רוי יא הומו כנס !

רוי יא הומו כנס !

למי שלא יודע רוי הוא הילד הכי חרשן בבצפר יש לו משקפיים!! וכולם מרביצים לו !! אפילו החברה שלו מרביצה לו !!! רוי הוא ילד מכור שכל החיים שלו זה ווינר וכל הזמן הוא מפסיד אז רוי אל תעצבן אותי שאני לא ירביץ לך !! חתיכת הומו !
 

רוי קין

New member
ניל אתה ממש עלוב

1. אין לי משקפיים בשקל- יש לי ראייה 6/6 2. אם אני כזה חרשן איך יש לי 6 נכשלים בתעודה מתוך 8 מקצועות 3. לא מרביצים לי כל הזמן בכלל 4. אני משתדל לעשות ווינר פעם בשבוע לא יותר ככה שאני לא מכור 5. איך אני כל הזמן מפסיד אם זכיתי כבר פעמיים בכמה מאות ב3 שבועות האחרונים ואני עושה פעם בשבוע קיצר שתוק ועוד מילה עליי או על שמילמיל אנחנו מזהירים אותך.. חרם כללי
 

Kill The Arabs

New member
לפחות יש לו חברה... :)

מה שלרובכם כאן אין.. סתם ילדי פורום... ואל תתעסקו עם רוי, תעשו לעצמכם טובה.. אתם לא רוצים ביקור פתע.
 

SUPERWINNER

New member
מה יש לך לחפש בפורום הזה?!

עוד אחד שמחפש תשומת לב, ממש מעניין אותי מה אתה חושב על רוי ולא מעניין אף אחד. אבל בכל זאת, אתה חסר חיים אחרת לא היית רושם את מה שרשמת ואני לא אתפלא אם כל מה שרשמת לא מתאר אותך במקרה. חוץ מזה מה רע במשקפיים, אידיוט? אז לך תחפש אתה יודע מה... ואל תבוא לפה בחיים שלך!!! רוי קין, אני לא מבין למה אתה עונה לו, אם כבר ענית אין לך מה להתגאות בציונים הנמוכים שלך, זה בטח לא מוסיף לך כבוד אלא להיפך, זה רק מוריד את הרמה של הפורום אנשים שמתגאים בעילגות שלהם. גם החתימה שלך די מפגרת.
 

SUPERWINNER

New member
**ממש מעניין אותי=ממש לא מעניין...

לא מתאר אותך=מתאר אותך...
 
למעלה