רוני מקבלת חוט אדום למזל!

Hen m

New member
רוני מקבלת חוט אדום למזל!

-> וסתם אנשים, מה נסגר עם הפורום הזה? אוף משעמם פה פחד....
 

Sweety Shiri

New member
אשכרה משעמם פה...

משעמם פה בזמן האחרון... צריך לעשות משו!!!
ודרך אגב... מה עם המפגש???
 

shaked b

New member
נכון מאוד משעמם פה בזמן האחרון

אף-אחד לא רושמים דברים מנינים על רונוש אין ידעות חדשות וכמעט כולם רושמים דברים בנוסך הזה: נושא: רוני מתוקה תוכן: רוני מתוקה חולה עליה! או שהם רושמים: נושא:רוני תוכן:~*~*~*~* מנהלים תמחקו את זה, זה משגע אותי תודה
 

נסיכת pop

New member
אם משעמם פה עכשיו אז...

מה יקרה שרונוש תתגייס
חוץ מזה שהצמיד הזה ישן שאני הייתי איתה היה לה כזה.. גם לנינה ורן יש
 

Sweety Shiri

New member
צריך לארגן לרוני משו...

היא אמרה שאנחנו לא משקיעים...
ונראה לה שכן!!! אז למי שיש רעיון... בקשה, להציע
 

SuPeR TaL

New member
טוב תראו

רוני תמשיך לעשות הופעות במקביל לצבא !! חוץ מהטירונות שזה שבועיים נראה לי!!!!!
 

Hen m

New member
נ"ש:אמירה אני אומר:

יש לאסור לגנות ולהוקיר את הפדופליה כלפי בנות צעירות בנות 15-16
בין אם את/ה צעיר בן 20 ומשהו חסר חיים ומשועמם שאין לו/ה מה לעשות בחיים חוץ מלהטריד בנות בטלפון ולשגע להן את החיים ובין אם את/ה לא...
 
כמו מישהי שנמצאת פה../images/Emo70.gif

תפסיקו להתערב בעניינים שלא שייכים לכם
אנשים חושבים את עצמם אבא/ אמא או אפילו החבר הקבוע(חבל שאין) שחושבים שהם יכולים להגיד לנו מה לעשות... אותי אישית זה עצבן
כן, כי זה נוגע גם לי
וגם לחברות שלי
דדדדדדדדדייייייייי
 

perrinat

New member
אף פעם לא הבנתי את זה...

מה זאת אומרת משעמם פה? אנחנו אמורים לבדר אותך? משעמם לך? אתה רוצה להפעיל את הפורום? בבקשה, בכיף אפילו. אבל לכתוב: אנשים, משעמם פה, כאילו אנחנו חייבים לך משהו זה לא במקום
 

Sweety Shiri

New member
אני אמרתי שצריך לחשוב על משו...

ואני גם מנסה לחשוב... אני רק משתפת אתכם... ואומרת שאם בא לכם, תמצאו רעיונות... אני אשאר פה בכל מקרה (בארור)!!! כי אני חולה עליכם!!!
 
למעלה