רוני זכה באולימפיה...

alexkagn

New member
דווקא השנה

רוני הגיע עם קוואדס מלאים במים. ג'יי לקח אותו בקוואדס השנה. אבל...בגלוטס ובהאמסטרינגס רוני לוקח בגדול. מודה שהיה קרב צמוד השנה. כמו שרוני אמר על ג'יי - Man, Jay's been smoking crack lately... רוני לא לוקח שבויים. מעניין אם זו השנה האחרונה שלו באולימפיה. הוא ולי הייני זכו ב-8 אולימפיות כל אחד (שיא).
 

alexkagn

New member
רדיו Bodybuilding.com

היה ראיון איתו לפני שבוע. הוא אמר שג'יי מעשן קראק הרבה פעמים.
 

alexkagn

New member
בודאי

והכל מנוהל בידי ג'ו ויידר בן הבליעל! מה נשמע יוסי? מצאתי כמה דיסקים ישנים שלי של DE PHAZZ ו- St. Germain ואני לא מפסיק לחרוש עליהם! יש לך המלצות חדשות? אני חורש על ג'אז ופאנק באופן די כבד לאחרונה.
 

tommythecat

New member
המלצות?

לאיזה סוג של מוסיקה? אם אתה אוהב את De Phazz ו St. Germain, נסה גם את Llorca. אם אתה יותר בכיוון של Jazz מתקדם, נסה את UZEB שעשויים לעניין אותך. כמו כן, אני ממליץ בחום על Jacques Loussier Plays Bach. עיבוד ג'אז ליצירות של באך. אני עצמי חורש על באדי גאי בתקופה האחרונה. יוסי
 

subotaj

New member
ואללה.. טוב לשמוע שאני לא לבד..

למרות שאני פחות שומע פאנק אלה יותר רוק מתקדם, קלאסי, דרומי בעיקר שנות ה-70 וג'אז... נסה את הדיסק Allman Brothers Band - EAT A PEACH במיוחד שיר מספר 4 - Mountain Jam שאורכו 33 דקות. גם רוק קלאסי דרומי גם קצת מתקדם וגם עם השפעות של ג'אז!
 

alexkagn

New member
תודה לשניכם.

הורדתי גם Madlib - Mind Fuss Fאנק ניו-יורקי א-לא-סוהו...משהו מוזר אבל נחמד מאד. מקודם דיברתי על Fאנק, לא Pאנק...ימי הPאנק שלי עברו מזמן, אבל אני עדיין שומע מעט ממנו.
 

kikkler

New member
המלצות גאז/פ'אנק/פיוז'ן

Action Figure Party - Action Figure Party Average White Band - AWB Azymuth - Light As A Feather Brooklyn Funk Essentials - Cool and Steady and Easy Corduroy - Dad Man Cat Dr. John with the Donald Harrison Band - Funky New Orleans Gary Willis - Bent Herbie Hancock - Thrush, Headhunters Liquid Soul - Liquid Soul, Make Some Noise Maceo Parker - Funk Overload, Life on Planet Groove Marcus Miller - M2 Medeski Martin & Wood - Friday Afternoon in the Universe Miles Davis - A Tribute To Jack Johnson, Bitches Brew, Evil par DKnu2Lil Niacin - Time Crunch Nils Landgren Funk Unit - Live in Montreux Porterhouse Quintet - Thumbs Up Little Buddy Ronnie Laws - Pressure Sensitive Roy Hargrove - Hard Groove The RH Factor Russell Gunn - Ethnomusicology vol3 Soulive - Doin' Something The Dirty Dozen Brass Band - Medicated Magic The Philadelphia Experiment - The Philadelphia Experiment Ulu - What's the Deal Uri Caine - Bedrock
 

subotaj

New member
תודה על ההמלצה! משום מה חסר לי פה

את השם Erik Truffaz נגיד עם הדיסק Walk of the Giant Turtle או Saloua
 

IsraeliDude1

New member
אהם

הגב של רוני לוקח בלי שאלה בכלל. יש להם הרבה נתונים שנראים לי קרובים, אבל עם כל הכבוד, בתמונות של הגב רואים מי המלך.
 

magman

New member
בואנה עם תחת כזה אני מתפלא שהוא

מצליח לחרבן בכלל
 

itay180

New member
בחירבון שלו

יש אחוז חלבון יותר גבוה מטונה ואחוז סמים יותר גבוה ממנת דם של ישראלי בגואה
 
למעלה