רוני, שרונה ודניאלה פיק והגייז בויז

kyliefan18

New member
רוני, שרונה ודניאלה פיק והגייז בויז

באמת, כאילו, מה הטעם? הלכתי לישון ב-1 בלילה לפני יומיים ושמתי ערוץ 3 (כדי להקליט "נני", חולה על פראן...). בקיצור, היה אקזיט (תוכנית תת רמה, פשוט עלובי נפש), והגייז בויז הופיעו, ישבתי 3 דקות ופשוט הזדעזתי. מה זה הזבל הזה?????????????????? מי לעאזאל קונה או אוהב את זה?!?!?! ולמה??????????? הכל כזה תת רמה ועלוב...ומזויף. הם נראים כמו חבורת ברביות, שלא לדבר על הפלייבק העלוב שהן עשו (אפילו רייצ'ל סטיבנס יודעת לעשות פלייבק יותר טוב!!!!!!). שורה תחתונה - ה"פופ" בישראל פשוט עלוב ותת רמה. זה כולל את רוני, הפוקיות וכל הזבל הזה. כולם ייעלמו תוך כמה חודשים. WHY BOTHER???????????????
 

britney4u

New member
מסכים לגבי הגיים בויז

מה נזכרו דווקא עכשיו לעשות להקת בנים פופניקית?! זה כזה פאסה כרגע בשוק. וגם הסינגל שלהם ממש לא משהו. בקשר לרוני- אני לא מסכים. לפחות לה יש פופ טוב :)
 

kyliefan18

New member
אתה לא מבין

שאין כזה דבר רוני? זה מוצר פלסטי נחות שאורנג' וגלידות שטראוס המציאו כדי למכור עוד מהמוצרים שלהם. פופ טוב? שמעת אותה פעם לייב? שרה? כותבת? כלום! היא אפס.
 
../images/Emo45.gif

פעם נקלעתי להופעה של רוני. לא רוצה לספר לכם כמה מהר ברחתי- ובאיזו היסטריה ...
 

Rincewind

New member
גיים בויז ../images/Emo45.gif

הפופ בישראל דווקא עבר לאחרונה קפיצת מדרגה משמעותית. רוני, מאיה בוסקילה, שרונה ודניאלה, KNOB, סאבלימינאל, שירי מימון- כולם לא היו קיימים עד לפני שלוש שנים. כל הכבוד.
 

kyliefan18

New member
למה מחקו תהודעה שלי????????????????

השורד...שוב פעם אתה... בכל אופן, כן היו כאלה אמני פופ סתמיים ששוות 50 אגורות.
 
פראן ../images/Emo99.gif

היא מדהימהההה! אני מת על נני! "אפילו רייצ'ל סטיבנס יודעת לעשות פלייבק יותר טוב!!!!!!" אהבתי את מה שרשמת
ורוני והפיקיות מעולות, ואת הגיים בוייז לא שמעתי עדיין!
 
למעלה