רה-ארגון ב- 1 ביולי? לא ידענו שיהיה דבר כזה!

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
רה-ארגון ב- 1 ביולי? לא ידענו שיהיה דבר כזה!
בימים האחרונים עברו פעילי "תחבורה בדרך שלנו" וביצעו משאלי רחוב קצרים בנושא החשיפה של הציבור למה שהולך לקרות בעוד שבועיים בדיוק מהיום. התוצאה: הרוב בכלל לא יודעים על הרה-ארגון! ואלה שיודעים לא יודעים מה יהיה. אז הקמפיין עם דובל'ה נבון בטח ישפר את המצב העגום אבל אני לא מרחם על הדיילים המסכנים שיעמדו בשמש הקופחת ויתחילו להסביר לנוסעים ההמומים שהם צריכים לשנות הרגלים של עשרות שנים. בקיצור, פאק רציני מאוד בהסברה.
אני חייב שיסבירו לי טוב
מישהו פה יודע מה המטרה האמיתי של הפורמה ? כי נראה שגם במשרד התחבורה עצמו לא יודעים הם אמרו שקוים ישירים לא יעשו יותר סיבובים מייגעים וזה שקר. 42 עושה סיבוב בנווה שרת ו-289 עושה סיבוב ברמת החייל(עידכון אחרון מהאתר) הם גם אמרו שיהיו קווים אורכיים וקווים רוחביים, אבל כשאתה מסתכל על המפות אתה רואה בעיקר קוים מפותלים . אז מה הפואנטה של הרפורמה הזאת , במה היא אמורה להקל על הנוסעים?
 

אוהד11

New member
אני חייב שיסבירו לי טוב
מישהו פה יודע מה המטרה האמיתי של הפורמה ? כי נראה שגם במשרד התחבורה עצמו לא יודעים הם אמרו שקוים ישירים לא יעשו יותר סיבובים מייגעים וזה שקר. 42 עושה סיבוב בנווה שרת ו-289 עושה סיבוב ברמת החייל(עידכון אחרון מהאתר) הם גם אמרו שיהיו קווים אורכיים וקווים רוחביים, אבל כשאתה מסתכל על המפות אתה רואה בעיקר קוים מפותלים . אז מה הפואנטה של הרפורמה הזאת , במה היא אמורה להקל על הנוסעים?
289 לא רק שיסתובב ברמת החייל, הוא יתחיל באזור
יסע דרך מרכז חולון עד סוף אבן גבירול ומשם יפנה לגני התערוכה ועתידים דרך רמת החייל. גם תאומיו, 89/189 יעשו את כל הדרך עד סוף אבן גבירול ומשם יפנו לגני התערוכה ועתידים
 

down under

New member
289 לא רק שיסתובב ברמת החייל, הוא יתחיל באזור
יסע דרך מרכז חולון עד סוף אבן גבירול ומשם יפנה לגני התערוכה ועתידים דרך רמת החייל. גם תאומיו, 89/189 יעשו את כל הדרך עד סוף אבן גבירול ומשם יפנו לגני התערוכה ועתידים
הגיע הזמן שיהיו מספיק אוטובוסים
מציר אבן גבירול לאזור רמת החיל וקרית עתידים.
 

אוהד11

New member
הגיע הזמן שיהיו מספיק אוטובוסים
מציר אבן גבירול לאזור רמת החיל וקרית עתידים.
ללא ספק, 20/21 מילאו עד עכשיו את החסר, אם כי
הלו"ז אינו עונה על הצרכים. לאחרונה הוסיפו את 210/211 בתדירות שאינה נחשבת. יחד עם זאת, הארכה של 89/189/289 שמגיעים מחולון/אזור לעתידים, רק כדי להחליף את 21 שמבוטל ולא מתוגבר פוגעת בקווים החשובים הללו, כאשר אי אפשר גם לתכנן את הנסיעה בהם בת"א כשלא ברור מתי הם מגיעים אחרי נסיעה מעתידים, האם לקחת מקדם של 10 דקות או 35 דקות
 

down under

New member
ללא ספק, 20/21 מילאו עד עכשיו את החסר, אם כי
הלו"ז אינו עונה על הצרכים. לאחרונה הוסיפו את 210/211 בתדירות שאינה נחשבת. יחד עם זאת, הארכה של 89/189/289 שמגיעים מחולון/אזור לעתידים, רק כדי להחליף את 21 שמבוטל ולא מתוגבר פוגעת בקווים החשובים הללו, כאשר אי אפשר גם לתכנן את הנסיעה בהם בת"א כשלא ברור מתי הם מגיעים אחרי נסיעה מעתידים, האם לקחת מקדם של 10 דקות או 35 דקות
20 לא נסע באבן גבירול
20 נסע על ארלוזורוב. רק 21 נסע על אבן גבירול.
 

אוהד11

New member
20 לא נסע באבן גבירול
20 נסע על ארלוזורוב. רק 21 נסע על אבן גבירול.
אני יודע שהוא רק חותך את אבן גבירול, מדובר על
ענין עקרוני, גם 21 לא נוסע כיום לכל אורך אבן גבירול כי אם רק בחלקו הצפוני. השאלה האם קווים שמגיעים אחרי סיבו ארוך בחולון ואזור ובכל ת"א אמורים לתת תשובה ותחליף ל- 21 או לקווים מצפון ת"א לעתידים
 

down under

New member
אני יודע שהוא רק חותך את אבן גבירול, מדובר על
ענין עקרוני, גם 21 לא נוסע כיום לכל אורך אבן גבירול כי אם רק בחלקו הצפוני. השאלה האם קווים שמגיעים אחרי סיבו ארוך בחולון ואזור ובכל ת"א אמורים לתת תשובה ותחליף ל- 21 או לקווים מצפון ת"א לעתידים
לא מבין בכלל את הטענה שלך (כלומר הבנתי אבל
לטעמי היא לא נכונה). כתוב באתר שהתדירות של הקווים הללו (באבן גבירול יסעו שלושת הקווים X89 לכוון עתידים) במרבית שעות היום היא כל 3 עד 5 דקות. אז נניח שהם נסחפו ובגלל עומס התנועה יהיה אוטובוס כל 10 דקות ומיד אחריו תוך דקה אוטובוס נוסף ושוב הפסקה של 10 דקות וכו'. זה עדיין "קצת" יותר מהתדירות הלא משהו של קו 21. אה, כן. קו 21 מסיים כיום את פעילותו בשעה 23:30 והחל משעה 20:00 הוא פעם בשעה (מעתידים) ומכרמלית החל מ-21:30 הוא רק פעם בשעה. שלושת הקווים הללו (X89) יהיו עד חצות וגם אחרי השעה 20:30 או 21:30 הם לא יהיו בתדירות של פעם בשעה אלא של פעם ב-20 דקות בקטע המשותף. כלומר עובדי היי טק שנשארו שעות נוספות ומאוחרות (כנפוץ בעדות ההיי טק) שאין להם רכב (בין אם ויתרו מרצון או שהם בשלילת רשיון או שהאשה השאירה את רכבה לבעלה וההיפך) וצריכים למרכז ת"א יהיה להם אלטרנטיבה ראויה ונורמלית לבדיחה של קו 21 של פעם בשעה אחרי 8 בערב.
 

אוהד11

New member
לא מבין בכלל את הטענה שלך (כלומר הבנתי אבל
לטעמי היא לא נכונה). כתוב באתר שהתדירות של הקווים הללו (באבן גבירול יסעו שלושת הקווים X89 לכוון עתידים) במרבית שעות היום היא כל 3 עד 5 דקות. אז נניח שהם נסחפו ובגלל עומס התנועה יהיה אוטובוס כל 10 דקות ומיד אחריו תוך דקה אוטובוס נוסף ושוב הפסקה של 10 דקות וכו'. זה עדיין "קצת" יותר מהתדירות הלא משהו של קו 21. אה, כן. קו 21 מסיים כיום את פעילותו בשעה 23:30 והחל משעה 20:00 הוא פעם בשעה (מעתידים) ומכרמלית החל מ-21:30 הוא רק פעם בשעה. שלושת הקווים הללו (X89) יהיו עד חצות וגם אחרי השעה 20:30 או 21:30 הם לא יהיו בתדירות של פעם בשעה אלא של פעם ב-20 דקות בקטע המשותף. כלומר עובדי היי טק שנשארו שעות נוספות ומאוחרות (כנפוץ בעדות ההיי טק) שאין להם רכב (בין אם ויתרו מרצון או שהם בשלילת רשיון או שהאשה השאירה את רכבה לבעלה וההיפך) וצריכים למרכז ת"א יהיה להם אלטרנטיבה ראויה ונורמלית לבדיחה של קו 21 של פעם בשעה אחרי 8 בערב.
מתי שמעת ממני שביעות רצון מהתדירות של 20/21 ?
 

down under

New member
מתי שמעת ממני שביעות רצון מהתדירות של 20/21 ?
שביעות רצון?
זה מונח שקיים אצלך? סתם, בצחוק. רק אגיד שבכל זאת ה-X89 הם שיפור עצום לעומת המצב הנוכחי. אם כי, משהו מוזר לי, אחרי ה-30.6.11 לא יהיה קו ממסוף כרמלית לעתידים? אגב עתידים, עוד שיפור עצום הוא שקווים 40,42,142 יהיו עד חצות ולא כמו שהיום הם עד 9 או 9 וחצי בערב בלבד.
 

אוהד11

New member
שביעות רצון?
זה מונח שקיים אצלך? סתם, בצחוק. רק אגיד שבכל זאת ה-X89 הם שיפור עצום לעומת המצב הנוכחי. אם כי, משהו מוזר לי, אחרי ה-30.6.11 לא יהיה קו ממסוף כרמלית לעתידים? אגב עתידים, עוד שיפור עצום הוא שקווים 40,42,142 יהיו עד חצות ולא כמו שהיום הם עד 9 או 9 וחצי בערב בלבד.
הרי אתה כל הזמן יורד עלי שאני לא שבע רצון
מביטול קווים שונים, אז למה מוזר לך שמבטלים ארבעה קווים מכרמלית לעתידים, ובאותה הזדמנות מבטלים גם את הקישור בין כרמלית ואלנבי לאבא הלל וקניון איילון.
 

down under

New member
הרי אתה כל הזמן יורד עלי שאני לא שבע רצון
מביטול קווים שונים, אז למה מוזר לך שמבטלים ארבעה קווים מכרמלית לעתידים, ובאותה הזדמנות מבטלים גם את הקישור בין כרמלית ואלנבי לאבא הלל וקניון איילון.
כשחושבים על זה, מסתבר שמסוף כרמלית
הוא לא מקום כה מרכזי בגוש דן בכלל ובת"א בפרט. במרחק של עד 10 דקות הליכה איטית ממנו גרה אוכלוסיה מועטה יחסית. להגיע לאבא הלל אפשר מאלנבי וגם מבן יהודה ומקינג ג'ורג'. דרום בן יהודה וכן רחובות אלנבי וקינג ג'ורג' הם לא מרוחקים כל כך ממסוף כרמלית. כמו כן מי שבא מכל מני מקומות בגוש דן שאין (וגם לא היה היום) אוטובוס ישיר לעתידים/רמת_החיל לא אמור להחליף במסוף כרמלית אלא להחליף או ברכבת או באזור עזריאלי או בבורסה של ר"ג או באזור מכון מור. מהמקומות הללו יש קווים שמגיעים לרמת החיל ולקרית עתידים. ככה שכשאני חושב על כך זה לא כזה קריטי שאין אוטובוס ממסוף כרמלית לעתידים וכן גם לא לאבא הלל. כמה אנשים כבר באמת צריכים להגיע מהצד המזרחי של אבא הלל סילבר (זה שליד מגדלי בס"ר) לאזור מסוף כרמלית? מרבית הציבור שגר/עובד שם צריך או לאזור הרכבת, או לרמת אביב, או לשכונות עבר הירקון המזרחי (שכון דן, צהלה, נווה שרת, הדר יוסף), או למרכז ת"א (אזור שד' רוטשילד, שיינקין, דיזנגוף) או ליד אליהו או לתמח"ת (על מנת לקחת אוטובוס למקומות בארץ שאין מהם אוטובוס ממסוף ארלוזורוב) או שהם צריכים לפ"ת ולבקעת אונו. מסוף כרמלית כתחנה פר סה משרת מעט מאוד אנשים בסך הכל. ממה שאני במו עיני רואה כמעט כל יום ברח' אלנבי, הכוונה אוטובוסים שיוצאים ממסוף כרמלית ועוברים באלנבי (כלומר אני רואה את האוטבוסים בתחילת המסלול שלהם, ככה שאין הרבה שעלו עליהם בכרמלית והספיקו לרדת), רוב האוטובוסים שיוצאים מהמסוף הזה הם די רייקים. האוטובוסים מתמלאים באלנבי, קינג ג'ורג', בן יהודה ודיזנגוף.
 

אוהד11

New member
כשחושבים על זה, מסתבר שמסוף כרמלית
הוא לא מקום כה מרכזי בגוש דן בכלל ובת"א בפרט. במרחק של עד 10 דקות הליכה איטית ממנו גרה אוכלוסיה מועטה יחסית. להגיע לאבא הלל אפשר מאלנבי וגם מבן יהודה ומקינג ג'ורג'. דרום בן יהודה וכן רחובות אלנבי וקינג ג'ורג' הם לא מרוחקים כל כך ממסוף כרמלית. כמו כן מי שבא מכל מני מקומות בגוש דן שאין (וגם לא היה היום) אוטובוס ישיר לעתידים/רמת_החיל לא אמור להחליף במסוף כרמלית אלא להחליף או ברכבת או באזור עזריאלי או בבורסה של ר"ג או באזור מכון מור. מהמקומות הללו יש קווים שמגיעים לרמת החיל ולקרית עתידים. ככה שכשאני חושב על כך זה לא כזה קריטי שאין אוטובוס ממסוף כרמלית לעתידים וכן גם לא לאבא הלל. כמה אנשים כבר באמת צריכים להגיע מהצד המזרחי של אבא הלל סילבר (זה שליד מגדלי בס"ר) לאזור מסוף כרמלית? מרבית הציבור שגר/עובד שם צריך או לאזור הרכבת, או לרמת אביב, או לשכונות עבר הירקון המזרחי (שכון דן, צהלה, נווה שרת, הדר יוסף), או למרכז ת"א (אזור שד' רוטשילד, שיינקין, דיזנגוף) או ליד אליהו או לתמח"ת (על מנת לקחת אוטובוס למקומות בארץ שאין מהם אוטובוס ממסוף ארלוזורוב) או שהם צריכים לפ"ת ולבקעת אונו. מסוף כרמלית כתחנה פר סה משרת מעט מאוד אנשים בסך הכל. ממה שאני במו עיני רואה כמעט כל יום ברח' אלנבי, הכוונה אוטובוסים שיוצאים ממסוף כרמלית ועוברים באלנבי (כלומר אני רואה את האוטבוסים בתחילת המסלול שלהם, ככה שאין הרבה שעלו עליהם בכרמלית והספיקו לרדת), רוב האוטובוסים שיוצאים מהמסוף הזה הם די רייקים. האוטובוסים מתמלאים באלנבי, קינג ג'ורג', בן יהודה ודיזנגוף.
אבא הלל זה לא רק מגדלי ב.ס.ר, זה גם רחוב ארוך
בפני עצמו, הרחובות משני צדדיו, שיכון ותיקים, וגם קניון איילון, מגדלי ב.ס.ר. ואזור התעשיה של ק"ק בני ברק
 
שביעות רצון?
זה מונח שקיים אצלך? סתם, בצחוק. רק אגיד שבכל זאת ה-X89 הם שיפור עצום לעומת המצב הנוכחי. אם כי, משהו מוזר לי, אחרי ה-30.6.11 לא יהיה קו ממסוף כרמלית לעתידים? אגב עתידים, עוד שיפור עצום הוא שקווים 40,42,142 יהיו עד חצות ולא כמו שהיום הם עד 9 או 9 וחצי בערב בלבד.
1.מכרמלית לעתידים-210,211
2.מכרמלית לאבא הלל-66.
 
66 לא נכלל בפעימה הזו, 210/211 ככל הנראה
מתבטלים
לא בטוח שמתבטלים
מדובר בקווי יוממים. הם לא מופיעים באתר נתיבי איילון ברשימת הקווים שמתבטלים. נדמה לי שקראתי פה בפורום פוסט(אבל אני לא בטוח שאני זוכר נכון),שטוען שקווים אלה לא יבוטלו.
 

droriko

New member
אני חייב שיסבירו לי טוב
מישהו פה יודע מה המטרה האמיתי של הפורמה ? כי נראה שגם במשרד התחבורה עצמו לא יודעים הם אמרו שקוים ישירים לא יעשו יותר סיבובים מייגעים וזה שקר. 42 עושה סיבוב בנווה שרת ו-289 עושה סיבוב ברמת החייל(עידכון אחרון מהאתר) הם גם אמרו שיהיו קווים אורכיים וקווים רוחביים, אבל כשאתה מסתכל על המפות אתה רואה בעיקר קוים מפותלים . אז מה הפואנטה של הרפורמה הזאת , במה היא אמורה להקל על הנוסעים?
אה כן
והם גם אמרו שאחרי הרפורמה הזמן נסיעה יתקצר . כשאני עושה סקירה על כל הקוים אני רואה שהזמן נסיעה רק מתארך. הדבר הטוב היחיד היה הקיצור של קו 63 אבל עכשיו גם את זה ביטלו.
 

droriko

New member
רה-ארגון ב- 1 ביולי? לא ידענו שיהיה דבר כזה!
בימים האחרונים עברו פעילי "תחבורה בדרך שלנו" וביצעו משאלי רחוב קצרים בנושא החשיפה של הציבור למה שהולך לקרות בעוד שבועיים בדיוק מהיום. התוצאה: הרוב בכלל לא יודעים על הרה-ארגון! ואלה שיודעים לא יודעים מה יהיה. אז הקמפיין עם דובל'ה נבון בטח ישפר את המצב העגום אבל אני לא מרחם על הדיילים המסכנים שיעמדו בשמש הקופחת ויתחילו להסביר לנוסעים ההמומים שהם צריכים לשנות הרגלים של עשרות שנים. בקיצור, פאק רציני מאוד בהסברה.
עידכון נוסף
יהיה קו נוסף בשם 135 שיסע מוינטר לתל השומר במסלול של 35(כולל כניסה לבית חולים)
 

droriko

New member
עידכון נוסף
יהיה קו נוסף בשם 135 שיסע מוינטר לתל השומר במסלול של 35(כולל כניסה לבית חולים)
מה שנאי לא מבין זה
למה לא להתחיל אותו מתחנה מרכזית ובכך להוריד מהעומס (הגדול גם כך) של קו , מה היה בוער לותר על המרחק בין התמחת לוינטר שהוא גם ככה קצר ולא משמעותי . לדעתי במשרד התחבורה לא מסוגלים להודות בטעות שלהם ולהחזיר את 35 כמו שהוא , הם יותר מדי מלאי אגו מלעשות את זה.
 

Dannycom

New member
מה שנאי לא מבין זה
למה לא להתחיל אותו מתחנה מרכזית ובכך להוריד מהעומס (הגדול גם כך) של קו , מה היה בוער לותר על המרחק בין התמחת לוינטר שהוא גם ככה קצר ולא משמעותי . לדעתי במשרד התחבורה לא מסוגלים להודות בטעות שלהם ולהחזיר את 35 כמו שהוא , הם יותר מדי מלאי אגו מלעשות את זה.
אין סיכוי שיוחזר קו כלשהו לתחנה מרכזית
כמו שגם אין סיכוי שקו כלשהו יוסט חזרה מבן יהודה לדיזנגוף. בשני המקרים הסיבה לכך טמונה בשתי מילים: רון חולדאי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה