רוני לויייי נגמר הסיפור?!

b o k o l i

New member
רוני לויייי נגמר הסיפור?!

איזה מצב אתם חושבים יכול להוביל לעזיבה של רוני לוי? מה- אם לא נצליח ליצור רצף נורמאלי של נצחונות? עוד שלוש משחקים ברציפות ללא נצחון? מה? כמו שזה נראה עכשיו אירופה מחפה עליו .. ואם אתם בעד שהוא ילך אז את מי הייתם רוצים לראות פה ? אני אישית שרף .. אתם?! אריקסון חח? לופא קדוש?
 

eran 89

New member
לדעתי רוני לוי הוא לא האשם בכשלון

עד עכשיו בליגה. הבעיה היא שהשחקנים לא באים עם מוטיבציה גבוהה מספיק למשחקים, ולא נלחמים. הדבר היחיד שאני רואה בזמן הקרוב שיפריד בין מכבי חיפה לרוני לוי זה שרוני יריב עם יעקב שחר (הסיכויים שזה יקרה הם אחד למליון).
 

TheWiseGuy

New member
העונה הוא לא יעוף

אבל אם לא נסיים באחד משלושת המקומות הראשונים, הוא לא יהיה איתנו בעונה הבאה.
 

dios4

New member
אני מעדיף

שכל אשר מבלבל במוח בעניין רוני לוי,שירגע...רוני ישאר בחיפה ללא ספק,והיום במשחק נגד נתניה הוא והחבר'ה יוכיחו מי הקבוצה הטובה בארץ, ונראה את כל אלה אשר מקשקשים..מה יגידו אחרי המשחק בנתניה.. יאלה חיפההההההההההההההההההה פרוצה לוי
 
באמת נראה לך שאם ננצח זו תהיה

ההוכחה שאנחנו הקבוצה הטובה ביותר ? גם אם ננצח אנחנו לא הקבוצה הטובה ביותר, קבוצה נמדדת לאורך זמן ואנחנו לא טובים מתחילת העונה . אני מאוד מקווה שנתחיל לנצח כיוון שהעונה ארוכה ואפשר לעשות דברים .
 

dios4

New member
טוב טוב

"קבוצה נמדדת לאורך זמן" נחזור חזרה..-אוקזר,פרטיזן,ליבורנו,ריינג'רס,ליברפול,הפועל פ"ת,אשדוד..זה היה לפני המון זמן,תתחיל למדוד!
 

שי מילר

New member
מנהל
המעמד של לוי

יותר חזק ויציב מאשר כל מאמן אחר בליגה. אין מצב בעולם שישחררו אותו.
 

Olympic Hero

New member
רוני לא יעזוב אלא אם זה יבוא ממנו

ואני אומנם לא מתיימר להכיר את רוני לוי, אבל אין לי ספק כרגע שרוני לא יתפטר. מחליף ראוי? אם וכאשר נצטרך מחליף אני לא אתנגד לעטר, למרות שהחוסר ניסיון שלו קצת מרתיע, זה עדיין יהיה יותר אטרקטיבי מכל מאמן אחר.
 

GOLDBRG

New member
הוא בטוח נשאר. אבל אם לא...

הייתי יותר משחמח לראות את שלמה שרף בחיפה... אם נראה אותו בחיפה- נראה קבוצה ששוטפת את המגרש, קבוצה טובה יותר אפילו מהשלוש השנים האחרונות שהיו לנו... הוא ממש טוב שרף...
 
למעלה