רויטל E השמיעי קול

מיקגאפ

New member
רויטל E השמיעי קול ../images/Emo124.gif

איך עברו היומיים הראשונים של החזרה לעבודה? מקווה שאת מחזיקה מעמד... נא לעדכן!
 

revital e

New member
הי מיכל וכולם, אני ממש נכנסתי

לשנייה להציץ. כפי שאתם מנחשים אני ממש עסוקה רוב היום ואין לי זמן כ"כ לגלוש אבל לא שכחתי אתכם. ביום הראשון היה לי קשה להתרגל- לשנות את ההרגלים, לעזוב את שחר אצל המטפלת, להגיע למקום חדש עם אנשים חדשים וללמוד נושא חדש שלא מוכר לי. יש לי המון המון מה ללמוד בעבודה- כל היום צריך לשבת במשרד ולקרוא (גם אחרי שנהיים ותיקים). בבית כרגע לא עובד האינטרנט כך שלא יכולתי להכנס איליכם. סדר היום שלי לחוץ: יציאה מהבית בשעה שש וחצי- הגעה לעבודה בשבע. יציאה מהעבודה בסביבות ארבע. אני צריכה לאסוף את הבנות מהגן והמטפלת ובערב אני כבר עייפה. שחר דוקא התאקלמה אצל המטפלת יפה על אף חששותי הרבים וזה הדבר הכי חשוב כרגע. מצטערת שלא יצא לי להתעדכן ולאחל מזל-טובים למיניהם למי שמגיע. מבטיחה להכנס יותר מאוחר,....מתישהוא
. שיהיה לכולם יום טוב ולידות קלות בהמשך.
 
למעלה