רוצה לדווח על נושא פתוח....

רוצה לדווח על נושא פתוח....

כמו ברוב השבתות בילינו אצל דודה שלי. אמא שלי באה לבקר אותנו אצלה. היא התגעגעה לנכד... היו המון כעסים באויר אז דודה שלי לקחה את הקטן כדי שנוכל לשבת לדבר בלי הפרעות. כל אחת שטחה את מה שהפריע לה, הטונים היו די גבוהים ולא נעימים, שתינו בכינו די הרבה... בסך הכל היו הרבה הבטחות (של שתינו) להגיד שהכל בא על מקומו? ממש לא יכולה, נראה לי שמשני הצדדים, אבל לפחות הארוחה היתה רגועה. (צ'ולנט של דודה שלי לוקח בגדול, אי אפשר לכעוס אחריו) בכל אופן, נראה לאן דברים יזרמו. היא הבטיחה שתבוא לבקר אותנו ביום רביעי. שלא כהרגלי, אחרי מה שכתבתן כאן, החלטתי שלא אספר לו עד שלא אדע לבטח שהיא באה, כדי שלא יתאכזב שוב... נראה איך יהיה. אולי אוכל ללכת לחברה ולהשאיר אותה עם הנכד קצת? כבר מזמן לא עשיתי משהו כזה!
 

catנוע

New member
מצויין שדיברתן

זה טבעי והגיוני שהשיחה תהיה טעונה, אבל אני באמת מקווה שהיא תהווה פתח למשהו טוב יותר עבורך. נראה לי נכון לא לספר לו עד שלא תהיי בטוחה שהיא בדרך אליכם
גם הרעיון להשאיר אותם קצת לבד נשמע לי מצוין ויתן להם זמן איכות אחד עם השניה. תספרי איך היה?
 

דש1דש

New member
גם אם לא הכל יושר

מעולה שהיתה שיחה, שהיתה הידברות! מקווה שזו התחלה לדרך חדשה בינכן - דרך עם פחות מתחים וכאבים! ו
לאחר צהריים עם חברות! יהיה מעולה לכל הצדדים!
 
קודם כל ../images/Emo48.gif לצ'ולנט של דודה שלך!

שנית, טוב מאד שפתחת את זה, תחילתה של ידידות מופלאה?...
ושלישית, מצוין שלא סיפרת לילדון מראש. לא יצפה - לא יתאכזב. מאחלת לך המשך מוצלח ופחות קשה של ערוץ ההידברות החדש!
 

נוRית

New member
../images/Emo45.gif כל הכבוד

כמעט מקנאה (למה כמעט? כי אצלנו היחסים לא הדרדרו עד כדי כך, ובכל זאת...) שמחה עבורך ועבור כל הצדדים שאכן יהיה שיפור ביחסים. אמא היא אמא, אי אפשר להחליף, ורצוי שיהיו יחסים טובים איתה, ולו רק עבור הילד/ים. גם אני אתמול "חטפתי את הג'ננה" על אמא שלי, אבל אני בולעת את הצפרדעים וממשיכה הלאה, עבור הבנות. אין לי ספק שגם לנו לא תזיק שיחה רצינית, אבל אני לא מסוגלת ליזום אותה
 

דש1דש

New member
../images/Emo4.gif נשמע שאת צריכה

לגייס איזו דודה (אולי של אמא אמא?) האמת יש בזה משהו - מישהו מהצד יכול לגרום ולקדם התדברות הרבה יותר מהנוגעים בדבר - יש מישהו שיכול להתערב?
לריב עם אמא זו באסה רצינית!
 

אורora

New member
זה בהחלט נישמע צעד

בכיוון הנכון. תגידי היא מצפה להישאר לבד עם הילד? כי אם היא לא מצפה לזה ואת "תפילי" את זה עליה אתן יכולות להיכנס שוב לעימות וחבל. תעשי תיאום ציפיות שהיא תבוא ביחס לביקור. אם היא רותה לראות את שניכם תשארי. אם את רוצה \ללכת לחברה לבד קחי בייביסיטר אל תבני כרגע עליה. (לפחות זה מה שניראה לי נכון) בהצלחה בביקר. הלוואי שילך טוב.
 
למעלה