רוצה להחליף שם בפורום.

רוצה להחליף שם בפורום.

ניסיתי להחליף את השם בפורום ולא הצלחתי. נכנסתי לקוקיס, מחקתי את כל הקוקיס עם המילה תפוז. שיניתי את האיי מייל ו.. יוק. כלום. נאדה. לא משתנה השם. יש לכם איזו עצה????? תודה
 

דספרדו

New member
טוב

ברגע ששולחת הודעה נפתח מסך שבו את כותבת את ההודעה תרדי למטה עד הסוף מצד שמאל יש ``החלפת שם המשתמש`` תחליפי {אבל מנשקת דווקא שם סולידי B-) } וואי אני מתרגש אני עוזר ועוד בפורום כזה בחיי זה טוב יאללה ביי
 
ואני חשבתי מקצוענים פה!

הכוונה אחרי שאני משנה את השם למטה, זה עדיין לא משתנה!!!! משנה אי מייל - כלום. נאדה. מוחקת בקוקיס - גם כן השם לא משתנה. נשאר כל הזמן אותו דבר. עכשיו אפשר לקבל תשובה????????תודה. דרך אגב, הייתי בחדר תוכנות ושלחו אותי לפה . חשבו פה יותר חכמים. נו , נראה אתכם!!
 

Blade

New member
רוצה את ההסבר החכם?

אוקיי... תכנסי ל``מחשב שלי``. משם תכנסי לכונן C שלך. תמצאי ספרייה שנקראית WINDOWS וכנסי אליה. שם מבין כל הספריות שיש לך, תכנסי לספרייה בשם COOKIES. תמחקי את כל מה שיש לך בספרייה COOKIES (חוץ מקובץ האינדקס). פעם הבאה שתכנסי לפורום לאחר המחיקה השרת יבקש ממך שם משתמש חדש. מספיק חכם בשבילך? או שאת רוצה לדעת איך משנים את זה מהרג`יסטרי?
 

eYaL

New member
חחחחח

אם זה לא מספיק חכם,נשאר לך רק הסבר בשפת מכונה :cool: eYaL
 

alexsam

New member
אהמ........

הסברתי לה ככה כמו שאמרת אבל זה לא עובד לה!
 

Blade

New member
אולי היא בלונדינית?

כי זה לא קשור לבעייה בדאטאבייס של הפורומים. זה היה מגיב אחרת אם זה היה ככה. אני חושב שהיא ניסתה למחוק חלק מהקוקיס. והיא פשוט לא מחקה את החלק הנכון. שתמחק משם הכל.
 

Blade

New member
ודרך אגב...

אם זה לא עובד שאת מוחקת בקוקיס.... אז את לא מוחקת את הקוקי הנכון....
 
למעלה