איך אני יודע? לפני כמה ימים דיבר על התבהמות החברה הישראלית. העתיק במדוייק מהתגובות חברינו למנר.
B boriska1 Well-known member ביום שלישי ב- 18:48 #1 איך אני יודע? לפני כמה ימים דיבר על התבהמות החברה הישראלית. העתיק במדוייק מהתגובות חברינו למנר.
חורזת באהבה Well-known member מנהל ביום רביעי ב- 00:36 #2 נכתב ע"י boriska1: איך אני יודע? לפני כמה ימים דיבר על התבהמות החברה הישראלית. העתיק במדוייק מהתגובות חברינו למנר. לחץ כדי להרחיב... הוכח לא פעם שמכבודי המדינה קוראים את דברי חורזים וכותבים, ומעלים בהסטורי שלהם דברים שנכתבו כאן.
נכתב ע"י boriska1: איך אני יודע? לפני כמה ימים דיבר על התבהמות החברה הישראלית. העתיק במדוייק מהתגובות חברינו למנר. לחץ כדי להרחיב... הוכח לא פעם שמכבודי המדינה קוראים את דברי חורזים וכותבים, ומעלים בהסטורי שלהם דברים שנכתבו כאן.
חורזת באהבה Well-known member מנהל ביום רביעי ב- 00:39 #3 נכתב ע"י boriska1: איך אני יודע? לפני כמה ימים דיבר על התבהמות החברה הישראלית. העתיק במדוייק מהתגובות חברינו למנר. לחץ כדי להרחיב... https://x.com/limoodiran/status/1775996681839948162?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1775996681839948162%7Ctwgr%5E12154e7d4a55b31d2381e2daf56145f4c74af9e2%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.tapuz.co.il%2Fthreads%2FD7AAD791D799D7A2D7AA-D794D79ED799D79CD799D795D7A0D799D79D-D7A9D79C-D790D79CD799D794D795-D799D795D7A1D799D790D79F.15660420%2F
נכתב ע"י boriska1: איך אני יודע? לפני כמה ימים דיבר על התבהמות החברה הישראלית. העתיק במדוייק מהתגובות חברינו למנר. לחץ כדי להרחיב... https://x.com/limoodiran/status/1775996681839948162?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1775996681839948162%7Ctwgr%5E12154e7d4a55b31d2381e2daf56145f4c74af9e2%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.tapuz.co.il%2Fthreads%2FD7AAD791D799D7A2D7AA-D794D79ED799D79CD799D795D7A0D799D79D-D7A9D79C-D790D79CD799D794D795-D799D795D7A1D799D790D79F.15660420%2F