רוצה להוריד במשקל עד למשקל האופטימל

micer

New member
רוצה להוריד במשקל עד למשקל האופטימל

שלום לכולם, פעם ראשונה שאני כותב פה. אני בן 14, 1.60 ס"מ ו66 קילו. לזה הגעתי בדיאטה מ72 ק"ג. אני רוצה להגיע ל60 ולכן אני שואל אותכם, איך התפריט שלי צריך להראות? אתם בטח תגידו שפשוט תמשיך בדיאטה אבל אני צריך שינוי, היא נמאסה ועובדה שבתוך הדיאטה שנמשכה 3 חודשים הפסקתי אותה פעמיים אבל לא יותר מדי זמן (שבוע בערך). אני במצב כושר נוראי (חלקית בגלל האסטמה הקלה שיש לי), אז אם אפשר גם כמה טיפים למה לעשות כדי לשפר את הכושר. אני עשיתי לעצמי תוכנית כושר קטנה אבל אני חש שזה לא מספיק. תודה רבה לכולכם.
 
למה דיאטה?

למה לעשות משהו שנמאס ממנו, שצריך לקחת ממנו הפסקה? בוא נגיד שהגעת למשקל "האופטימלי" שלך. איך אתה מתכוון לאכול? הרי אם תחזור לאכול כמו שאכלת לפני ה"דיאטה" - תשמין בחזרה. זאת אומרת שאתה תהיה חייב לסגל לעצמך הרגלי אכילה חדשים - כאלה שיעזרו לך לשמור על המשקל הזה ולא לעלות בחזרה. במקום להמשיך בדיאטה - תתחיל לשמור מעכשיו. תרגיל את הגוף שלך מעכשיו לדרך חיים נכונה יותר. יש לך מעט מאד ק"ג לרדת, ואין שום סיבה לעשות "דיאטה". אין שום סיבה למנוע מעצמך דברים, אין שום סיבה לסבול, ולא צריך לקחת מנוחה כל כמה זמן. במקום לנסות לחשוב על תפריטים סיוטיים חדשים - תתחיל לעשות ספורט, ותשמור על הכמויות של הדברים שאתה מכניס לגוף שלך. ספורט - תתחיל לאט. אתה יכול ללכת, לרכב על אופניים, לשחות, לרקוד... אתה יכול גם להרשם למכון כושר ולבקש מאחד המדריכים שיעזור לך לבנות תוכנית כדי לשרוף שומנים וגם לפתח ולחזק את השרירים. כשעושים ספורט הגוף שורף יותר קלוריות - גם במנוחה!!!!! אתה יכול גם לפנות לפורום "חדרי כושר" ולשאול אותם איך הם ממליצים להתחיל, ובמה להתחיל. לא צריך לעשות דיאטה כדי לרזות. צריך לשנות הרגלי אכילה. זה בכלל לא פשוט, אני יודעת, אבל זאת הדרך הבטוחה לרדת (אמנם לאט) ואח"כ להיות מסוגלים לשמור. במקום לחכות לאח"כ כדי להכנס למסלול שמירה - להכנס למסלול השמירה מההתחלה, ולהוסיף ספורט, כמובן. הסיבה שהשמנת היא לא בגלל שאכלת לחם - היא בגלל שאכלת יותר מדי לחם... בהצלחה!
 

micer

New member
תשובה

אני סיגלתי לעצמי הרגלי אכילה חדשים, עובדה שבשבועות שהפסקתי את הדיאטה לא עליתי בגרם. שוב- ספורט אני לא יכול ממש לעשות (אינטנסיבי), מכיוון שיש לי אסטמה, אבל אני הולך 3 קילומטר כל יום כאימון. תאמיני לי שהתפריטים לא סיוטיים, אני אוכל הרבה כל יום, הפסקתי בגלל שרציתי קצת הפסקה ולאכול קצת אוכל טעים יותר. אולי יש לי ממש מעט לרדת, אבל רואים את זה טוב טוב על הגוף שלי.
 

Isis29

New member
היי גם לי יש אסטמה

אני בטיפול משאפים + הומיופאטיה. למרות ובגלל זה אני מקפידה לעשות פעילות גופנית. בקיץ אני שוחה .שזה מצויין לראות בחורף אני שוחה בברכה מחוממת אבל פחות מכבן שאני צריכה להזהר משפעות כי אצלי זה מתפתח לברונכיט . אז בחורף אני מתרכזת באומנות לחימה וצעידות של שעה וחצי 3 פעמים בשבוע. יום טוב ו... ברוך הבא
 
תשובה לתשובה

מה שטוב לך, כמובן! אני פשוט תוהה למה לאכול אוכל פחות טעים (שצריך כל כמה זמן לעשות הפסקה ולאכול אוכל טעים יותר)? יפה מאד שאתה עושה ספורט, ואני בטוחה שאם תתמיד בזה - הק"ג יירדו! (גם בלי שתאלץ לאכול אוכל פחות טעים
)
 

micer

New member
תשובה לתשובה ל...תשובה../images/Emo3.gif

אתם יודעים מה? לא חשוב. אני התחלתי דיאטה בעצמי, פשוט אין לי סבלנות לחכות עד שזה יעלם או עד שאני אגבה מספיק. אל תתדאגו, דיאטת כאסח זה הדבר הכי רחוק ממה שאני עושה. אני אוכל בסביבות ה1300 קלוריות ביום (חוץ מימים שאני חולה, כמו היום שפשוט אין לי תאבון אז אני אוכל רק איזה 700). גם התחלתי בלוג על הדיאטה.
 
למעלה