רוב העם לא מאמין להם

שרוף

New member
רוב העם לא מאמין להם



לברק ביילין ושות` אבל הם ימשיכו לדרדר את מדינת ישראל עד היום האחרון לשבתם בממשלה. ואחר כך יבוא שרון ואתם תמרטו את שערות ראשכם ותאמרו מה קורה פה איפה שרון שאמר לא מדברים עם הפלשתינים עד שיש הפסקת אלימות מוחלטת. ואיפה שרון למה הוא לא מטפל בכלכלה שלנו למה הוא לא סוגר פערים חברתיים ואיפה החינוך ואיפה הטיפול בעוני? אבל אני כבר אהייה רגוע ומצפוני לא ייסרני כמו היום כי אני לא בוחר לא בשרון ולא בברק ולא בליכוד או במפלגת העבודה. עדיף פתק לבן או לשבת בבית מאשר לבחור עוד פעם במפלגות הרקובות האלה.
 

art

New member
אתה צודק חלקית



נכון שכל המפלגות הן זבל ולא אכפת להן מאתנו, אבל למען האזרחות הטובה,צריך להצביע לגרוע במיעוטו.
 

tzvid

New member
אתה טועה



להצביע עבור שרון/והימין איננו הרע במיעוטו, אלא הדבר הנכון ביותר לעשותו בימים אלה כאשר ממשלת השמאל השחור והכשלון הורסת כל דבר טוב בארצנו. ב-6 בפברואר ניפרע מהם.
 

שרוף

New member
חס וחלילה זה בדיוק מה שהמפלגות הגדולות רוצות



יש בינם לבין עצמם הסכם לא כתוב שאומר כך: אנחנו נעשה הכל כדי שאזרחי ישראל יצביעו לא משנה לאיזה מפלגה אבל שלא ימנעו. טובים אחד מהשתיים בשלטון מאשר השתיים בחוץ. הם אפילו הגדילו לעשות וחוקקו חוק אנטי חוקתי שמתברר היום בבג`ץ. חוק שבלשונו זורק את הפתק הלבן לפח ללא אפשרות ספירת הקולות הנמנעים. יען גם את הבושה הם רוצים לחסוך מעצמם.
 

sanlee

New member
התוכן נכון! אבל המסקנה שגויה.



אם לא נלך להצביע תהיה אנרכיה במדינה . וממה שאתה כותב אני מבין שזה הדבר האחרון שאתה רוצה.
 

שרוף

New member
האנרכיה כבר קיימת



זוכרים את רשת הבטחון שנתנה שס לברק? היא נתנה לברק את רשת הביטחון תמורת כסף לא תמורת אידאולוגיה חס וחלילה אלא תמורת חד וחלק כסף ושהעם ילך לעזאזל. אם זאת לא אנרכיה אז מהי אנרכיה? ולגבי הפתק הלבן כדאי שתלך ותלמד אזרחות ותבין מהם שלושת הבסיסים העיקריים שהם זכותו של האזרח בבחירות. הממסד רקוב מן היסוד עלינו לסלק אותו בבום גדול כמו שמכבים באר נפט שנדלקה.
 
למעלה