רה-ארגון ב- 1 ביולי? לא ידענו שיהיה דבר כזה!

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
הוא לא נוסע כל 15 דקות,הוא נוסע כל 20 דקות
קח אותי לדוגמא . אני גר בשכונת האוניברסיטה בכפר סבא .בשביל להגיע לתמחת אני צריך לחכות רבע שעה לקו 2 (טוב אני אישית משתמש באינטרנט כדי לדעת מתי לרדת ,אבל גם בדן זה עוד מעט יהיה) לקחת אותו לתחנה מרכזית כפר סבא , לחכות ל-567 וליסוע איתו שלוש תרבע שעה עד התמחת , אגב אם הייתי גר בהדר יוסף זה היה לוקח לי הרבה פחות זמן מה שאני רוצה להגיד זה שכל מי שגר בשכונה מרוחקת,ולא משנה באיזה עיר, צריך להעזר ב-2 אוטובוסים . זה שהדר יוסף הם מצפון תל אביב לא אומר שמגיע להם יותר זכויות ממני .
ואגב עוד טעות בידיך
הקו שמגיעים מחולון ובת ים הם קוים בינעוריים לכל דבר . מבחינתי קו שנוסע בין ערים ועושה את זה בזמן ארוך מאד (לפעמים פי 2 יותר מ-567) הוא קו בינעורני לכל דבר, ולא מעניין אותי איך משרד התחבורה קורא לו , מצדי שיקרא לזה קו שכונות .
 

אורי404

New member
ואגב עוד טעות בידיך
הקו שמגיעים מחולון ובת ים הם קוים בינעוריים לכל דבר . מבחינתי קו שנוסע בין ערים ועושה את זה בזמן ארוך מאד (לפעמים פי 2 יותר מ-567) הוא קו בינעורני לכל דבר, ולא מעניין אותי איך משרד התחבורה קורא לו , מצדי שיקרא לזה קו שכונות .
בגלל זה אני מודה, שאני לא גר בגוש דן הדרומי
שירות האוטובוסים, כפי שהתרשמתי מכיוון בת ים, חולון וראשון לציון לתל אביב הוא מייגע. נסיעה של כרבע שעה במכונית היא למעלה משעה באוטובוס. מכפר סבא לתל אביב, לעומת זאת אם נוסעים בקו אוטובוס מהיר או ברכבת, מגיעים בזמן דומה ואף קצר בהשוואה למכונית. קצר אם לוקחים בחשבון את עניין חיפוש החניה.
 
הוא לא נוסע כל 15 דקות,הוא נוסע כל 20 דקות
קח אותי לדוגמא . אני גר בשכונת האוניברסיטה בכפר סבא .בשביל להגיע לתמחת אני צריך לחכות רבע שעה לקו 2 (טוב אני אישית משתמש באינטרנט כדי לדעת מתי לרדת ,אבל גם בדן זה עוד מעט יהיה) לקחת אותו לתחנה מרכזית כפר סבא , לחכות ל-567 וליסוע איתו שלוש תרבע שעה עד התמחת , אגב אם הייתי גר בהדר יוסף זה היה לוקח לי הרבה פחות זמן מה שאני רוצה להגיד זה שכל מי שגר בשכונה מרוחקת,ולא משנה באיזה עיר, צריך להעזר ב-2 אוטובוסים . זה שהדר יוסף הם מצפון תל אביב לא אומר שמגיע להם יותר זכויות ממני .
כמה קל להשתמש בדמגוגיה על "צפונבונים".
תניח בבקשה בצד את הטיעון על צפון תל אביב לעומת דרום תל אביב, הוא לא תורם כלום לדיון. כמו שהדר נוסף ורמת החי"ל נפגעים, כך נפגע גם שיכון עמידר בבת ים, וגם איזור דרך הטייסים בתל אביב, וצריך להתייחס לכל הפגיעות האלה באותו אופן. האם לתושבי צפון תל אביב אסור להתלונן רק כי הם גרים בצפון תל אביב? האם צריך לקפח שכונות כעונש על כך שמעמדן הכלכלי גבוה? חוץ מזה, גם ברמת החי"ל וגם בהדר יוסף יש אוכלוסיה מבוגרת שמסתמכת על אוטובוסים וזקוקה לקו נוח ליד הבית. קו מזין צריך לפעול בתדירות גבוהה, כי אחרת הוא פשוט מאבד את הפואנטה שלו.
 

droriko

New member
כמה קל להשתמש בדמגוגיה על "צפונבונים".
תניח בבקשה בצד את הטיעון על צפון תל אביב לעומת דרום תל אביב, הוא לא תורם כלום לדיון. כמו שהדר נוסף ורמת החי"ל נפגעים, כך נפגע גם שיכון עמידר בבת ים, וגם איזור דרך הטייסים בתל אביב, וצריך להתייחס לכל הפגיעות האלה באותו אופן. האם לתושבי צפון תל אביב אסור להתלונן רק כי הם גרים בצפון תל אביב? האם צריך לקפח שכונות כעונש על כך שמעמדן הכלכלי גבוה? חוץ מזה, גם ברמת החי"ל וגם בהדר יוסף יש אוכלוסיה מבוגרת שמסתמכת על אוטובוסים וזקוקה לקו נוח ליד הבית. קו מזין צריך לפעול בתדירות גבוהה, כי אחרת הוא פשוט מאבד את הפואנטה שלו.
בשכונת תקומה בכפר סבא אין מבוגרים?
בשיכון עלייה אין מבוגרים? כי גם הם צריכים 2 אוטובוסים כדי להגיע למרכז תל אביב. אין מה לעשות , אתה לא יכול לשלוח קו ישיר לכל נקודה בגוש דן , זה אגב אחת ההשלכות של פירבור. אם אין ברירה שיעלו את התדירות של קו 16, אבל להכניס לשם קוים ישירים זה טימטום.
 

droriko

New member
בשכונת תקומה בכפר סבא אין מבוגרים?
בשיכון עלייה אין מבוגרים? כי גם הם צריכים 2 אוטובוסים כדי להגיע למרכז תל אביב. אין מה לעשות , אתה לא יכול לשלוח קו ישיר לכל נקודה בגוש דן , זה אגב אחת ההשלכות של פירבור. אם אין ברירה שיעלו את התדירות של קו 16, אבל להכניס לשם קוים ישירים זה טימטום.
קו 6*
 

אורי404

New member
בשכונת תקומה בכפר סבא אין מבוגרים?
בשיכון עלייה אין מבוגרים? כי גם הם צריכים 2 אוטובוסים כדי להגיע למרכז תל אביב. אין מה לעשות , אתה לא יכול לשלוח קו ישיר לכל נקודה בגוש דן , זה אגב אחת ההשלכות של פירבור. אם אין ברירה שיעלו את התדירות של קו 16, אבל להכניס לשם קוים ישירים זה טימטום.
דווקא בשיכון עליה חל שיפור מסויים
כעת יש את קו 1 של "מטרופולין", שממשיך לעבר צומת רעננה ולעבר רעננה. לדעתי זה טוב ונוח ומהווה שיפור. אמצעי לשיפור אחר הוא, אם היו מפעילים את קו 640 "אגד" כקו סדיר לאורך כל שעות היום. כך היה שירות טוב יותר משכונות כפר סבא הן לעבר נתניה והן לעבר אזור גוש דן. בנוגע לשכונת תקומה - דווקא זו קרובה בהליכה לתחנת הרכבת נורדאו ויש גם את קו 149 "מטרופולין" במשך כל שעות היום.
 

droriko

New member
דווקא בשיכון עליה חל שיפור מסויים
כעת יש את קו 1 של "מטרופולין", שממשיך לעבר צומת רעננה ולעבר רעננה. לדעתי זה טוב ונוח ומהווה שיפור. אמצעי לשיפור אחר הוא, אם היו מפעילים את קו 640 "אגד" כקו סדיר לאורך כל שעות היום. כך היה שירות טוב יותר משכונות כפר סבא הן לעבר נתניה והן לעבר אזור גוש דן. בנוגע לשכונת תקומה - דווקא זו קרובה בהליכה לתחנת הרכבת נורדאו ויש גם את קו 149 "מטרופולין" במשך כל שעות היום.
אבל הוא דיבר על הזקנים
הזקנים של תקומה לא הולכים לויצמן , הם מחכים בתחנה של קו 2 בנורדאו.
 

harhanegev

New member
רה-ארגון ב- 1 ביולי? לא ידענו שיהיה דבר כזה!
בימים האחרונים עברו פעילי "תחבורה בדרך שלנו" וביצעו משאלי רחוב קצרים בנושא החשיפה של הציבור למה שהולך לקרות בעוד שבועיים בדיוק מהיום. התוצאה: הרוב בכלל לא יודעים על הרה-ארגון! ואלה שיודעים לא יודעים מה יהיה. אז הקמפיין עם דובל'ה נבון בטח ישפר את המצב העגום אבל אני לא מרחם על הדיילים המסכנים שיעמדו בשמש הקופחת ויתחילו להסביר לנוסעים ההמומים שהם צריכים לשנות הרגלים של עשרות שנים. בקיצור, פאק רציני מאוד בהסברה.
האם מהדורות החדשדות הראשיות לא מדברות על זה?
כי אם הן לא, זה טמטום מוחלט. האם מה אמר ברק ומה אמר ביבי ומה טען אולמרט במשפט רישונטורס יותר חשוב מידיעה שחשובה מאוד לציבור??? לא מובן לי בכלל.
 

amithi1

New member
האם מהדורות החדשדות הראשיות לא מדברות על זה?
כי אם הן לא, זה טמטום מוחלט. האם מה אמר ברק ומה אמר ביבי ומה טען אולמרט במשפט רישונטורס יותר חשוב מידיעה שחשובה מאוד לציבור??? לא מובן לי בכלל.
הן מחכות ל1.7 כדי לעלות עם כתבות על השינויים
שאף אחד לא ידע לגביהם. יצלמו את הכאוס ביום הרה-ארגון ויראיינו נוסעים עצבניים הממתינים שעה בתחנה לקו שכבר לא עובר שם כי לא עודכנו על השינוי.
 

harhanegev

New member
הן מחכות ל1.7 כדי לעלות עם כתבות על השינויים
שאף אחד לא ידע לגביהם. יצלמו את הכאוס ביום הרה-ארגון ויראיינו נוסעים עצבניים הממתינים שעה בתחנה לקו שכבר לא עובר שם כי לא עודכנו על השינוי.
הוא אשר אמרתי, טמטום
מי נכנסה עם תנ"ך לשירותים ומה אמר על זה הווא ומה אמרה על זה ההיא, זה חשוב מאוד. מה אמר אולמרט ומה אמרה שולה זקן זה ממש חשוב, קריטי לכל אזרח בישראל. מידע שימושי וחשוב- זה לא. ומדובר כאן באזור שצרכני התח"צ בו הם לא רק חסרי רכב פרטי, אלא גם חלק נכבד מבעלי המכוניות.
 

down under

New member
הוא אשר אמרתי, טמטום
מי נכנסה עם תנ"ך לשירותים ומה אמר על זה הווא ומה אמרה על זה ההיא, זה חשוב מאוד. מה אמר אולמרט ומה אמרה שולה זקן זה ממש חשוב, קריטי לכל אזרח בישראל. מידע שימושי וחשוב- זה לא. ומדובר כאן באזור שצרכני התח"צ בו הם לא רק חסרי רכב פרטי, אלא גם חלק נכבד מבעלי המכוניות.
עם כל הכבוד, ואין לי כבוד (למהדורות החדשות)
זה לא רק התפקיד שלהן. גם חברות התח"ץ ועיריות גוש דן (ובעיקר עיריות ת"א, חולון ובת ים) צריכים לצאת בתשדירי שירות ברדיו ובטלויזיה ובמודעות ענק בעיתונים ובאתרי האינטרנט העיקריים (כגון ynet ו-nrg) על הרפורמה ועם פירוט עיקרי השינויים. כמובן שגם מהדורות החדשות העיקריות של ערוצים 1,2,10 חייבים לדווח על כך מראש. כאן זה כבר תפקיד הגופים שדיברתי עליהם ברישא של תגובה זו שילחצו על היחצ"נים שלהם שידחפו בכח ממש את הנושא הזה שידווחו עליו במהדורות החדשות.
 

droriko

New member
עם כל הכבוד, ואין לי כבוד (למהדורות החדשות)
זה לא רק התפקיד שלהן. גם חברות התח"ץ ועיריות גוש דן (ובעיקר עיריות ת"א, חולון ובת ים) צריכים לצאת בתשדירי שירות ברדיו ובטלויזיה ובמודעות ענק בעיתונים ובאתרי האינטרנט העיקריים (כגון ynet ו-nrg) על הרפורמה ועם פירוט עיקרי השינויים. כמובן שגם מהדורות החדשות העיקריות של ערוצים 1,2,10 חייבים לדווח על כך מראש. כאן זה כבר תפקיד הגופים שדיברתי עליהם ברישא של תגובה זו שילחצו על היחצ"נים שלהם שידחפו בכח ממש את הנושא הזה שידווחו עליו במהדורות החדשות.
ברור שזה התפקיד שלהם
הרי לרפורמה הזאת תיהיה השפעה עצומה על רוב תושבי ישראל. אם על שעון קיץ/חורף התקשורת מסוגלת לסקר בהרחבה על למה על הרה אירגון לו , יכול ליהות שזה בגלל שהראשון נוגע להם אישית והשני לא? (לא תראה הרי את יעקב אילון עומד מזיע בקו 16).
 

droriko

New member
ברור שזה התפקיד שלהם
הרי לרפורמה הזאת תיהיה השפעה עצומה על רוב תושבי ישראל. אם על שעון קיץ/חורף התקשורת מסוגלת לסקר בהרחבה על למה על הרה אירגון לו , יכול ליהות שזה בגלל שהראשון נוגע להם אישית והשני לא? (לא תראה הרי את יעקב אילון עומד מזיע בקו 16).
לא*
 

XrayCharlie

New member
האם מהדורות החדשדות הראשיות לא מדברות על זה?
כי אם הן לא, זה טמטום מוחלט. האם מה אמר ברק ומה אמר ביבי ומה טען אולמרט במשפט רישונטורס יותר חשוב מידיעה שחשובה מאוד לציבור??? לא מובן לי בכלל.
הנושא הוזכר בחדשות 2 לפני שבוע ומשהו
אבל במסגרת כתבה כללית על מחלות התח"צ ולא במסגרת כתבה ספציפית על הרפורמה.
 
רה-ארגון ב- 1 ביולי? לא ידענו שיהיה דבר כזה!
בימים האחרונים עברו פעילי "תחבורה בדרך שלנו" וביצעו משאלי רחוב קצרים בנושא החשיפה של הציבור למה שהולך לקרות בעוד שבועיים בדיוק מהיום. התוצאה: הרוב בכלל לא יודעים על הרה-ארגון! ואלה שיודעים לא יודעים מה יהיה. אז הקמפיין עם דובל'ה נבון בטח ישפר את המצב העגום אבל אני לא מרחם על הדיילים המסכנים שיעמדו בשמש הקופחת ויתחילו להסביר לנוסעים ההמומים שהם צריכים לשנות הרגלים של עשרות שנים. בקיצור, פאק רציני מאוד בהסברה.
כמה שאלות
בעקבות כל השינויים, רציתי לשאול אם אני קונה כרטיס חופשי חודשי (עד עכשיו הייתי נוסעת באגד) לחודש יולי-האם זה אומר שיטעינו לי אותו על הרב קו??? איך זה בדיוק יהיה?? שאלה נוספת, אם יש לי את החופשי חודשי הזה-זה אומר שאני יכולה לנסוע בכל החברות (אגד, דן, מטרופולין וקווים) ללא הגבלה? ושאלת הכוונה-איך הכי מומלץ יהיה להגיע לרכבת (עד עכשיו נסעתי בקו 86 מבת ים קק"ל למשל לת"א ההגנה)-לאיזה תחנה יהיה הכי מהר להגיע ועם איזה קו? (אני לא מתכוונת לתחנות הרכבות שעוד לא נפתחו..) תודה רבה!
 

אני2010

New member
כמה שאלות
בעקבות כל השינויים, רציתי לשאול אם אני קונה כרטיס חופשי חודשי (עד עכשיו הייתי נוסעת באגד) לחודש יולי-האם זה אומר שיטעינו לי אותו על הרב קו??? איך זה בדיוק יהיה?? שאלה נוספת, אם יש לי את החופשי חודשי הזה-זה אומר שאני יכולה לנסוע בכל החברות (אגד, דן, מטרופולין וקווים) ללא הגבלה? ושאלת הכוונה-איך הכי מומלץ יהיה להגיע לרכבת (עד עכשיו נסעתי בקו 86 מבת ים קק"ל למשל לת"א ההגנה)-לאיזה תחנה יהיה הכי מהר להגיע ועם איזה קו? (אני לא מתכוונת לתחנות הרכבות שעוד לא נפתחו..) תודה רבה!
ברב קו תוכלי להטעין אך ורק חופשי חודשי
לעומת זאת אם תרצי באיזה שלב כרטיס שעתי לא תוכלי להשתמש להטעין אותו ברב קו לכרטיס שעתי צריך כרטיס חכם חדש שינופק מה-1.7 יהיה אפשר להטעין בן הכל,גם חופשי חודשי וגם כרטיס שעתי אפשר יהיה למצוא את זה אצל נהגים או בעמדות הנפקה ככה שלמעשה הרב קו כבר לא יהיה כל כך רלוונטי לארגון מחדש- אלא אם תרצי רק חופשי חודשי אז כן יהיה אפשר לכבד את הרב קו שלך. זה מה שאמרו בצאט של הקו החדש
 

846

Active member
כמה שאלות
בעקבות כל השינויים, רציתי לשאול אם אני קונה כרטיס חופשי חודשי (עד עכשיו הייתי נוסעת באגד) לחודש יולי-האם זה אומר שיטעינו לי אותו על הרב קו??? איך זה בדיוק יהיה?? שאלה נוספת, אם יש לי את החופשי חודשי הזה-זה אומר שאני יכולה לנסוע בכל החברות (אגד, דן, מטרופולין וקווים) ללא הגבלה? ושאלת הכוונה-איך הכי מומלץ יהיה להגיע לרכבת (עד עכשיו נסעתי בקו 86 מבת ים קק"ל למשל לת"א ההגנה)-לאיזה תחנה יהיה הכי מהר להגיע ועם איזה קו? (אני לא מתכוונת לתחנות הרכבות שעוד לא נפתחו..) תודה רבה!
עידכוני כירטוס:
כרטיס מעבר שעתי (ל 90 דקות) יעלה 6.4 ש"ח בתוך כל איזור ו10 ש"ח בין אזורים, יונפק ע"ג רב קו בלבד, יכובד ע"י דן, מטרופולין, קווים ואגד כרטיס נייר לנסיעה בודדת יעלה 6.4 ש"ח ללא מעברים. חופשי יומי: במחיר 14 ש"ח ע"ג רב קו בלבד מהשעה 9:00 יכובד ע"י ארבעת המפעילים. חופשי חודשי: יונפקו שלושה כרטיסים: (רב קו כמובן) קוד 111 במחיר 227 ש"ח לאיור 1 (ת"א רבתי) קוד זה בכרטיס משותף גם לרכבת ימכר ע"י הרכבת בלבד. קוד 112 במחיר 159 לאיזור 21 (השרון) קוד 113 במחיר 248 ש"ח מרחבי לשני האיזורים. בנוסף,חברת אפיקים תנפיק שני חופשי חודשי נוספים: 100 - לבן במחיר 324 ש"ח 105 - חום במחיר 387 ש"ח הכרטיסים הנ"ל מיועדים לתושבי השומרון וישובי מודיעים ויכובדו ע"י כול החברות כולל בתחום כרטיס 113. ניתן יהיה לרכוש כרטיס רב קו אנונימי (ללא תמונה) אצל הנהגים ב 5 ש"ח (חד פעמי) ולטעון: 2 או 3 ניקובים ללא הנחה או כרטיסיה של 5 או 10 ניקובים בהנחה של 20%. כרטיס חופשי יומי לנוסע רגיל בלבד. לא ניתן להטעין חופשי חודשי או כרטיסיות נוער, ותיק או זכאי על כרטיס אנונימי. לאחר חודשיים הכרטיס האנונימי יעלה 10 ש"ח (חד פעמי). יכובדו גם כל כרטיס הסטודן והחופשי סטודנטיאלי של אגד. כרטיסיות הקרטון יכובדו עד ה 15.7 בשילוב כרטיס מעבר בערך 0 ש"ח כמו בחיפה.
 

scooby5

Member
עידכוני כירטוס:
כרטיס מעבר שעתי (ל 90 דקות) יעלה 6.4 ש"ח בתוך כל איזור ו10 ש"ח בין אזורים, יונפק ע"ג רב קו בלבד, יכובד ע"י דן, מטרופולין, קווים ואגד כרטיס נייר לנסיעה בודדת יעלה 6.4 ש"ח ללא מעברים. חופשי יומי: במחיר 14 ש"ח ע"ג רב קו בלבד מהשעה 9:00 יכובד ע"י ארבעת המפעילים. חופשי חודשי: יונפקו שלושה כרטיסים: (רב קו כמובן) קוד 111 במחיר 227 ש"ח לאיור 1 (ת"א רבתי) קוד זה בכרטיס משותף גם לרכבת ימכר ע"י הרכבת בלבד. קוד 112 במחיר 159 לאיזור 21 (השרון) קוד 113 במחיר 248 ש"ח מרחבי לשני האיזורים. בנוסף,חברת אפיקים תנפיק שני חופשי חודשי נוספים: 100 - לבן במחיר 324 ש"ח 105 - חום במחיר 387 ש"ח הכרטיסים הנ"ל מיועדים לתושבי השומרון וישובי מודיעים ויכובדו ע"י כול החברות כולל בתחום כרטיס 113. ניתן יהיה לרכוש כרטיס רב קו אנונימי (ללא תמונה) אצל הנהגים ב 5 ש"ח (חד פעמי) ולטעון: 2 או 3 ניקובים ללא הנחה או כרטיסיה של 5 או 10 ניקובים בהנחה של 20%. כרטיס חופשי יומי לנוסע רגיל בלבד. לא ניתן להטעין חופשי חודשי או כרטיסיות נוער, ותיק או זכאי על כרטיס אנונימי. לאחר חודשיים הכרטיס האנונימי יעלה 10 ש"ח (חד פעמי). יכובדו גם כל כרטיס הסטודן והחופשי סטודנטיאלי של אגד. כרטיסיות הקרטון יכובדו עד ה 15.7 בשילוב כרטיס מעבר בערך 0 ש"ח כמו בחיפה.
תמוה עד מטופש, בעיני, שאין כרטוס
חד פעמי שלא על גבי רב-קו. אני לא רואה מה הבעיה פה ולמה מחייבים אנשים להשתמש בזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה