רוצה להראות לכם את העוגה

droli

New member
רוצה להראות לכם את העוגה

הראשונה שעשיתי ב-RFM - לולא לידיה מ-YNET - זה לא היה מצליח. מקור התמונה מהספר ששושKה פירסמה פה מזמן - 50 עוגות יום הולדת.
 

r66

New member
איזה יופי. ../images/Emo39.gif../images/Emo23.gif../images/Emo141.gif../images/Emo20.gif../images/Emo39.gif

כמה פעמים נתקלתי במילה RFM, את יכולה להסביר לי מה זה? ששששש... לא לצחוק. באמת לא מכירה
 

alexit

New member
r66,זה נדמה לי בצק מסוכר שאיתו....

עושים את קישוטי העוגות.
 

alexit

New member
תיקון,זה חומר שקונים בחנויות...

המתמחות כמו מר קייק ואיתו יוצרים את הקישוטים.
 

רובנס

New member
אלכסית ענית נכון זהו בצק סוכר ניתן

להכינו גם בבית הסתובב לו מתכון כאן או בפורום שכן
 

קשיו

New member
ווואו!!! מדהים!! (ממש אמרתי את זה

בקול רם.. מיכל- את גורמת לי לדבר עם עצמי
) פשוט יפהפה!!
 

mabsutit

New member
זה פשוט מפיל...../images/Emo3.gif

בטוחה שהטעם שווה לפחות כמו המראה
 
למעלה