רווקות ונשואות

ת פ ו ז ה

New member
רווקות ונשואות

תגידו רק אצלי חלה ירידה משמעותית בזמן האיכות והטלפונים מול חברות רווקות ? זה נשמע לא טוב ואני קצת מתביישת וזה אבל יותר קל לי להיות בקשר עם חברות נשואות שעוברות מה שאני עוברת (קנית בית.רצון להרחיב שמפחה) בעוד שרווקות לא תמיד מבינות למה שהבעלול חוזר (סוף סוף) מהעבודה השיחה נגמרת ואני רוצה להיות איתו... אז נכון שזה מאוד תלוי בטיב הקשר שהיה קודם לקשר אבל אולי יש משהו נוסף שנכון גם אצלכם ? נו,, מה אתם אומרים ?
 

yoyo10

New member
יש בזה משהו

בחורות ללא בן זוג לא תמיד מבינות את הרצון לזמן איכות עם הבן זוג למרות שדווקא כייף לי לפעמים לבלות איזה יום כייף איתן אבל אנחנו בשלב שונה בחיים
 

mayalea

New member
אצלי זה לא ככה

אמנם אני לא שומרת על קשר מי יודע מה, אבל אני לא חושבת שאני מתנהגת שונה ביחס אליו מאשר תקופת הטרום נישואים. אולי כי אני רק נשאה טריה, ועוד אין לי עולם של אנשים נשואים ? אבל נראה לי שאני יכולה לדבר עם כל אחד על כל דבר (טוב, לרוב אני מדברת, והוא מקשיב)
 

כתומית10

New member
אצלי זה לא עובד ככה ...

יש לי חברות נשואות עם ילדים ויש לי חברות שעוד קופצות מדייט לדייט. כיף לי לשמוע מאלה וכיף לי לשמוע מאלה. לפעמים נושאי השיחה קצת שונים, אבל זה טבעי וברור מאליו. אבל האמת היא שאני מדברת על קניית בית ושיקולים של הרחבת המשפחה גם עם החברות הרווקות שלי ... בכיף !!!!
 

tiny dancer

New member
מממ צריכה לחשוב על זה

אני יותר חושבת שזה קשור להתקדמות שלנו בחיים מאשר למצבינו המשפחתי. הנה רק בחג קיבלתי טלפון מחברה רווקה שמאשימה (לשם שינוי) את עצמה שאנחנו פחות בקשר כי יש לה פחות זמן. לעומת חברה נשואה שתמיד כאשר אני!!!!!!!!! מתקשרת היא צווחת עלי למה אני לא בקשר , אבל הרגע התקשרתי , דא!
 
../images/Emo4.gifמוזר

אצלי זה דיי הפוך........... לבעלי יש עדין את החברים מהתיכון והם עדיין רווקים, לי יש חברה טובה מאוד אחת מאז התיכון, ואיתה אני יכולה לדבר על הכל והחברים שכן הכרנו פה בעיר שכנים שלנו היה לנו קשר נהדר איתם כשנתיים בערך ואז היא ילדה ומאז אנחנו לא ממש מוצאים על מה לדבר מוזר???
 

T r i l i a n

New member
לא מוזר...ככה יצאה

לא נראה לי שזה עניין שקשור לנישואין, אלא איך מתייחסים לעניין הנישואין. מי שחושב שאדם נשוי צריך להתנהג שונה מאדם שבוע לפני החתונה (ונתקלתי בכאלה) מן הסתם מאבד את כל החברים הרווקים (ואולי גם הלא רוויקם). מי שמרגיש שחתונה זה מעבר שלב בחיים (מסיבות אובייקטיביות - כי קונים דירה, נכנסים להריון) - יכול להרגיש שאין לו יותר נושאי שיחה משותפים עם החברה הרווקים זה יכול לקרות. ויכול לא לקרות, מאוד תלוי בנפשות הפועלות.
 
למעלה