רוצה ולא פוחד !!!

רוצה ולא פוחד !!!

אדם וחוה נולדו שם בגן העדן של האלהים מלאי סקרנות ומאוויים ואלהים אסר עליהם לטעום. משגורשנו ונולדנו לסבול קנינו גם הזכות לטעום,לנסות. ההתלבטות צריכה להיות בין טעימה לטעימה ולא האם לטעום בכלל. אין סכנה בהתלבטות אלא בחוסר האונים בלא להתלבט. אחרי ההתלבטות נצא יותר מחוזקים עם מה שיש או מגובשים לקראת מה שיהיה, אך לא להתלבט יביאנו להיחנק עם מה שיש ולהרגיש תמיד את ההחמצה של אולי.... מה הפחד ,לעזאזל,בלהתנסות בחוויות או רגשות לא מוכרים ולהיות עם ליבנו שלמים? האין ליבנו חשוב מזה של אחרים? האם לא מוטב להיות שלמים עם עצמנו לפני שמנסים להיות עם אחרים? להתלבט קימעה רצוי להתלבט עד קץ החיים-פספוס!!!!!! ואיך אומר זה ההדיוט-חיים רק פעם אחת!!!!!!!!!!!
 
היי ארבל...

השיר שכתבת, במהותו הוא יפה... אולי בעקבות השראה של הימים האחרונים בהם אנו מגלים את הקלות הבלתי נסבלת של החיים... והמחשבות שלנו נודדות אל הדברים שכביכול אנו מפסידים... אך, האם אנו זוכרים בימים אלו לחשוב גם על הדברים שיש לנו? על הדברים שכביכול הם מובנים מאליו לנו, לכולנו? האם אנו דואגים לאהוב אותם? לטפח אותם? או שאנו זונחים אותם לטובת ספקולציות ווירטואליות? ההתלבטות לדעתי היא דבר בריא ונכון, היא מראה שאנו חיים, שיש לנו מאוויים, רצונות, חלומות... שאנו לא עדר סוסים ההולכים עם רטיות על העיניים ורואים רק ישר... אולם, אנו נבדלים מרוב היצורים האחרים עלי אדמות ביכולת שלנו לחשוב, לעריך ולקבל החלטות נכונות ונבונות. בקיצור, יש דברים שחשוב לתת עליהם את הדעת קצת יותר, ולא לקבל החלטות פזיזות. יש לתת גם ללב, אבל גם להיגיון ולשכל הישר להחליט, אחרת, ההחלטה אינה שלמה. כך אני חושבת, אני.
 
המשמעות השתנתה......

כאשר כתבתי השיר התייחסתי לנושא האהבה שבינו לבינה והנה פתאם בקריאה שנייה מקבל השיר משמעות אחרת אליה רימזת. אין ספק שבמשמעות הזאת כמו במשמעויות אחרות בחיים (ענייני פרנסה ,למשל) יש להפעיל דווקא יתר שיקול דעת מאשר נטיות לב.... תודה על ההארה....(לא טעות כתיב)
 
לא טעות כתיב?!

היי ארבל, יודעת את ההבדל בין הארה להערה... לאחר שכתבתי את מה שכתבתי וקראתי שוב את שירך (אותו, אגב, אהבתי)חששתי שמא תתייחס אל מכתבי כאל עקיצה או חלילה ``ירידה`` ולא לכך התכוונתי, כמובן. אפילו הצטערתי ששלחתי אותו... שמחה שדבריי נפלו על עיניים ואוזניים קשובות... ישר כוח, אני.
 

הצופה

New member
היי ארבל

ליבנו חשוב משל אחרים אם אפשר להיות שלם בלי לדרוך על אחרים או בלי לפגוע באחרים אכן ליבנו אז חשוב להתנסות? לא רע אך רצוי כל מעשה עם מחשבה תחילה אחרת נהיה כמו החיות
 
למעלה