לכבוש את ההר
New member
רואים צל גבעות כהרים!
הרוצים במלחמה מנסים להפחיד אותנו וזה מזכיר לי את שירו הידוע של קונסטנדינוס קוואפיס, `מחכים לברברים` (בתרגומו של יורם ברונובסקי ז``ל) מתוארת עיר באימפריה הרומית המאוחרת, המטה ליפול, בשעה שהברברים עומדים לפלוש אליה: אבל למה מתעוררת לפתע בהלה וקמה מהומה (כל הפנים הרצינו)? למה מתרוקנים פתאום רחובותינו, כיכרותינו הכל שבים לבתיהם נבוכים עד מאוד? כי ירד הלילה ולא באו הברברים וכמה אנשים שבאו מאזור הגבול אומרים שאין בכלל ברברים בסביבה. מה יהיה עכשיו עלינו בלי הברברים? האנשים האלה היו איזה פתרון.
הרוצים במלחמה מנסים להפחיד אותנו וזה מזכיר לי את שירו הידוע של קונסטנדינוס קוואפיס, `מחכים לברברים` (בתרגומו של יורם ברונובסקי ז``ל) מתוארת עיר באימפריה הרומית המאוחרת, המטה ליפול, בשעה שהברברים עומדים לפלוש אליה: אבל למה מתעוררת לפתע בהלה וקמה מהומה (כל הפנים הרצינו)? למה מתרוקנים פתאום רחובותינו, כיכרותינו הכל שבים לבתיהם נבוכים עד מאוד? כי ירד הלילה ולא באו הברברים וכמה אנשים שבאו מאזור הגבול אומרים שאין בכלל ברברים בסביבה. מה יהיה עכשיו עלינו בלי הברברים? האנשים האלה היו איזה פתרון.