רוצה להחמיא לפורום מכובד זה, כנראה גם כבוד נשיא המדינה קורא אותו, לפחות את למנר

boriska1

Well-known member
איך אני יודע? לפני כמה ימים דיבר על התבהמות החברה הישראלית. העתיק במדוייק מהתגובות חברינו למנר.
 

חורזת באהבה

Well-known member
מנהל
איך אני יודע? לפני כמה ימים דיבר על התבהמות החברה הישראלית. העתיק במדוייק מהתגובות חברינו למנר.
הוכח לא פעם שמכבודי המדינה קוראים את דברי חורזים וכותבים, ומעלים בהסטורי שלהם :cool: דברים שנכתבו כאן. |כן|
 
למעלה