רוחות, ולא פאנטום..

רותי גל

New member
רוחות, ולא פאנטום..

שלום עניין אותי לדעת, מה עוצמת רוח מאקסימאלית (בקמ"ש) בה ניתן להמריא, להטיס ולנחות עם טיסן בחתיכה אחת.נניח במנוע כמו שלי, סובארו אף איכס 46. כנ"ל לגביי משביי-רוח ואיך נכון להתמודד איתם במיוחד בהמראות ונחיתות. תודה ושבת שלום אורי
 

Ekrembo

New member
.....

פרמטרים: כיוון רוח, מטיס, טיסן, מע' רדיו ומנוע כמובן.
 
זה תלוי...

בהמון דברים כמו משקל הטיסן, המנוע שיש עליו, מהירות הנחיתה ועוד...אבל בעיקר בעיקר תלוי במטיס. להטיס ברוח זה לא תמיד דבר פשוט ולנחות ברוח זה דבר שחשוב ללמוד. נ.ב לפעמים גם ביום בליא רוחות נוחתים לא בחתיכה אחת..
אסף
 

לב ד

New member
בעיקרון

ממריאים מול הרוח ונוחתים מול הרוח אבל אם יש רוח צד למסלול ממריאים ישר מתקנים עם הגה כיוון ומאזנות אם הרוח הופכת את הטיסן. נחיתה- שומרים על מהירות שלא תזדקר מתקנים הגה כיוון נגד כיוון הרוח כדי לא לסטות מהמסלול ונוחתים
 

YHS

New member
אם אתה מתחיל - אל תטיס ברוח

אח"כ תתחיל להטיס עם מעט רוח, רוח מסלול - כלומר בכיוון המסלול. אח"כ תנסה עם מעט רוח צולבת. כשתדע להטיס , תדע גם את התשובה לשאלה זו, כי באמת אין מענה בפורום לשאלה מסוג זה.
 

frodo

New member
פעם המראתי

עם פלקון תחתית, os40sf, ברוח כזו שהייתי צריך להשען קדימה מולה. נאלצתי לנחות אחרי הקפה אחת כי העיניים התמלאו דמעות... הגדול
 

YHS

New member
אני פעם לא הצלחתי לנחות

אחרי הקפה אחת.....והעיניים התמלאו לי דמעות.........
 
למעלה