצע, ואז בטוח יהיה שיפור.
 

חני ב

New member
היא לא ישנה מהתרגשות?

כשגל היה קטן, גם כמעט לא יצאנו ואם כבר, רק הסבתות שמרו עליו. למזלנו עברנו לפה, אי אפשר על כל דבר להזניק את הסבתות אז דאגנו לבייביסיטר ומאז אנו יוצאים הרבה.
 

odeia

New member
היא לא ישנה מפחד מהחזרה לביה"ס

בלאו הכי אין לנו כל כך כסף לצאת, אודיה זה רק אחד התירוצים.
 

חני ב

New member
אבל למה?

זה מה שכתבתי מקודם, משהו נראה לי מוזר. טוב לה שם? למה היא חוששת לחזור? הרי היא קבלה כ"כ הרבה מחמאות ביום הורים אז מה בדיוק הבעיה? שאלת אותה?
 

odeia

New member
היא אמרה שקשה לה להפרד ממני

לדעתי, גם פחדה שיצחקו על פצעים שיש עליה.
 
למעלה