רופא עיניים התפתחותי - מישהו מכיר?

דונטלה1

New member
רופא עיניים התפתחותי - מישהו מכיר?

לבן שלי, שהוא PDD בתפקוד גבוה מאוד יש בעיית פזילה. הוא מטופל אצל הרופא הטוב ביותר בתחום, אבל פסיכולוגית חדשה שפגשה אותו אתמול (עליזה ויג, שעושה רושם נפלא), טוענת שיש מומחיות של רופא עיניים התפתחותי, שיכול לעזור מאוד במקרה שלנו, מכיון שיתכן שיש לו בעיה עם הראיה המרחבית. אשמח לשמוע אם מישהו מכיר אחד/ת כזה/את.
 
מאיזה איזור את?

יש רופא עיניים מעולה בראשל"צ,ד"ר מורד- הוא מקבל פציינטים של מכבי.
 

דונטלה1

New member
הוא מוגדר כרופא עיניים התפתחותי?

כי אנחנו מטופלים כרגע באמת אצל הטוב ביותר, כך שנטרח לעבור רק אם זו מומחיות ספציפית שמעניינת אותנו. תודה בכל אופן.
 
כדאי לבדוק

אולי כדאי לשאול במכון להתפתחות הילד. הם בטוח יודעים. כמו כן, אולי תנסי להתקשר למרפאה של ד"ר מורד,הטלפון בהודעה שכתבתי לדונטלה.
 

anidnd

New member
יש בהחלט דבר כזה

אבל הוא לא רופא עיניים הוא אופטומטריסט . שמו איוון הר הוא נמצא ברעננה, ומקבל פרטי כמובן. טלפון 09-7743418. המומחיות שלו היא לאבחן ליקויים כמו בעיות בראייה מרחבית וכל מיני עיוותים בראייה שגורמים לילדים לראות את המציאות אחרת ממה שאנו רואים אותה. לקחתי אליו את בני לאבחון שנמשך כשעה ועלה נדמה לי קצת פחות מ 300ש"ח. הוא ערך אבחון מאוד מעמיק ומקיף. למרות שהוא לא מצא בעיות בראייה או יותר נכון בתפיסה החזותית של בני, הוא נתן לי המון מידע על ה"נתק" שנוצר אצלו בין מה שהוא רואה לבין מה שהמוח שלו מתרגם.
 

אור לנו

New member
מצטרפת להמלצה

אנחנו היינו אצלו אחרי שרופא העיניים שמטפל בילדתי הרגילה ונחשב לאחד הטובים בארץ לא הצליח לייצב לה את הראייה עם המשקפיים ושלח אותנו אליו. ככל הזכור לי יש לו תואר באופטומטריה או משהו כזה ורופא העיניים אמר לי שהוא היחיד בארץ. יש לו מכשור מאוד מתקדם ואצלנו הוא הצליח לפתור את הבעיה כמעט לשנתיים - יש לי הרגשה שבזמן הקרוב אנחנו נחזור אליו.
 

n o g a h

New member
אייבן הר

גם ביתי טופלה אצלו במיקוד ראייה, המקצוע הוא: אורתופטיסט, יש עוד 2 ששמעתי עליהם: חנה קפלן מת"א (הרבה יותר יקרה, ההמתנה לתורים אחה"צ ממושכת, בבקר יש תורים, ביתי עברה אצלה אבחון), ודניאלה לפידות שגם נחשבת לאורתופטיסטית טובה, אני חושבת שהיא מאזור מודיעין.
 

דונטלה1

New member
מותר לשאול אם הבעיה היתה פזילה

או איזשהי בעיית מיקוד אחרת? הרופא שמטפל בבני הוא הטוב ביותר בארץ בבעיות פזילה של ילדים, ומוזר לי שהוא לא שלח אותנו גם לאורטופטיסט.
 
למעלה