רווחי להיות מפעיל רכבת קלה בישראל...

מצב
הנושא נעול.
רווחי להיות מפעיל רכבת קלה בישראל...

רווחי להיות מפעיל רכבת קלה בישראל...

גלובס: אלייד רוכשת 12.5% מהרכבת הקלה בירושלים בכ-40 מליון ש"ח, המשקף שווי של 300 מיליון שקל - יותר מכפליים משוויה בעיסקה הקודמת ב-2011.

ומה אני לומד מזה?
- מצד אחד: שינו את כל התח"צ בעיר כדי שישרת את הרק"ל - ואת רווחיה של החברה הפרטית. לכאורה - מרגיז.
- מצד שני: עשו תכנון תח"צ בעיר! והנה פלא - כאשר מבצעים תכנית טובה, התכנית עובדת ואנשים מצביעים ברגליים...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה