רואה בכוכבים...... ממש דחוף!
אין לך מושג כמה אני משוטטת לי בימים האחרונים מחפשת ומחפשת תשובות!! אם תמצא לי זה יהייה נפלא...אוקיי אז ככה אני בת 18(לא יודעת אם זה משמעותי או לא..) ויש לי חלומות פשוט מטורפים על נחשים...אני ממש לא ישנה כבר הרבה זמן וזה עניין שחוזר על עצמו כל לילה.. העניין הוא שתמיד זה היה ככה אך במינון פחות..לפניי כחודשיים היה לנו נחש בבית ומאותו יום הכל התגבר והשתלט עליי למעשה והלילות שלי נגמרים ברגע שהחלום מתחיל כי כשהוא נגמר אני כבר לא נרדמת ועדיין מפחדת רוב הלילה עד שאני מצליחה לעשות את ההפרדה בין העובדה שזה היה רק חלום לבין הפחד שלי בכל מקרה אני כמעט בטוחה שזה לא מרמז על משהו מיני..``פרויד`` וכ``ו.. אני בטוחה שזו תוצאה של טראומה ואני חייבת להשתחרר ממנה כי אומנם בחלום זה יותר דומיננטי אבל בחיים אני גם עסוקה בנושא הרבה עם הרבה פחד.. אני מקווה שתוכל לעזור לי זה חשוב לי מאוד...אפילו סתם לתת לי כיוון כי זה ממש מצב משגע ומרגיז.. המון תודה לולי
אין לך מושג כמה אני משוטטת לי בימים האחרונים מחפשת ומחפשת תשובות!! אם תמצא לי זה יהייה נפלא...אוקיי אז ככה אני בת 18(לא יודעת אם זה משמעותי או לא..) ויש לי חלומות פשוט מטורפים על נחשים...אני ממש לא ישנה כבר הרבה זמן וזה עניין שחוזר על עצמו כל לילה.. העניין הוא שתמיד זה היה ככה אך במינון פחות..לפניי כחודשיים היה לנו נחש בבית ומאותו יום הכל התגבר והשתלט עליי למעשה והלילות שלי נגמרים ברגע שהחלום מתחיל כי כשהוא נגמר אני כבר לא נרדמת ועדיין מפחדת רוב הלילה עד שאני מצליחה לעשות את ההפרדה בין העובדה שזה היה רק חלום לבין הפחד שלי בכל מקרה אני כמעט בטוחה שזה לא מרמז על משהו מיני..``פרויד`` וכ``ו.. אני בטוחה שזו תוצאה של טראומה ואני חייבת להשתחרר ממנה כי אומנם בחלום זה יותר דומיננטי אבל בחיים אני גם עסוקה בנושא הרבה עם הרבה פחד.. אני מקווה שתוכל לעזור לי זה חשוב לי מאוד...אפילו סתם לתת לי כיוון כי זה ממש מצב משגע ומרגיז.. המון תודה לולי